1. #226
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door m16 Bekijk reactie
    On-topic op dit moment valt het Iraakse rafidah leger in west Mosul uiteen. IS is bezig met een groot offensief waardoor de rafidah nu met de staart tussen de benen wegrennen aldaar.
    Echt waar?

    Een tegen offensief van IS?

    Heb je ook een link hiervoor?

  2. #227
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door m16 Bekijk reactie
    Twitter @worldonalert @nidalgazaui @saladinAlDronni @BattleAnalytics
    Thanks!

  3. #228
    MVC Lid

    Reacties
    744
    07-02-2017

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Ik vind moslims niet extreem. Waar zie je mij dat schrijven? Alleen types als jij vind ik extreem. Bekeerlingen die net doen of ze meer verstand hebben van de Islam en takfier plegen en onrust zaaien.
    Je bent snel vergeten op wat voor een bericht je hebt gereageerd. Als je mij al extreem vind dan moet je niet een salafi broeder tegenkomen Het handjevol reaguurders op m.nl weet inmiddels wel dat ik geen bekeerling, Marokkaan of Turk ben. En om bekeerlingen nou als een aparte groep moslims te vermelden vind ik overbodig. Nationaliteiten interesseren mij sowieso niets al is het wel grappig om Marokkaanse nationalisten al te frustreren door alleen maar over Turkije te beginnen. Nooit geweten dat het zo eenvoudig zou zijn Ik verricht geen takfir op broeders van IS en de Marokkanen die de islam zelf niet praktiseren en wel takfir op broeders van IS verrichten vind ik een stelletje losers die op geen enkel gebied serieus genomen kunnen worden.

  4. #229
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Amerikanen hebben de moskee opgeblazen. Ze hadden verwacht dat de moskee vol zou zitten met moslims vandaar dat ze het als target hebben uitgekozen die kruisvaarders
    Die moskee is NIET door het Westen neergehaald. Alle bronnen op de grond, zelfs het Irakese leger, bevestigen dit.

  5. #230
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Die moskee is NIET door het Westen neergehaald. Alle bronnen op de grond, zelfs het Irakese leger, bevestigen dit.
    Fromage,

    Regel 1: het is de schuld van het westen!
    Regel 2: als iemand anders de schuld heeft passen we automatisch regel 1 toe!

    Nou niet weer vergeten!



    Noord
    Nothing works....

  6. #231
    MVC Lid

    Reacties
    144
    15-05-2017

    Er zijn beelden van iraanse en iraakse shia die de vernietiging van de moskee aan het vieren waren.

    US-backed #Iraq|i & #Iran|ian Shiite terror militias celebrating the destruction of al-Nouri mosque in Mosul: We bombed the mosque..!

    https://twitter.com/RamiAILoIah/stat...93223064727553

    Als je wilt kijken naar wie de daders zijn, kijk dan naar degene die er het hardst om lachen. En in dit geval zijn het de Shia!

  7. #232
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door Noord55 Bekijk reactie
    Fromage,

    Regel 1: het is de schuld van het westen!
    Regel 2: als iemand anders de schuld heeft passen we automatisch regel 1 toe!

    Nou niet weer vergeten!



    Noord
    I know, het is om te huilen... Maar ik geef niet op, nog niet. Ergens is intelligentie aanwezig

  8. #233
    Verbannen

    Reacties
    1.097
    25-06-2016

    Gelukkig is het bijna afgelopen met isis de hellehonden.
    Ze hebben nog een paar hellehonden over Lol
    De rest is naar de hel hoop ik dan zeg ik Alhamdoelillah

  9. #234
    Verbannen

    Reacties
    1.097
    25-06-2016

    Citaat Geplaatst door Omar_37 Bekijk reactie
    Je bent snel vergeten op wat voor een bericht je hebt gereageerd. Als je mij al extreem vind dan moet je niet een salafi broeder tegenkomen Het handjevol reaguurders op m.nl weet inmiddels wel dat ik geen bekeerling, Marokkaan of Turk ben. En om bekeerlingen nou als een aparte groep moslims te vermelden vind ik overbodig. Nationaliteiten interesseren mij sowieso niets al is het wel grappig om Marokkaanse nationalisten al te frustreren door alleen maar over Turkije te beginnen. Nooit geweten dat het zo eenvoudig zou zijn Ik verricht geen takfir op broeders van IS en de Marokkanen die de islam zelf niet praktiseren en wel takfir op broeders van IS verrichten vind ik een stelletje losers die op geen enkel gebied serieus genomen kunnen worden.
    Isis zijn wahabi salafi hellehonden
    Door hun duivelse hypocrisie zullen ze nooit slagen bi idni Allah Wa Ta’ala
    Niet in dit wereld noch in het Hiernamaals.

  10. #235
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Zinloos, LaPoekel.

    Wetenschappelijke uitkomsten die raken aan religieuze doctrines, de mythes van 1400 vreedzaamheid worden a-priori verworpen.
    Leugens van ongelovigen om de islam/moslims zwart te maken en opelost.

    Daarbij natuurlijk wel altijd de ongelovigen van van alles en nog wat beschuldigen.

    Blind leven in de eigen waarheidsbubbel.
    Blijft grappig als jij dit soort dingen roept. Want zelf doe jij dit ook met je klimaat hoax geroep. Dan sta je vooraan om wetenschappelijke uitkomsten van tafel te vegen.
    The meaning of life is to give life meaning

  11. #236
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door corrie2 Bekijk reactie
    Blijft grappig als jij dit soort dingen roept. Want zelf doe jij dit ook met je klimaat hoax geroep. Dan sta je vooraan om wetenschappelijke uitkomsten van tafel te vegen.
    Nee hoor, ik verwerp zeker geen wetenschappelijke inzichten die betrekking hebben op ons klimaat.
    Er zijn een aantal wetenschappelijke disciplines bij betrokken waar ik veel te weinig kennis van heb.
    Moet uitgaan van wat de diverse wetenschappers derhalve stellen.
    En dan zelf logisch nadenken en vergelijken.
    En daarbij eigen waarnemingen en kennis van de geschiedenis op aarde er bij betrekken.

    Als ik dat doe dan nijg ik meer naar de "kritische" wetenschappers ter zake.
    En hoewel de propaganda van de klimaatreligie doet voorkomen alsof die er vrijwel niet zijn, bovendien onnozel types, zijn er flink wat en ook nog vooraanstaande mensen op hun gebied.
    Hoogleraren.

  12. #237
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Nee hoor, ik verwerp zeker geen wetenschappelijke inzichten die betrekking hebben op ons klimaat.
    Er zijn een aantal wetenschappelijke disciplines bij betrokken waar ik veel te weinig kennis van heb.
    Moet uitgaan van wat de diverse wetenschappers derhalve stellen.
    En dan zelf logisch nadenken en vergelijken.
    En daarbij eigen waarnemingen en kennis van de geschiedenis op aarde er bij betrekken.

    Als ik dat doe dan nijg ik meer naar de "kritische" wetenschappers ter zake.
    En hoewel de propaganda van de klimaatreligie doet voorkomen alsof die er vrijwel niet zijn, bovendien onnozel types, zijn er flink wat en ook nog vooraanstaande mensen op hun gebied.
    Hoogleraren.
    En net zoals bij degene waar je beschuldigd naar wijst heb jij het omgeven met zogenaamd logisch nadenken. Waardoor jouw idee natuurlijk klopt.
    Wat enorme bs is. Je bent ook gewoon een selectief wetenschapsontkenner. Inc complottheorieën en andere lachwekkende shit om je verhaaltje recht te krijgen.
    The meaning of life is to give life meaning

  13. #238
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door corrie2 Bekijk reactie
    En net zoals bij degene waar je beschuldigd naar wijst heb jij het omgeven met zogenaamd logisch nadenken. Waardoor jouw idee natuurlijk klopt.
    Wat enorme bs is. Je bent ook gewoon een selectief wetenschapsontkenner. Inc complottheorieën en andere lachwekkende shit om je verhaaltje recht te krijgen.
    Ik moet vooral die integere wetenschappers volgen, geloven die stellen dat door handelen van de mens een klimaatramp zich aan het voltrekken is zoals hier;

    "Hockeystick fraude

    Volgens een grafiek uit het rapport van het "Intergovernmental Panel on Climate Change" (IPCC van de VN) uit 2001, zouden de temperaturen vandaag de hoogste van de afgelopen 1.000 jaar zijn. De grafiek stond maar liefst zes keer in het rapport afgebeeld en stond opnieuw in het rapport van 2007. Het is de dramatische illustratie van de huidige klimaatopwarming.

    Deze grafiek is bekend geworden als de hockeystick-fraude. Het is fraude om twee redenen. In de eerste plaats, omdat boomringen gebruikt zijn om temperaturen uit af te leiden. Destijds was al bekend, dat boomringen niet alleen variëren met de temperatuur, maar ook met CO2 en dus kunnen ze niet als een duiding van de temperatuur gebruikt worden. Het IPCC wist dat heel goed. Ze hadden een waarschuwing tegen het gebruik van boomringen gepubliceerd in hun rapport van 1990. De makers van de hockeystick gave de boomringen 400 x meer gewicht dan andere duidingen die ze gebruikten.

    De Kleine IJstijd

    Maar om het dramatische effect te bereiken van "de hoogste temperaturen in 1000 jaar", moesten ze zich ontdoen van de Middeleeuwse Warme Periode, die veel warmer was dan vandaag, zoals getoond werd in het IPCC rapport van 1990.

    De tweede fraude bestond uit het vervangen van de echte gegevens van de Middeleeuwse Warme Periode door koudere schattingen. Het is dankzij het doorzettingsvermogen van de Canadese statisticus Steve McIntyre en zijn collega professor Ross McKitrick, dat deze corruptie uiteindelijk in het daglicht kwam. Op de computer van de makers van de hockeystick vonden ze de echte gegevens terug in een bestand met de naam "gecensureerde gegevens".

    Dit is slecht één van de gevallen waarin bleek dat die "echte" wetenschappers die klimaatopwarming door handelen mens adverteren de boel hebben belazerd.
    Weglaten wat aantoont door de mens niet een enorme klimaatverandering heeft veroorzaakt.
    Cijfers, feiten die niet goed uitkomen weglaten of gewoon vervalsen.

    In de Middeleeuwen veel warmer dan in onze tijd. Nooit geweten dat het handjevol mensen toen beschikten over massa industrie die enorm veel co2 de lucht in blies.

    Neem een Nederlandse wetenschapper, lid van het IPCC die al heeft geweigerd rapporten van dat Panel waar de paniek van afdroop weigerde te ondertekenen.
    Onvoldoende wetenschappelijk onderbouwd op punten, conclusies die niet konden worden getrokken uit de data van onderzoeken!

    Weet je nog die ultra diepe boring op Antartica, Vostok, waar honderdduizenden jaren kon worden terug gegaan in de tijd, klimaat op aarde?
    Geen enkele aanwijzing gevonden dat uitstoot Co2 de oorzaak was van verhoging temperatuur?

  14. #239
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Ik moet vooral die integere wetenschappers volgen, geloven die stellen dat door handelen van de mens een klimaatramp zich aan het voltrekken is zoals hier;

    "Hockeystick fraude

    Volgens een grafiek uit het rapport van het "Intergovernmental Panel on Climate Change" (IPCC van de VN) uit 2001, zouden de temperaturen vandaag de hoogste van de afgelopen 1.000 jaar zijn. De grafiek stond maar liefst zes keer in het rapport afgebeeld en stond opnieuw in het rapport van 2007. Het is de dramatische illustratie van de huidige klimaatopwarming.

    Deze grafiek is bekend geworden als de hockeystick-fraude. Het is fraude om twee redenen. In de eerste plaats, omdat boomringen gebruikt zijn om temperaturen uit af te leiden. Destijds was al bekend, dat boomringen niet alleen variëren met de temperatuur, maar ook met CO2 en dus kunnen ze niet als een duiding van de temperatuur gebruikt worden. Het IPCC wist dat heel goed. Ze hadden een waarschuwing tegen het gebruik van boomringen gepubliceerd in hun rapport van 1990. De makers van de hockeystick gave de boomringen 400 x meer gewicht dan andere duidingen die ze gebruikten.

    De Kleine IJstijd

    Maar om het dramatische effect te bereiken van "de hoogste temperaturen in 1000 jaar", moesten ze zich ontdoen van de Middeleeuwse Warme Periode, die veel warmer was dan vandaag, zoals getoond werd in het IPCC rapport van 1990.

    De tweede fraude bestond uit het vervangen van de echte gegevens van de Middeleeuwse Warme Periode door koudere schattingen. Het is dankzij het doorzettingsvermogen van de Canadese statisticus Steve McIntyre en zijn collega professor Ross McKitrick, dat deze corruptie uiteindelijk in het daglicht kwam. Op de computer van de makers van de hockeystick vonden ze de echte gegevens terug in een bestand met de naam "gecensureerde gegevens".

    Dit is slecht één van de gevallen waarin bleek dat die "echte" wetenschappers die klimaatopwarming door handelen mens adverteren de boel hebben belazerd.
    Weglaten wat aantoont door de mens niet een enorme klimaatverandering heeft veroorzaakt.
    Cijfers, feiten die niet goed uitkomen weglaten of gewoon vervalsen.

    In de Middeleeuwen veel warmer dan in onze tijd. Nooit geweten dat het handjevol mensen toen beschikten over massa industrie die enorm veel co2 de lucht in blies.

    https://www.skepticalscience.com/bro...ckey-stick.htm

    https://www.skepticalscience.com/med...arm-period.htm

    Maar je hebt deze en andere uitleg al vele keren gekregen, net als hiervoor zal je het vast wel weer niet gaan lezen om de volgende keer weer je vaste riedeltje neer te plempen.
    Voor iemand die zegt uit te zoeken, logisch na te denken en de wetenschap die beschikbaar is te vergelijken blijk je verdomd weinig inhoudelijke kennis te hebben. Je brult gewoon wat leuk klinkende dingen na, ook al zijn die zonder enig probleem keihard onderuit gehaald.

    Maar ga maar weer snel wat YouTube filmpjes, vlotjes en obscure sites lezen, daar leer je vast meer van dan van de wetenschap eronder tot je nemen.
    Selectief wetenschapsontkenner, dat is wat je blijft. En dat maakt je compleet ongeloofwaardig als je dat anderen kwalijk neemt.
    The meaning of life is to give life meaning

  15. #240
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door corrie2 Bekijk reactie
    https://www.skepticalscience.com/bro...ckey-stick.htm

    https://www.skepticalscience.com/med...arm-period.htm

    Maar je hebt deze en andere uitleg al vele keren gekregen, net als hiervoor zal je het vast wel weer niet gaan lezen om de volgende keer weer je vaste riedeltje neer te plempen.
    Voor iemand die zegt uit te zoeken, logisch na te denken en de wetenschap die beschikbaar is te vergelijken blijk je verdomd weinig inhoudelijke kennis te hebben. Je brult gewoon wat leuk klinkende dingen na, ook al zijn die zonder enig probleem keihard onderuit gehaald.

    Maar ga maar weer snel wat YouTube filmpjes, vlotjes en obscure sites lezen, daar leer je vast meer van dan van de wetenschap eronder tot je nemen.
    Selectief wetenschapsontkenner, dat is wat je blijft. En dat maakt je compleet ongeloofwaardig als je dat anderen kwalijk neemt.

    Meningen,onderbouwing die niet welgevallig zijn/is af te doen door de bron waar ze te vinden zijn af schieten!
    In dit geval waar het de bewering van klimaat alarmisten betreft.
    A-priori is elke site, krant,boek die uitspraken van kritische wetenschappers citeren totaal fout.
    Sorry, zijn zij volgens jou zelfs obscuur.

    Waar alle bronnen die citeren wat jij graag wilt horen natuurlijk fantastisch zijn!

    Aanzienlijker belangrijker wat ik als leek ter zake er van vind, een paar uitspraken van wetenschappers op onderhavige gebieden.
    Hoogleraren, universitaire docenten.
    Die zich van het IPCC hebben afgekeerd.

    Maar ik weet nu al dat dit volgens jou toch gevaarlijke idioten zijn.
    O ja de site die deze meningen in citaat bij elkaar zet is natuurlijk obscuur.

    http://www.climatedepot.com/2013/08/...shback-report/

    ern: ‘We can expect climate crisis industry to grow increasingly shrill, and increasingly hostile toward anyone who questions their authority"