1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.113
    25-09-2014

    De Islamitische Riffijnse staat in praktijk.

    De jihad van Abdelkarim el Khattabi en de oprichting van de Riffijnse Islamitische staat.


    https://www.youtube.com/watch?v=RQk6cqaCYUs

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.113
    25-09-2014

    Een tijdsgenoot met dezelfde ideologie als Abdelkarim El Khattabi


    https://www.youtube.com/watch?v=F_hvSGxWygo

  3. #3

  4. #4
    Free Palestine

    Reacties
    5.125
    17-08-2010

    Marcouch zou een goede president zijn. Hij kan dan ook zijn roze leger van de gayparade meenemen. Past ook perfect bij de rif vlag.
    De hoop is het bevel, dat ons verbiedt te denken dat we verloren zijn.....

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    2.548
    11-01-2016

    Citaat Geplaatst door SafSaf9 Bekijk reactie
    Marcouch zou een goede president zijn. Hij kan dan ook zijn roze leger van de gayparade meenemen. Past ook perfect bij de rif vlag.
    Waarom die jaloersie op de rif vlag?

    Blauw staat voor blauwe middellandse zee
    Groen staat voor groene rif
    Geel staat voor gele woestijnzand Sahara
    Rood staat voor de letter A van Amazigh met een rode hart ipv zwarte hart zoals bij de nifaaq woestijn arabieren

    Veel beter in ieder geval dan die rode homo vlag met groene ster ontworpen in 1912 door een franse homofiele generaal die de baas was in Marokko in 1912
    Rode vlag staat voor toen ie in zijn ster werd genomen, werd zijn ster groen en bloedde zijn ster van alle kanten.
    Wees dus maar trots op je rode homofiele taghut vlag.

    Geef mij maar een pure Marokkaans Riffijnse vlag waar ik trots op kan zijn.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Clear Bekijk reactie
    De jihad van Abdelkarim el Khattabi en de oprichting van de Riffijnse Islamitische staat.


    https://www.youtube.com/watch?v=RQk6cqaCYUs
    Zou abdelkrim vrouwen hebben toegelaten om te roepen op straat en te schreeuwen?

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Espirite Bekijk reactie
    Waarom die jaloersie op de rif vlag?

    Blauw staat voor blauwe middellandse zee
    Groen staat voor groene rif
    Geel staat voor gele woestijnzand Sahara
    Rood staat voor de letter A van Amazigh met een rode hart ipv zwarte hart zoals bij de nifaaq woestijn arabieren

    Veel beter in ieder geval dan die rode homo vlag met groene ster ontworpen in 1912 door een franse homofiele generaal die de baas was in Marokko in 1912
    Rode vlag staat voor toen ie in zijn ster werd genomen, werd zijn ster groen en bloedde zijn ster van alle kanten.
    Wees dus maar trots op je rode homofiele taghut vlag.

    Geef mij maar een pure Marokkaans Riffijnse vlag waar ik trots op kan zijn.
    7amra oe ghadra shkun hiya hiya maghreb 3ayniyaaaa! !

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.113
    25-09-2014

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Zou abdelkrim vrouwen hebben toegelaten om te roepen op straat en te schreeuwen?
    Geeft dat de onrechtvaardige regime het recht dan om de rechten van haar burgers te schenden? En als er nu geen vrouwen op de straten van Alhoceima aan het schreeuwen waren tegen onrecht, zouden ze druk bezig zijn geweest met de voorbereidingen van de festivals waarbij vrouwen van fasad een podium krijgen om hun dawah te doen.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Clear Bekijk reactie
    Geeft dat de onrechtvaardige regime het recht dan om de rechten van haar burgers te schenden? En als er nu geen vrouwen op de straten van Alhoceima aan het schreeuwen waren tegen onrecht, zouden ze druk bezig zijn geweest met de voorbereidingen van de festivals waarbij vrouwen van fasad een podium krijgen om hun dawah te doen.
    Antwoord gwn op men vraag. Niet van onderwerp veranderen. Want dat die fassad van saharat elk jaar terugkomt betekent maar 1 ding en dat is dat het elk jaar opgevuld wordt Door het volk

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.113
    25-09-2014

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Antwoord gwn op men vraag. Niet van onderwerp veranderen. Want dat die fassad van saharat elk jaar terugkomt betekent maar 1 ding en dat is dat het elk jaar opgevuld wordt Door het volk
    Het onderwerp gaat over wie de ware fasad verspreiders zijn, dus ik ben niet van onderwerp veranderd. In de islam behandelen wij de leider die dawah doet naar fasad anders dan de mensen die er misschien gehoor aangeven. Deze twee zijn verre van gelijk en als je fasad wilt stoppen terwijl jij de da'ie ongemoeid laat, sterker nog! Terwijl je de da'ie naar fasad verdedigd is niets dan dweilen met de kraan open.

    Maar eerlijk gezegd, waarom ik je wilde confronteren met de leiders van fasad is omdat het mij echt, maar dan ook echt misselijk maakt om te zien hoe zogenaamde moslims omlaag trappen naar arme de burgers en hun fouten met een vergrootglas proberen te ontmaskeren terwijl deze hypocrieten de omhoog likken naar de tirannen die open en bloot elke grens van Allah overschrijden.