1. #91
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Maruhana Bekijk reactie
    En Qatar hoort ook een provincie te worden van Turkije als je het mij vraagt. Ben dan wel benieuwd of de Saud familie nog steeds zoeen lijstje zal sturen naar de provincie van Turkije , Qatar , met een ultimatum erop.
    Ja op die inlijving van Qatar door Turkije staan de Qatari ook echt te wachten...

    Wat een dwaze opmerking.

  2. #92
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    jij moet niet leugens gaan verkondigen als verblankte tokkie marokkaan.. Turkije is de navo in gesmeekt omdat de blanken bang waren dat de sovjet unie alsmaar groter werd.. alleen de oostblok landen vormden geen gevaar als het in russische handen viel aangezien zij niet echt militair iets voorstellen, maar meer dat Turkije zich naar sovjet unie zou trekken.. daarom hebben de blanken er alles aan gedaan om Turkije erbij te halen vlak na de oprichting..

    erdogan gaf vaker aan om de navo lidmaatschap beter te bekijken of het nog nut heeft en aangezien leger en staat gescheiden is, kan hij het niet afschaffen als president zijnde..

    dus hou jij je verblankte praatjes maar voor je blanke tokkie vriendjes

    Wat kan jij schreeuwen en schelden zeg.


    Ik zal het anders stellen,Turkije mag blij zijn dat het lid is van de NAVO. Anders had dat land nu op de knieen gegaan voor het machtigere Rusland.

    Ten tweede is de orpichting van de NAVO al decennie geleden gebeurd. Vóór de val van de muur. Toen was de Sovjet-Unie sterk. Ik kan me voorstellen dat het Westen Turkije heeft zitten paaien.

    Maar Rusland is geen Sovjet-Unie meer,Trump weet dat. Turkije is niet meer nodig. Militair zwak en haar economie is een grote zeepbel. Het is gewoon een kwestie van tijd voor de lira weer gaat devalueren. Een stokbrood kost dan 1miljoen Turkse lire zoals 15 jaarterug het geval was.

    Terug naar de Ecevit-tijd .

    Kan je trouwens bronnen plaatsen waarin blijkt dat Turkije ´de navo is ingesmeekt´?

  3. #93
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Wat kan jij schreeuwen en schelden zeg.


    Ik zal het anders stellen,Turkije mag blij zijn dat het lid is van de NAVO. Anders had dat land nu op de knieen gegaan voor het machtigere Rusland.

    Ten tweede is de orpichting van de NAVO al decennie geleden gebeurd. Vóór de val van de muur. Toen was de Sovjet-Unie sterk. Ik kan me voorstellen dat het Westen Turkije heeft zitten paaien.

    Maar Rusland is geen Sovjet-Unie meer,Trump weet dat. Turkije is niet meer nodig. Militair zwak en haar economie is een grote zeepbel. Het is gewoon een kwestie van tijd voor de lira weer gaat devalueren. Een stokbrood kost dan 1miljoen Turkse lire zoals 15 jaarterug het geval was.

    Terug naar de Ecevit-tijd .

    Kan je trouwens bronnen plaatsen waarin blijkt dat Turkije ´de navo is ingesmeekt´?
    Rusland kan niks tegen Turkije. Een russische oorlog tegen Turkije gaat die russische honden fataal worden

    Jij en vele anderen onderschatten Turkije,maar je moet weten dat Turkije een groot land is met 80 miljoen inwoners en een defensie industrie plus één van de grootste legers ter wereld. Daarnaast zitten ze op een strategische ligging

    Je kakelt maar wat

    Niet dat ik een speciale band heb met turken want ze zijn de afgelopen tientallen jaren gewoon keihard de slaven van hun amerikaanse meesters geweest terwijl er met ze werd gespeeld alsof het peuterschool jongetjes waren maar dat is nu duidelijk veranderd. TR is bezig met die amerikaanse hypocrieten van zich af te schudden . Dat kan ook niet anders want de amerikanen hebben zich dit jaar heel duidelijk laten zien als vijanden van Turkije en van moslims onder leiding van hun fascist trump

  4. #94
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Rusland kan niks tegen Turkije. Een russische oorlog tegen Turkije gaat die russische honden fataal worden

    Jij en vele anderen onderschatten Turkije,maar je moet weten dat Turkije een groot land is met 80 miljoen inwoners en een defensie industrie plus één van de grootste legers ter wereld. Daarnaast zitten ze op een strategische ligging

    Je kakelt maar wat

    Rusland is een atoommacht. 1 druk op de knop en Turkije is lahmacun. Kakel jij maar verder.

  5. #95
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Rusland is een atoommacht. 1 druk op de knop en Turkije is lahmacun. Ga verder slaapwandelen.

    Ik wist dat je het over atoomwapens zou hebben...wie zegt dat Rusland die ooit zou kunnen inzetten? Alleen al omdat de straling daarvan ook Rusland zelf en Europa kan bereiken. Daarnaast heeft TR ook kernwapens, enkele tientallen.

    En waarom zou Rusland atoomwapens tegen TR moeten gebruiken? Dit soort dreigementen zijn de reden dat TR ook atoomwapens gaat produceren. Russen en amerikanen zijn niet te vertrouwen en wanneer ze de kans zien zullen ze die ook gebruiken tegen een islamitisch land. S.A. wil trouwens ook atoomwapens. Ik wens ze succes

    Ben jij geen iraanse sjiiet...want je klinkt niet als een moslim

  6. #96
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Ik wist dat je het over atoomwapens zou hebben...wie zegt dat TR die ooit zou kunnen inzetten? Alleen al omdat de straling daarvan ook Rusland kan bereiken. Daarnaast heeft TR ook kernwapens, enkele tientallen.

    En waarom zou Rusland atoomwapens tegen TR moeten gebruiken?

    Ben jij geen iraanse sjiiet...want je klinkt niet als een moslim

    Ik wist dat jij zou gaan beginnen over radio actieve straling. Rusland heeft maling aan die straling. Na de ramp met de kernreactor in Tsjernobyl heeft Rusland burgers gedwongen ingezet om de boel op te ruimen. OP Netflix is daar een docu over te zien. Ik weet die docu niet uit mn hoofd.

    Rusland hoeft geen atoomwapens te gebruiken tegen TR,is niet nodig,maar bij een oorlog,die kans is nihil,staat TR toch met bibberende knieen. Immers,TR heeft niks aan haar conventionele wapens.

    Rusland hoeft er TR daar alleen mee te dreigen. Militair gezien is Rusland dus wel sterker dan TR.

    Nee,ik ben een Marokkaanse Nederlander.

  7. #97
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Ik wist dat jij zou gaan beginnen over radio actieve straling. Rusland heeft maling aan die straling. Na de ramp met de kernreactor in Tsjernobyl heeft Rusland burgers gedwongen ingezet om de boel op te ruimen. OP Netflix is daar een docu over te zien. Ik weet die docu niet uit mn hoofd.

    Rusland hoeft geen atoomwapens te gebruiken tegen TR,is niet nodig,maar bij een oorlog,die kans is nihil,staat TR toch met bibberende knieen. Immers,TR heeft niks aan haar conventionele wapens.

    Rusland hoeft er TR daar alleen mee te dreigen. Militair gezien is Rusland dus wel sterker dan TR.

    Nee,ik ben een Marokkaanse Nederlander.
    Dat Rusland veel sterker is dan TR kun je niet bewijzen. Turkije kan zichzelf heel goed verdedigen aangezien het geen klein zwak landje is, vandaar dat zowel de amerikanen als de russen voorzichtig zijn als het op de turken aankomt. Het is nou eenmaal een groot land met een groot geavanceerd leger. Rusland heeft niet eens de financiële middelen om een oorlog tegen Turkije te starten laat staan de vraag of ze daar uberhaupt wel toe in staat zijn. In Syrië kunnen ze niet eens winnen van een paar rebellengroepen, in Afghanistan werden ze eruit gekickt en jij zegt dat ze wel over TR heen zullen walsen

    Je kijkt teveel russische propaganda fantasiefilmpjes

  8. #98
    MVC Lid

    Reacties
    1.290
    19-03-2016

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Heb jij bewijs dat KSA terror financiert of loop je als een mediaschaap alles te herkauwen
    Kijk maar naar Taliban voor 2001. Lang leve de hond van Trump: Al Saoed!

  9. #99
    MVC Lid

    Reacties
    1.290
    19-03-2016

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Rusland is een atoommacht. 1 druk op de knop en Turkije is lahmacun. Kakel jij maar verder.
    Dombo, als Rusland zo dichtbij huis een kernknop activeert zijn ze zelf de lul. Dat wiet die je elke dag oprookt heeft je hersenen naar de kanker geholpen straathanger

  10. #100
    MVC Lid

    Reacties
    1.290
    19-03-2016

    Turkije, Qatar, Iran >>>>>>>>>>>>> Egypte, KSA, VAE, Bahrein

  11. #101
    MVC Lid

    Reacties
    1.290
    19-03-2016

    De honden van Al Saoed blaffen wanneer hun baasje dat beveelt. En dan zitten de Fransozen te janken

  12. #102
    MVC Lid

    Reacties
    1.290
    19-03-2016

    Djengiz is geestelijk beperkt

  13. #103
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door Adyghe Bekijk reactie
    Turkije, Qatar, Iran >>>>>>>>>>>>> Egypte, KSA, VAE, Bahrein
    iran hoort er niet bij, zij slachten moslims af in Syrië en Irak en Yemen. Zij destabaliseren die hele rotzooi daar en daarnaast werken ze samen met russen. Zij zijn een KSA maar dan de majoosi versie die niet met amerikanen samenwerkt om moslims te doden maar met russische alcoholisten die misschien nog erger zijn dan amerikanen

  14. #104
    MVC Lid

    Reacties
    1.290
    19-03-2016

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    iran hoort er niet bij, zij slachten moslims af in Syrië en Irak en Yemen. Zij destabaliseren die hele rotzooi daar en daarnaast werken ze samen met russen. Zij zijn een KSA maar dan de majoosi versie die niet met amerikanen samenwerkt om moslims te doden maar met russische alcoholisten die misschien nog erger zijn dan amerikanen
    Was meer bedoelt om de KSA'ers te triggeren. In mijn ogen is Iran niks meer dan Hezbollat maar dan als land. Weg ermee

  15. #105
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door Adyghe Bekijk reactie
    Dombo, als Rusland zo dichtbij huis een kernknop activeert zijn ze zelf de lul. Dat wiet die je elke dag oprookt heeft je hersenen naar de kanker geholpen straathanger
    Rusland is groot. Zelfs Hitler en Napoleon konden dat land vanwege haar geografische bouw en grootte niet veroveren.

    De Russen kunnen al hun bewoners naar het Noord-Westen van Rusland verhuizen als TR wordt genuked door Rusland. Dat land is groot zat. Siberie,een gebied dat gotendeels onbewoond is en vol zit met gevangenissen zal het meeste last hebben van die straling.