1. #1
    Verbannen

    Reacties
    117
    21-05-2017

    Saudi Arabië: Hamas is een terreur organisatie. Turkije moet weg uit Qatar.

    Vier van de landen die onlangs de diplomatieke banden met Qatar verbraken, hebben het Golfstaatje 13 eisen gesteld waaraan het moet voldoen om de crisis in de kiem te smoren.



    Egypte, de Verenigde Arabische Emiraten, Bahrein en Saudi-Arabië eisen onder meer het sluiten van televisiestation Al Jazeera, dat zou bijdragen aan de instabiliteit van de regio en zou dienen als propagandamiddel voor islamisten.

    Ook moet Qatar de banden met Iran verminderen, en een Turkse militaire basis in het land sluiten. De Turkse minister van Defensie Fikri Isik liet vrijdagochtend weten hier afwijzend tegenover te staan.

    Daarnaast wordt van Qatar geëist om de banden met terroristische organisaties als de Moslimbroederschap, Hezbollah, al-Qaida en Islamitische Staat te verbreken. In Qatar verblijvende personen die op een terrorismelijst van een van de landen staan moeten worden uitgeleverd.

    De landen geven Qatar, dat nog niet op de lijst heeft gereageerd, tien dagen om aan de eisen te voldoen. De Qatarese minister van Buitenlandse Zaken gaf maandag aan niet met de staten te willen onderhandelen als zij hun economische en diplomatieke maatregelen niet opheffen.
    Boycot

    Saudi-Arabië, Egypte, Bahrein, Jemen, de Verenigde Arabische Emiraten en Libië maakten 5 juni bekend de diplomatieke banden met Qatar te verbreken. Volgens de landen zou Qatar terroristische groeperingen als Hamas, Al-Qaida en de Egyptische Moslimbroederschap ondersteunen. Dat zou bijdragen aan de onrust in de regio. Qatar verwerpt deze beweringen.

    http://www.nu.nl/buitenland/4788987/...eindigen-.html

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    117
    21-05-2017

    Ik vraag me af of ik door deze nieuws moet lachen of huilen? Dit is echt diep triest. Moslim landen worden bestuurd door de kuffar. Ze noemen zelfs de Palestijnse verzetsbeweging Hamas een terreurorganisatie. Vieze joden zijn het deze bestuurders. Ook de moslimbroeders noemen ze een terreurorganisatie. Dus Turkije is dan volgens deze landen ook een terreurorganisatie want Turkije wordt bestuurd door de moslimbroeders.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Optieven met Turkije uit de Arab landen. Of ze gaan vrijwillig deruit of ze worden deruit geknald

    Laat die plathoofden maar kiezen

  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    3.943
    04-08-2014

    Ik begin dit serieus zo kinderachtig te vinden, komen ze nu echt met lijstjes aan?

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Zij weer.... Allahi ymasgak

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Optieven met Turkije uit de Arab landen. Of ze gaan vrijwillig deruit of ze worden deruit geknald

    Laat die plathoofden maar kiezen
    Ga je serieus die saudische apen verdedigen...

    Misschien besef je niet dat er een conflict is met de SAUD FAMILIE en niet met de Saudische bevolking. De Saud familie is het probleem die de hele islamitische wereld in een wurggreep houdt en continu met de amerikanen samenwerkt om islamitische landen aan te vallen

    Dus waarom verdedig jij de Saud familie? Want ik neem aan dat je geen familie van ze bent en dat je tegen al die oorlogen tegen de islamitische landen daar bent die soms zelfs deel worden gefinancierd door die saudische apen

    Dus ga niet zeggen dat jij je liefde voor de saud familie stelt boven al die slachtoffers die er mede dankzij hen zijn gevallen in hun buurlanden door hun amerikaanse 'vrienden'

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Ga je serieus die saudische apen verdedigen...

    Misschien besef je niet dat er een conflict is met de SAUD FAMILIE en niet met de Saudische bevolking. De Saud familie is het probleem die de hele islamitische wereld in een wurggreep houdt en continu met de amerikanen samenwerkt om islamitische landen aan te vallen

    Dus waarom verdedig jij de Saud familie? Want ik neem aan dat je geen familie van ze bent en dat je tegen al die oorlogen tegen de islamitische landen daar bent die soms zelfs deel worden gefinancierd door die saudische apen

    Dus ga niet zeggen dat jij je liefde voor de saud familie stelt boven al die slachtoffers die er mede dankzij hen zijn gevallen in hun buurlanden door hun amerikaanse 'vrienden'
    Ik vind KSA onder de huidige koning een topper

    Mijn mening aapje

    De turken moeten opkrassen en de eisen van KSA zijn duidelijk

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Ik vind KSA onder de huidige koning een topper

    Mijn mening aapje

    De turken moeten opkrassen en de eisen van KSA zijn duidelijk
    Een topper...vanwege wat...vanwege de steun die ze al tientallen jaren verlenen aan amerikaanse oorlogen tegen je 'arabische broeders' ?

    Wat vind jij ervan dat ze continu hun grondgebied laten gebruiken om moslims in het midden oosten aan te vallen? Bijvoorbeeld stijgen er drones op die in Pakistan, Yemen en Syrië gezinnen uit elkaar blazen

    Waarom keur je dat goed...maar ik ben niet echt verbaasd van je antwoord...als de arabieren elkaar al zo verraden dat ze met amerikanen andere islamitische landen gaan aanvallen weet je wel ongeveer wat voor zieke verrotte karakter ze hebben

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Een topper...vanwege wat...vanwege de steun die ze al tientallen jaren verlenen aan amerikaanse oorlogen tegen je 'arabische broeders' ?

    Wat vind jij ervan dat ze continu hun grondgebied laten gebruiken om moslims in het midden oosten aan te vallen? Bijvoorbeeld stijgen er drones op die in Pakistan, Yemen en Syrië gezinnen uit elkaar blazen

    Waarom keur je dat goed...maar ik ben niet echt verbaasd van je antwoord...als de arabieren elkaar al zo verraden dat ze met amerikanen andere islamitische landen gaan aanvallen weet je wel ongeveer wat voor zieke verrotte karakter ze hebben
    Wist je dat KSA de oorzaak is van de armoede in de VS?

    Wtfrenk mix je alles en nog wat met elkaar kleine aapje, dit is niet de drugshandel waar je je internetfatwa voor gaf

  10. #10
    Bijna Lid

    Reacties
    3.943
    04-08-2014

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Een topper...vanwege wat...vanwege de steun die ze al tientallen jaren verlenen aan amerikaanse oorlogen tegen je 'arabische broeders' ?

    Wat vind jij ervan dat ze continu hun grondgebied laten gebruiken om moslims in het midden oosten aan te vallen? Bijvoorbeeld stijgen er drones op die in Pakistan, Yemen en Syrië gezinnen uit elkaar blazen

    Waarom keur je dat goed...maar ik ben niet echt verbaasd van je antwoord...als de arabieren elkaar al zo verraden dat ze met amerikanen andere islamitische landen gaan aanvallen weet je wel ongeveer wat voor zieke verrotte karakter ze hebben
    Toppers:




  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door _Serendipity Bekijk reactie
    Toppers:



    Hij ziet er wel uit alsof hij het verstand van een kind van 4 heeft

    verstandelijk beperkt, dat is ook de reden dat ie zo afhankelijk is van zijn amerikaanse vader

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Wist je dat KSA de oorzaak is van de armoede in de VS?

    Wtfrenk mix je alles en nog wat met elkaar kleine aapje, dit is niet de drugshandel waar je je internetfatwa voor gaf
    Dus de saud apen hebben de amerikanen niet meerdere keren geholpen met de oorlogen in de islamitische landen? Waarom lieg je en waarom lieg je om dit goed te praten

  13. #13
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Dus de saud apen hebben de amerikanen niet meerdere keren geholpen met de oorlogen in de islamitische landen? Waarom lieg je en waarom lieg je om dit goed te praten
    De Turken zijn toch geen haar beter. Ik kan hier ook wel even wat zeer recente foto's plaatsen van Erdogan die in de hielen van Baas Trump aan het likken is.

    En die Amerikanen bedienen die smerige oorlog in het midden oosten nog altijd voor een groot deel vanuit de Turkse vliegbasis Incirlik.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door Peej Bekijk reactie
    De Turken zijn toch geen haar beter. Ik kan hier ook wel even wat zeer recente foto's plaatsen van Erdogan die in de hielen van Baas Trump aan het likken is.

    En die Amerikanen bedienen die smerige oorlog in het midden oosten nog altijd voor een groot deel vanuit de Turkse vliegbasis Incirlik.
    Klopt, het is daar 1 grote teringzooi door al die verraders die allemaal een stukje amerikaanse ballen willen zuigen en elkaar intussen messen in de rug steken

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Laten we eerlijk wezen deze imbeciel ziet eruit alsof hij niet slimmer is dan een 4 jarig jongetje dat net op de basisschool komt