1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    3.427
    27-04-2015

    NCTV: Vrees voor Turkse knokploegen in Nederland

    Nederlandse inlichtingendiensten maken zich zorgen over de mogelijke komst van Turkse paramilitaire knokploegen naar Nederland. ,,Ze kunnen mogelijk worden ingezet voor buitenwettelijke acties tegen politieke tegenstanders van president Erdogan", stelt de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV

    De NCTV noemt het 'zorgelijk' dat in Turkije paramilitaire knokploegen actief zijn en stelt dat een van die groeperingen 'een Nederlandse afdeling heeft opgericht'. De dienst schrijft dat in haar nieuwste, vanmiddag verschenen Dreigingsbeeld Terrorisme. Dat rapport verschijnt vier keer per jaar. ,,De scheidslijnen in de Turkse diaspora in Europa zijn verder verdiept", is de conclusie.
    Molestaties

    Een woordvoerder van de NCTV wil niet zeggen op welke paramilitaire organisatie de inlichtingendiensten doelen. In Turkije wordt onder meer de jongerenorganisatie Osmanli Ocaklari (de Ottomanenclub) gezien als een knokploeg voor Erdogan. De groep is onder de radar zeer actief en is de afgelopen jaren in verband gebracht met molestaties van demonstranten en brandstichtingen bij politieke tegenstanders van Erdogan. De groepering is sinds enige tijd ook in Nederland actief. Aanwijzingen dat er ook al daadwerkelijk knokploegen in Nederland actief zijn, zijn er nog niet.
    Consulaat

    Er zijn al een tijd spanningen in de Turks-Nederlandse gemeenschap. De emoties liepen hoog op na de mislukte staatsgreep in Turkije, afgelopen zomer. President Erdogan houdt de aanhangers van de geestelijke Fethullah Gülen daarvoor verantwoordelijk. Het leidde ook in Nederland tot bedreigingen van Gülen-aanhangers. Begin dit jaar zorgde een referendum over de macht van de Turkse president tot een diplomatiek conflict. De Nederlandse politie verhinderde een speech van een Turkse minister in het Turkse consulaat in Rotterdam. Daarbij braken ook rellen tussen de politie en Erdogan-aanhangers uit.


    Bron:

    Fijn bezig die ErdoTurken!!

  2. #2
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Haal de politiehonden maar vast uit hun kennels.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    IK stel voor dat ze Aboutaleb maar weer van stal halen. Die weet wel raad met ongewenste Turkse vreemdelingen.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3.427
    27-04-2015

    Toen Erdolf in de VS was waren die Grijze Wolven in Schaapskleren al duidelijk in beeld!

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door Aviator Bekijk reactie
    Toen Erdolf in de VS was waren die Grijze Wolven in Schaapskleren al duidelijk in beeld!
    Gelukkig heeft de VS schijt aan die bananen republiek Turkije en heeft een paar van die Grijze Drollen aangehouden. OOk heeft de VS een lijst overhandigd om de overige personen over te dragen aan de VS. Turkije gaat dat 100% niet doen. Trump krijgt zijn zin. Want ik vermoed dat hij Turkije in geisoleerde hoek wil krijgen.

    Turkije gaat het moeilijk krijgen komende jaren. Mark my words. Ze beseffen niet eens dat ze zichzelf inetrnationaal isoleren.

    Israel,Rusland en Iran zijn de beste vriendjes van Turkije momenteel. Daar moet je als land maar trots op zijn.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Peej Bekijk reactie
    Haal de politiehonden maar vast uit hun kennels.
    Hhhhhh

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    3.870
    19-09-2011

    ze kunnen wel de ME afsturen op kinderen die laat op straat hun minister aan het opwachten waren.. maar bij gecoordineerde knokploegen van de grijze wolven gaan ze wel 2x nadenken..

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Vrees dit, vrees dat haha propaganda machine draait op volle toeren. Stelletje angsthazen haha.
    Heavy

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.536
    22-06-2014

    Turken zijn te emotioneel. Ze moeten 2x nadenken voordat ze echt die knokploegen sturen. Dit kan ze diplomatisch klem leggen door de EU.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.536
    22-06-2014

    Ik begrijp hun boosheid dat o.a Nederland Gulen rebellen en PKK terroristen herbergt maar dit is niet het juiste antwoord.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    ze kunnen wel de ME afsturen op kinderen die laat op straat hun minister aan het opwachten waren.. maar bij gecoordineerde knokploegen van de grijze wolven gaan ze wel 2x nadenken..

    Aboutaleb lost het wel . Maak je niet druk.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    164
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door firefly Bekijk reactie
    tuurlijk!
    geloof mij nou maar die zogenaamde knokploegen gaat t zeker afleggen tegen een paar ME peletons
    die gaan flinke klappen krijgen
    en anders zetten ze de marechauchee in
    Oeehww nu zijn de Turken heel erg bang... not

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Aboutaleb lost het wel . Maak je niet druk.
    Hier droomde Aboutaleb dat die Superman kon worden.

    Heavy

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Hier droomde Aboutaleb dat die Superman kon worden.


    Super-Aboutaleb.

    Een slimme politicus. Hadden die Turken maar ergens in Europa een burgemeester. Die willen alleen maar profiteren van de vrijheid en geluk in Europa,maar als het puntje bij paaltje komt rennen ze keihard weg van Nederland.

    Of knokploegen sturen als het hun niet bevalt. En ga zo maar door. Ik TDM bekijk het niet van een islamitische zonnenbril.

    Turkije is ziekelijk fout bezig en ik ben er heilig van overtuigd dat ze binnen een paar jaar zwaar de deksel op hun neus krijgen.

    Mark my words.

    Aboutaleb is trouw aan zijn land en trouw aan wie hem onderdak geeft

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door Leejla Bekijk reactie
    Oeehww nu zijn de Turken heel erg bang... not
    In Maart j.l wel.

    Toen renden die Turken alle kanten op,zelfs de Turkse vlag werd uit paniek op straat gesmeten om maar te kunnen ontsnappen aan de honden die Turkse billen zaten te bijten.

    En als die Turken de boel komen destabiliseren krijgen ze weer billenkoek. Nederland staat in haar recht. Turkije is een slechte verliezer.