1. #1
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Nederlandse pedofiel in Cambodja vast voor misbruik 6-jarig meisje

    Nederlander in Cambodja vast voor misbruik 6-jarig meisje

    De Cambodjaanse autoriteiten hebben deze week een 42-jarige Nederlander opgepakt wegens kindermisbruik. Hij zou zich herhaaldelijk hebben vergrepen aan een 6-jarig meisje, maakte hulporganisatie Terre des Hommes vandaag bekend.
    ANP/Redactie 23-06-17, 13:23 Laatste update: 13:58

    18
    4
    M

    De man werd gepakt nadat er zondag een tip binnen was gekomen bij het meldpunt APLE (Action Pour Les Enfants), een lokale partner van de hulporganisatie. De moeder wendde zich tot het meldpunt toen ze merkte dat haar kind werd misbruikt. Het meisje heeft een verklaring afgelegd bij de politie.

    ,,We zijn zeer tevreden over de snelle actie van de provinciale jeugdbeschermingspolitie. Zo'n actie gaat niet alleen om het redden van één meisje, maar ook om het voorkomen van vele nieuwe misbruikzaken", zegt Vando Khoem, programmadirecteur bij APLE volgens Terre des Hommes.

    De arrestatie van weer een Nederlander laat zien hoe groot het probleem is, aldus directeur Carel Kok van Terre des Hommes. ,,Kindersekstoeristen, die zich in Azië aan kinderen vergrijpen, gaan nog te vaak vrijuit. Het verzamelen van bewijs is ontzettend arbeidsintensief. Daarom zijn we trots dat het onze lokale partner weer gelukt is om een zaak in zo'n korte tijd rond te maken."
    Martelpedo

    Gisteren kwam ook een andere misbruikzaak die zich in Cambodja afspeelt in het nieuws. Nederlander Stefan S. die in het land terechtstaat voor betrokkenheid bij de marteling van een peuter heeft voor de rechtbank ontkend dat hij wist van de mishandeling. Hij werd in december opgepakt, nadat gruwelijke filmpjes waren verschenen op Facebook. Daarop is te zien hoe een Vietnamees het 2-jarige jongetje martelt met een stroomstootwapen. De peuter was naakt, vastgebonden en geblinddoekt.

    In totaal vond de politie 49 video's van martelingen op de telefoon van de 34-jarige hoofdverdachte. Ze waren gemaakt op de boerderij van S., waar de ouders van het jongetje werkten. Zijn moeder dacht dat haar zoontje in goede handen was bij de Vietnamees, die had beloofd op hem te passen.
    http://www.ad.nl/buitenland/nederlan...isje~a874c546/

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Die heeft vast AIDS gekregen

  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    3.943
    04-08-2014

    Dit is zo pijnlijk ziek, dat mijn maag ervan draait. Misselijkmakend. Moge Rabbi alle kindjes op aarde beschermen tegen deze zieke geesten, ameen. Ziek.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Zorg maar eerst dat je trouwt voordat je het over kinderen hebt

  5. #5
    Bijna Lid

    Reacties
    3.943
    04-08-2014

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Zorg maar eerst dat je trouwt voordat je het over kinderen hebt
    Jij moet niet zo obsessief bezig zijn met mij, begint heel raar over te komen.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Pleur op uit mijn topics

  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    3.943
    04-08-2014

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Pleur op uit mijn topics
    Ben jij Wouldcha3b dan? En Hakeem zeker ook?

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Wat een selectieve verontwaardiging van TS. Die minderjarige zwerfkinderen die in Marokko op straat worden verkracht door hangjongeren en rijke oude Marokkaanse ventjes hoor je niks over.

    Zwembaden in Nederland die met een pasjessysteem moeten werken omdat veel Turkse en Marokkaaanse snotneusjes hun handen niet van meisjes af kunnen houden.

    Een beter milieu begint bij jezelf.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Wat een selectieve verontwaardiging van TS. Die minderjarige zwerfkinderen die in Marokko op straat worden verkracht door hangjongeren en rijke oude Marokkaanse ventjes hoor je niks over.

    Zwembaden in Nederland die met een pasjessysteem moeten werken omdat veel Turkse en Marokkaaanse snotneusjes hun handen niet van meisjes af kunnen houden.

    Een beter milieu begint bij jezelf.
    Haha en dit komt voor mij over als een generaliserende opmerking. Wie is jezelf? Hiermee breng je subtiel naar voren dat hij die anderen mensen is van Turks of Marokkaans afkomst.

    Ik zie hem gewoon een topic openen met nieuwswaarde. Misschien moet je niet nieuwsartikelen lezen als het je kan raken, just saying.
    Heavy

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Haha en dit komt voor mij over als een generaliserende opmerking. Wie is jezelf? Hiermee breng je subtiel naar voren dat hij die anderen mensen is van Turks of Marokkaans afkomst.

    Ik zie hem gewoon een topic openen met nieuwswaarde. Misschien moet je niet nieuwsartikelen lezen als het je kan raken, just saying.
    We hebben het wel over Wouldch3ab. Een ras-provocateur. En niet over een doorsnee lid. 1+1 =..?



    Ps. Ik heb trouwens een vraagje in een topic op Onzinhoekje.


    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5566516

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    We hebben het wel over Wouldch3ab. Een ras-provocateur. En niet over een doorsnee lid. 1+1 =..?



    Ps. Ik heb trouwens een vraagje in een topic op Onzinhoekje.


    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5566516
    Haha oké effe checken.
    Heavy

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    517
    14-09-2016

    Citaat Geplaatst door _Serendipity Bekijk reactie
    Dit is zo pijnlijk ziek, dat mijn maag ervan draait. Misselijkmakend. Moge Rabbi alle kindjes op aarde beschermen tegen deze zieke geesten, ameen. Ziek.
    Ameen! En moge die pedo's levenslang wegrotten in hun cel. Kan er echt niet bij dat ze ook nog eens naar die arme landen gaan en denken dat ze daar straffeloos die arme kindjes kunnen misbruiken. De mensheid lijkt alleen maar zieker en zieker te worden.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door Zohra0 Bekijk reactie
    Ameen! En moge die pedo's levenslang wegrotten in hun cel. Kan er echt niet bij dat ze ook nog eens naar die arme landen gaan en denken dat ze daar straffeloos die arme kindjes kunnen misbruiken. De mensheid lijkt alleen maar zieker en zieker te worden.
    Vergeet vooral niet dat Marokko ook sextoerisme stimuleert. Wij Marokkanen moeten ook naar ons zelf kijken., Pedofillie is niet enkel een misdaad die Westerlingen plegen zoals TS dat graag wil laten doen voorkomen.

    We moeten alles soorten pedofilie eensgezind veroordelen en niet selectief verontwaardigd raken en onterecht een bevolkingsgroep gaan veroordelen.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    517
    14-09-2016

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Vergeet vooral niet dat Marokko ook sextoerisme stimuleert. Wij Marokkanen moeten ook naar ons zelf kijken., Pedofillie is niet enkel een misdaad die Westerlingen plegen zoals TS dat graag wil laten doen voorkomen.

    We moeten alles soorten pedofilie eensgezind veroordelen en niet selectief verontwaardigd raken en onterecht een bevolkingsgroep gaan veroordelen.
    In mijn post beperk ik mij niet tot een bevolkingsgroep. Ik heb het over alle pedofielen. Waarschijnlijk heb je de verkeerde geciteerd. Ik ben tegen elke zedendelinquent. Iedereen, ongeacht ras of religie, die zich schuldig maakt aan pedofilie dan wel verkrachting mag zich bij een tbs kliniek melden.

  15. #15
    .

    Reacties
    2.124
    25-05-2017

    Tijd voor een reisverbod voor alleenstaande Nederlandse mannen die op "vakantie"gaan naar Thailand/Cambodja