1. #121
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    dus types die massamoorden en verkrachtingen plegen moeten volgens jou uitgeroeid worden..
    de grootste massamoordenaars zijn iran bashar rusland en amerika moeten deze landen ook uitgeroeid worden of steun jij ze in hun strijd..
    Ik heb nu gezien wie daadwerkelijk de macht heeft over ze ..

  2. #122
    MVC Lid

    Reacties
    744
    07-02-2017

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Correct. Net zoals dat ze andere 'Westerse' technieken hebben gebruikt zoals prachtige (kuch) Westerse filmpjes.

    Dit is niet zo vreemd, een groot deel van die idioten heeft een Westerse achtergrond, kent de Westerse cultuur. Ze misbruiken Westerse middelen voor dominantie terwijl al die Westerse middelen waarschijnlijk 'haram' oid zijn.

    En ze falen hard.
    Die 'Westerse' filmtechnieken zijn hoogstwaarschijnlijk door een Japanner ontwikkeld en een Chinees heeft er een imitatie van gemaakt waardoor het voor iedereen beschikbaar werd
    Los van de inhoud en het eeuwige gepraat op de achtergrond zijn het technisch gezien wel knappe video's die ze bij IS in elkaar flansen.
    Als het Westen Westerse middelen gebruikt om te domineren dan is het prima maar als het Midden Oosten Westerse middelen gebruikt om te domineren dan is het ineens niet meer prima?

  3. #123
    MVC Lid

    Reacties
    744
    07-02-2017

    Citaat Geplaatst door _Abdellatif_ Bekijk reactie
    Ik stond op t punt jullie uit te schelden, maar n3alt chitan!!!

    Ik ben een leugenaar en ik verzin el hadith..
    Jullie weten het beter..
    Blijkbaar weet ik bepaalde dingen die de meeste mensen niet weten of kennen!

    Ik zou nooit zomaar iemand voor een leugenaar uitmaken zolang ik geen keihard bewijs voor heb!

    Dat zegt genoeg over jullie, wezentjes.
    Ik heb de ahadith verzamelingen van Bukhari, Muslim, Dawud en Malik op mijn computer staan en ik heb ze vrijwel allemaal meerdere keren gelezen. In geen enkele hadith wordt IS/ISI/ISIS/Daesh letterlijk vermeld. Als je de hadith hebt waarin ze letterlijk vermeld worden dan ontvang ik hem graag van je inclusief de ketting van degenen die de hadith overlevert hebben, in welke ahadith verzameling hij teruggevonden kan worden en in welk deel en hoofdstuk hij vermeld staat. Als je ons wil uitlachen kom dan maar met je bewijs dat profeet Mohammed, vrede en zegeningen zij met hem,letterlijk over hun heeft gesproken.

  4. #124
    MVC Lid

    Reacties
    744
    07-02-2017

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Ze zijn al bijna uitgeroeid. Binnenkort houd je alleen maar van die kleine celletjes en gestoorde individuen over. IS is bijna kapoet.

    Hamdoelillah.
    Ruim 15 jaar na 9/11 bestaat Al Qaida nog steeds. En jij denkt dat het sterkere en rijkere IS wel door Amerika verslagen kan worden? Hou er maar rekening mee dat zij over 15 jaar ook nog steeds bestaan. Net zoals de Taliban 15 jaar na 9/11 vandaag de dag ook nog steeds bestaat. De Taliban zegt dan ook niet voor niks dat het Westen horloges heeft maar dat zij de tijd hebben.

  5. #125
    MVC Lid

    Reacties
    744
    07-02-2017

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Dat heb je helemaal fout. IS zijn niet mijn broeders. Ik wens niks anders dan totale vernietiging van die terreur-organisatie.

    Vergeet vooral niet de massa-moorden en massa-verkrachtingen die IS-strijders hebben gepleegd op onschuldige burgers.

    Met de ene hand veroordeel je de aanvallen van Amerika op onschuldige burgers maar ik heb je nimmer IS zien veroordelen voor het verbranden,verkrachten en vermoorden van onschuldige burgers?

    Wie is er nou hypocriet?
    Volgens mij haal je IS en Assad door elkaar. IS is slechts verantwoordelijk voor ongeveer 1,5 % van alle dodelijke slachtoffers in Syrië en Assad is verantwoordelijk voor ruim 95% van alle dodelijke slachtoffers in Syrië.
    IS bestaat uit soennieten en als je zelf ook een soenniet bent dan zijn het je broeders of dat je nu bevalt of niet.

  6. #126
    MVC Lid

    Reacties
    744
    07-02-2017

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Ik hoef niet terug te kijken. Ik leef nu, niet in 1400.
    Volgens de islamitische jaartelling leven we nu in 1438. Je zit er dus maar 38 jaar naast

  7. #127
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    die truukjes en die tekeningetjes werken niet meer, helaas voor jou

    het laat alleen maar zien wat voor hypocriet je bent
    Hij heeft anders best wel gelijk integenstelling tot je hasj fatwa

  8. #128
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    dus types die massamoorden en verkrachtingen plegen moeten volgens jou uitgeroeid worden..
    de grootste massamoordenaars zijn iran bashar rusland en amerika moeten deze landen ook uitgeroeid worden of steun jij ze in hun strijd..
    IK heb niks met Iran en Rusland. Dat zijn landen waar je voor een habbekrats levenslang krijgt. En ja,massa-moordenaars en massa-verkrachters,of mensen levend verbranden zoals IS dat doet mogen wat mij betreft van de aardbodem verdwijnen.

    Rusland,Iran en de VS kennen het woord diplomatie nog maar IS niet. Dat zijn barbaarse wezens die de Islam misbruiken.

  9. #129
    MVC Lid

    Reacties
    845
    29-06-2014

    Citaat Geplaatst door Omar_37 Bekijk reactie
    Volgens mij haal je IS en Assad door elkaar. IS is slechts verantwoordelijk voor ongeveer 1,5 % van alle dodelijke slachtoffers in Syrië en Assad is verantwoordelijk voor ruim 95% van alle dodelijke slachtoffers in Syrië.
    IS bestaat uit soennieten en als je zelf ook een soenniet bent dan zijn het je broeders of dat je nu bevalt of niet.
    En wie vallen onder de meeste slachtoffers bij IS? Juist ja moslims.

    Je moest beschaamd zijn om IS je broeders te noemen. Zij moeten van de aardbodem weggeveegd worden. Onze Islam misbruiken voor hun vieze spelletjes.
    Wanneer keren we terug naar de Islamic Golden Age?

  10. #130
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door DatesAndTea Bekijk reactie
    En wie vallen onder de meeste slachtoffers bij IS? Juist ja moslims.

    Je moest beschaamd zijn om IS je broeders te noemen. Zij moeten van de aardbodem weggeveegd worden. Onze Islam misbruiken voor hun vieze spelletjes.
    Hij heet Hans en is een bekeerling. Veel bekeerlingen doen aan terrorisme tegenwoordig. Is mode weet je.

  11. #131
    MVC Lid

    Reacties
    818
    14-01-2017

    Citaat Geplaatst door Rbatieboy Bekijk reactie
    Voor elke leeghoofd hier op de site:

    Binnen de islam is het duidelijk dat je ALLEEN de hel in gaat als je shirk pleegt! Want wat is het verschil tussen een moslim en een niet-moslim? Dat is inderdaad de Sahada (getuigenis) en bedevaart(hajj)... De rest kun je meer of min terugvinden en in het christendom en jodendom...!

    Met andere woorden, als je GEEN shirk pleegt, maar ALLES doet, KAN alles je worden vergeven. Elke moslim kent het wel, de zin die uit de koran komt: "een persoon doodt, dan is het alsof hij de hele mensheid doodt" Voor de duidelijkheid, er staat niet: "een persoon doodt, dan ga je direct naar de hel" er staat ook niet: "een persoon doodt, dan is het een kafir" en in de volgende vers staat zelfs wat hun straf is of wat hun status wordt in koran 5:33!

    Waarom maken jullie er wat anders van in jullie hersenen??? Waarom maken jullie je eigen islam en wetten?

    Alles kan vergeven worden indien men tauwba verricht, zelfs shirk. Anders zou het voor niet moslims toch geen nut hebben om bekeren omdat zij sowieso al shirk hebben gepleegd door nooit niet in Allah swt te hebben geloofd.

  12. #132
    MVC Lid

    Reacties
    1.290
    19-03-2016

    Waarom zouden ze het opgeblazen hebben? Bang voor de shia? Of een Hitler mentaliteit?

  13. #133
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door Adyghe Bekijk reactie
    Waarom zouden ze het opgeblazen hebben? Bang voor de shia? Of een Hitler mentaliteit?
    Amerikanen hebben de moskee opgeblazen. Ze hadden verwacht dat de moskee vol zou zitten met moslims vandaar dat ze het als target hebben uitgekozen die kruisvaarders

  14. #134
    MVC Lid

    Reacties
    552
    25-07-2009

    Citaat Geplaatst door Rbatieboy Bekijk reactie
    Ja, En Allah geeft rizq en als jij niet eet, ga je dood. Of zal Allah ook voedsel in je mond doen? Oftewel, 3amel is belangrijk!

    Dus wat praat jij over imaan? Je weet niks en zegt zomaar wat...!
    Jij zat te praten over Amerika en het westen alsof hun god zijn, alsof zonder hun niks mogelijk is.
    En als er iets word gedaan, dat hun er niet van af weten.

    Als je aan de wetten van Allah swt houdt dan zal Allah de overwinning geven aan zijn dienaars.
    Jij hebt geen vertrouwen, drm zei ik een zwakke imaan.

  15. #135
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    IK heb niks met Iran en Rusland. Dat zijn landen waar je voor een habbekrats levenslang krijgt. En ja,massa-moordenaars en massa-verkrachters,of mensen levend verbranden zoals IS dat doet mogen wat mij betreft van de aardbodem verdwijnen.

    Rusland,Iran en de VS kennen het woord diplomatie nog maar IS niet. Dat zijn barbaarse wezens die de Islam misbruiken.
    of je nu wel of niets met die landen hebt doet er niet toe..
    jij zegt dat massamoordenaars en verkrachters uitgeroeid moeten worden en landen of dictators zoals iran rusland bashar assad amerika en verschillende navo leden zijn erg en sommige hiervan zijn erger dan isis..
    waarom zeg jij niets over de misdaden van deze landen die soms erger zijn dan isis..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"