1. #46
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Ik wil verder gaan, het is een hypocriet van de ergste soort, een uncle Tom, hij en die Marcouch
    En wat als die zgnmde knokploegen naar Nederland komen?

  2. #47
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Is het een vogel? Nee. Is het een vliegtuig? Nee. Het is...................................










































































    SuperAboutaleb!!!!










    En weg zijn de knokploegen. SuperAboutaleb heeft ze ´teruggeslagen´ naar Turkije met één enkele Superzwaai.

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Ik wil verder gaan, het is een hypocriet van de ergste soort, een uncle Tom, hij en die Marcouch
    Ik ben het met je eens hij vertoont inderdaad hypocriet gedrag vandaar mijn onoprecht zijn uitspraak
    Heavy

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Probeer me tekst gewoon te vatten ik voel me ook niet persoonlijk aangevallen door je.
    Ik probeer de tekst te vatten.
    Ik snap zelfs dat Marcouch en Aboutaleb in grote geledingen niet populair zijn.
    Daarom mijn vraag welke personen bv politici die ook weleens kritiek uiten op Marokkanen, niet gezien worden als landverraders.
    Hoe ver mag je gaan om die stempel niet te krijgen?

    Azarkan bv had voor hij bij denk kwam ook nog weleens stevige teksten wat dit betreft.
    Die ik overigens sindsdien niet of nauwelijks meer hoor, maar dat kan ook nog aan mij liggen.

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    Gewonnen van wie en wat?

    Doel je op de woestijnvlaktes waar isis voor het zeggen had die constant gebombardeerd wordt door blanken en russen en assad?

    Dan gefeliciteerd met de paar zandkorrels..

    De echte strijd moet nog komen.. En dan bedoel ik de totale oorlog ..

    Turkije zal heel het noorden verpulveren mocht er een koerdenland uitgeroepen worden.. Daarna mogen deze terroristen koerden jankend demonstraties houdem in blank europa en dan hoop ik dat de grijze wolven knokploegen overal gestationeerd zijn..

    En dan vind ik nog te mild overkomen..
    Mocht het ooit zo ver komen pas dan zul jij snappen wat het betekent. Als dergelijke dingen gebeuren, de totale oorlog, dan schijt je je broek vol voordat je de trekker over hebt gehaald.
    Stoer doen is één ding, maar die stoere houding verdwijnt vrij snel als een kruisraket inslaat op 500m afstand. Je hebt niet eens door wat je wenst. Jij wenst een hel op aarde terwijl jij denkt in de hemel te kunnen leven gedurende deze hel.

    Ik probeerde hier een wat 'gelovige sfeer' in te leggen. Is niet gelukt of wel? :P