1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    8
    14-01-2017

    SAMIR...........je bent dik geworden, doe er wat aan!

    GOEDENMIDDAG RAMADANKANJERS EN RAMADANVRETERS

    Ik heb een vriend hij heet Samir en gaat binnenkort trouwen alleen hij is zo dik dat hij bang is dat de bruidsstoel achterover gaat....3amaria zit er niet in want dan heb je geen mensen nodig om hem te tillen maar een hijskraan met afstand bediening, wat ze voor die ondergrondse containers gebruiken...

    Zelf heb ik hem meegeven minder vet te eten en meer te gaan trainen, die man eet binnen 10 minuten 4 cheeseburgers op....zijn broek komt niet van H&M maar rechtsstreeks van de leverancier in Zambia waar de kleding vandaan komt tegen een hongersloontje waar wij nooit voor zouden werken, zijn broek wordt gemaakt met behulp van een helikopter om de lengte te bepalen.


    Mensen zijn jaa ik wil afvallen maar ze eten door als een varken met beide handen.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    GA ga alsjeblieft je wassen, de imam gaat bijna beginnen of lees alvast surat alkahf. De laatste dagen van de ramadan, laatste vrijdag vul jij in met onzin, yek labas?

  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    15
    23-06-2017

    Die taxi, altijd lachen. Duhr over een half uurtje .

    MamavanM.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    8
    14-01-2017

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    GA ga alsjeblieft je wassen, de imam gaat bijna beginnen of lees alvast surat alkahf. De laatste dagen van de ramadan, laatste vrijdag vul jij in met onzin, yek labas?
    Ga alsjeblieft naar de moskee jij, je oordeelt teveel over mensen, vindt ALLAH niet fijn deze laatste dagen van de ramadan.
    Schone wereld begint bij je zelf "loser"".