1. #46
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Doden en cultuurschatten vernietigen, hun corebusiness.

  2. #47
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Citaat Geplaatst door GoldenDinar Bekijk reactie
    Elke moslim en moslima zou kiezen om te leven onder de Shariah van IS, waar jij peej niet welkom in zal zijn.lol
    Vraag het maar eens aan de familie van die Turkse militairen die levend verbrand zijn door IS.

    Ik denk sowieso al dat jouw grote leider Erdolf niet graag zou zien dat iemand anders dan hij de macht krijgt over het islamitische land.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  3. #48
    Verbannen

    Reacties
    1.238
    03-01-2011

    Sommige mensen zijn net een stelletje kudde!

    Nogmaals: ISIS bestaat niet!! Die naam is door de Zion Staat IS Israel State en de westerlingen hebben het overgenomen!
    Je moet het zo zien; omdat hun tijd van macht bijna voorbij is proberen ze een psychologische oorlog tegen de islam te voeren! En die gaan ze nier winnen..

  4. #49
    Verbannen

    Reacties
    1.238
    03-01-2011

    Da3ich is hun echte naam!
    Onze heilige profeet (sawa) heeft z'n volgelingen honderden karen gelden voor gewaarschuwd dat er een tijd gaat komen en dat er een groep mensen genaamd Da3ish chaos zal creëren onder de naam van de heilige Islam! Kenmerken waren een zwarte vlag met de naam van de profeet en de naam van de schepper!

  5. #50
    Verbannen

    Reacties
    1.238
    03-01-2011

    Mohim: denk maar wat u wilt of kunt denken!

    La 7awla wala 9awatan ila biAllah a3aliyu el3adeem!


    Dwaal ze nog..

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    3.907
    04-03-2014

    Citaat Geplaatst door _Abdellatif_ Bekijk reactie
    Sommige mensen zijn net een stelletje kudde!

    Nogmaals: ISIS bestaat niet!! Die naam is door de Zion Staat IS Israel State en de westerlingen hebben het overgenomen!
    Je moet het zo zien; omdat hun tijd van macht bijna voorbij is proberen ze een psychologische oorlog tegen de islam te voeren! En die gaan ze nier winnen..
    Wat een gelul.
    I've been things and seen places.

  7. #52
    Verbannen

    Reacties
    1.238
    03-01-2011

    Wat een gelul ja... die hersenen van je kunnen dit niet waarnemen omdat je als een dwalende door het leven gaat tot je je laatst adem uit je kont blaast..

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    3.907
    04-03-2014

    Citaat Geplaatst door _Abdellatif_ Bekijk reactie
    Wat een gelul ja... die hersenen van je kunnen dit niet waarnemen omdat je als een dwalende door het leven gaat tot je je laatst adem uit je kont blaast..
    Ziel.
    I've been things and seen places.

  9. #54
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Citaat Geplaatst door GoldenDinar Bekijk reactie
    Elke moslim en moslima zou kiezen om te leven onder de Shariah van IS, waar jij peej niet welkom in zal zijn.lol
    Als de Sharia van iSiS hier in Nederland zou worden geïmplementeerd zouden er ineens heel veel zich moslim noemende Marokkaanse en Turkse jongeren zonder handen, hoofd of nog erger rondlopen.

    Dan zouden het dealen (en gebruiken) van drugs wel anders aangepakt worden.

    Ik zie de Shisha lounges hier al branden (want roken is verboden) ... En zo kan ik nog wel wat andere voorbeelden noemen die veel moslims echt niet zouden waarderen.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  10. #55
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door GoldenDinar Bekijk reactie
    Dit leven is een gevangenis voor een moslim of moslima. Mensen die vrijheid willen en jullie kuffar volgen tot het hijzen van regenboogvlaggen aan toe zullen zeker niet blij zijn met de shariah die IS toepast. nl is maar een miezerig landje trouwens... moslims zouden liever djizya van jullie afnemen en af toe blanke slaven vangen dan dit koude uitgehold landje willen bezetten.
    Wat een lekker kletspraat weer van je.

    En nog steeds heb jij of je familie ooit gekozen om in Nederland te komen wonen.

    Je hebt tot een bepaalde hoogte zelfs de moeite genomen om de taal te leren.

    Dus enkel al deze twee feiten geven aan dat je weer gewoon als een onnozele aan het kletsen bent.

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Nee Morrocan, ik praat geen onzin. Denk even na.

    Die moskee is de lucht in gegaan (door IS) omdat zij aan de verliezende hand zijn maar nog steeds proberen het Westen zwart te maken. Ondertussen will ze zoveel mogelijk doden in het Westen voor.. voor wat eigenlijk? Onschuldige burgers?

    IS wint wel degelijk iets met het opblazen van die moskee. Het is een valse affirmatie dat het Westen moslims af wil slachten en de islam wil uitroeien. Mensen zoals jij noemen dat een 'false flag'. Maar goed, die flags bestaan natuurlijk enkel in het Westen.
    Fromage,

    Je vergeet het belangrijkste volgens mij.

    Regel 1: het westen heeft het gedaan!
    Regel 2: als een ander het heeft gedaan treedt automatisch regel 1 in werking!


    Wat mij betreft: Daes laat hiermee weer eens haar volkomen minachting voor anderen zien.


    Noord
    Nothing works....

  12. #57
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Citaat Geplaatst door GoldenDinar Bekijk reactie
    Dit leven is een gevangenis voor een moslim of moslima. Mensen die vrijheid willen en jullie kuffar volgen tot het hijzen van regenboogvlaggen aan toe zullen zeker niet blij zijn met de shariah die IS toepast. nl is maar een miezerig landje trouwens... moslims zouden liever djizya van jullie afnemen en af toe blanke slaven vangen dan dit koude uitgehold landje willen bezetten.
    De moslims die jij beschrijft zijn dus eigenlijk alleen maar smeerlappen.

    Volgens mij heeft jouw beschrijving niks te maken met de islam of met echte, vredelievende, moslims.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  13. #58
    Verbannen

    Reacties
    1.238
    03-01-2011

    GoldenDinar: dat moet jij toch beter weten.. ik imiteer alleen! Ik zou zeggen zoek het lekker zelf op! Of vraag het beter na!!! En daarna wil ik een excuus van je! En zo mag je van mij stikken in je eigen shit!

  14. #59
    Verbannen

    Reacties
    1.238
    03-01-2011

    Ik ben geen leugenaar! En ik weet zeker dat de meeste mensen in een leugen leven!
    Sharia is in de loop der eeuwen zelf door die achterlijke behaarde beesten verzonnen!

  15. #60
    Verbannen

    Reacties
    1.238
    03-01-2011

    Die dwaas heeft een te hoge dunk van zichzelf!


    Luister deze als je goed Arabisch kunt begrijpen! Er staat ook nog een Nederlandse ondertiteling:

    https://m.youtube.com/watch?v=n4Om0LBKstQ