1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    899
    29-09-2014

    staafje laten en zetten , ben nu bijna 2 weken ongesteld



    is dat normaal?

    * en foutje
    2 gebruikers

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.696
    17-02-2014

    Dat weet ik ook niet. Hebben ze jou geen infofolder gegeven of toelichting? Wilde ook voor zo'n staafje gaan, maar hoor de laaste tijd veel onvreden.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    staafje laten en zetten , ben nu bijna 2 weken ongesteld

    Implanon? Ik zou die er lekker uithalen meid ik wou die ook maar na alle verhalen over ingegroeide implanons die operatief verwijdert moeten worden heb ik er van af gezien.

    Heb veel verhalen gelezen over ingekapselde implanons. Waarbij sommigen ook littekens hebben overhouden aan het verwijderen.
    Shaloom

  4. #4
    :)

    Reacties
    15.232
    01-05-2007

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Implanon? Ik zou die er lekker uithalen meid ik wou die ook maar na alle verhalen over ingegroeide implanons die operatief verwijdert moeten worden heb ik er van af gezien.

    Heb veel verhalen gelezen over ingekapselde implanons. Waarbij sommigen ook littekens hebben overhouden aan het verwijderen.
    Ik heb de implanon vorig jaar gehad. Het is inderdaad geen fijne vorm van anticonceptie. De klachten die jij hier beschrijft had ik geen last van maar wel van hevige bloedingen.
    @Topicstarter ik was echt in het ziekenhuis terecht gekomen en het was best ernstig. Was echt even 3 dagen ko.
    Ik had dus ook bloedingen die niet wilde stoppen. Na 10 dagen al was ik naar huisarts die zei nog even uitzitten, die zelfde nacht naar het ziekenhuis geweest en het was best ernstig hoor.

  5. #5
    Ik PM niet meer.

    Reacties
    8.512
    24-02-2009

    vraag het aan je zusjes.
    Citaat Geplaatst door Mellls Bekijk reactie
    Ik wil hem! Waar kan ik hem kopen?
    ik wil hem anders ook wel aan je voorlezen als je lyca hebt

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    HRS die klachten kwam ik online tegen klinkt ook wel logisch je lichaam kapselt vaker vreemde dingen die er niet in horen in. Leek me wel "ideaal" nergens meer aan denken maar na die berichten pfff.

    Zo een ding kan 3 jaar mee dus dat is best lang. Ik denk dat enige optie koperen spiraal is hormoonvrij dus "perfect" voor het lichaam.
    Shaloom

  7. #7
    :)

    Reacties
    15.232
    01-05-2007

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    HRS die klachten kwam ik online tegen klinkt ook wel logisch je lichaam kapselt vaker vreemde dingen die er niet in horen in. Leek me wel "ideaal" nergens meer aan denken maar na die berichten pfff.

    Zo een ding kan 3 jaar mee dus dat is best lang. Ik denk dat enige optie koperen spiraal is hormoonvrij dus "perfect" voor het lichaam.
    Ja het klinkt ook te mooi om waar te zijn. Maar goed. Ja na een eventuele zwangerschap wil ik dat insa'Allah later overwegen. Voor nu prima zo.