1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Christiano Ronaldo heeft weer een record ongelooflijk, de beste speler

    Ik wordt er maar moe van. Iedere maand weer een record. wat een ongelooflijke speler is dat. De grootste speler die er tegenwoordig rond loopt in de wereld.
    Cristiano Ronaldo is de eerste speler die er ooit in is geslaagd om op 8 internationale landen toernooien te scoren.

    EK 2004
    WK 2006
    EK 2008
    WK 2010
    EK 2012
    WK 2014
    EK 2016
    Confederations cup 2017

    Ik bedenk me geen grotere speler op dit moment. Wat een voetballer, wat een carrière.

    Misschien wel leuk om te weten. 2 wedstrijden en 2 keer man van de wedstrijd.
    Hala Madrid y nada mas

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Zidane ook, dus doe je huiswerk beter

    ek 1996
    wk 1998
    ek 2000
    confederation cup 2001
    confederation cup 2003
    wk 2002
    ek 2004
    wk2006

    https://nl.wikipedia.org/wiki/Zin%C3%A9dine_Zidane

  3. #3
    .

    Reacties
    2.124
    25-05-2017

    Allemaal geluk

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Plus Zidane heeft 4 van de 8 gewonnen, Ronaldo maar 1 van de 8

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    wk 2018 zal hij wel 9 grote toernooien meemaken, dan is hij wel record voorbij van zidane

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Excuus Trump Dump, ik had het over scoren op 8 internationale toernooien. Dat heeft nog nooit iemand gedaan.

    Ik weet zeker dat Zidane niet op alle toernooien heeft gescoord. Denk bijvoorbeeld aan WK in Zuid Korea waarin ze speelden als Danone.
    Hala Madrid y nada mas

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Excuus Trump Dump, ik had het over scoren op 8 internationale toernooien. Dat heeft nog nooit iemand gedaan.

    Ik weet zeker dat Zidane niet op alle toernooien heeft gescoord. Denk bijvoorbeeld aan WK in Zuid Korea waarin ze speelden als Danone.
    Zidane was een middenvelder andere positie en toch scoorde hij.
    C Ronaldo is een aanvaller. Logisch dan dat ie dan veel heeft gescoord.
    C Ronaldo wordt bediend. Zidane moest het zelf bedienen. Grote verschil.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Zidane was een middenvelder andere positie.
    C Ronaldo is een aanvaller. Logisch dan dat ie dan veel heeft gescoord.
    Het is niet vanzelf sprekend dat je op een landentoernooi scoort.

    Denk aan Rooney.
    Hala Madrid y nada mas

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Excuus Trump Dump, ik had het over scoren op 8 internationale toernooien. Dat heeft nog nooit iemand gedaan.

    Ik weet zeker dat Zidane niet op alle toernooien heeft gescoord. Denk bijvoorbeeld aan WK in Zuid Korea waarin ze speelden als Danone.
    Zidane scoorde niet op ek 1996 speelde wel alles,confederation 2001 en 2003 ook niet sterker nog maakte geen minuten stond alleen bij de wedstrijden lijst en in de selectie andere kregen voorkeur omdat hij rust wou, hj ging alleen mee, wk 2002 heeft die ook niet gescoord want speelde paar minuten en raakte weer geblesseerd omdat die al blesure had en in nood speelde, maar ik bedoel dat op jou topic, 8 keer meegedaan aan een groot toernooi, Zidane ook

    excuus confederation cup 2001 maakte Zidane wel minuten en scoorde, was tegen gastland japan, maar 2003 stond hij alleen in de selectie maar gaf andere een kans

    https://www.youtube.com/watch?v=mKO227mpPb8

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Het is niet vanzelf sprekend dat je op een landentoernooi scoort.

    Denk aan Rooney.
    Kijk eens hoe C Ronaldo wordt bediend.
    Is wel makkelijk balletjes wachten in de 16 meter gebied en scoren terwijl Zidane alles moest doen net als Messi.
    Oeps. Ik heb Messi opgenoemd, anders wordt je weer boos.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Kijk eens hoe C Ronaldo wordt bediend.
    Is wel makkelijk balletjes wachten in de 16 meter gebied en scoren terwijl Zidane alles moest doen net als Messi.
    Oeps. Ik heb Messi opgenoemd, anders wordt je weer boos.
    Messi is een prima speler. Een van de grootste spelers in de geschiedenis. Ik ben alleen niet gek op hem. Hij loopt weg wanneer het een beetje niet loopt. Het is een ordinaire landverrader zonder eergevoel voor zijn land.

    Je hebt wel gelijk over Ronaldo. Scoort intikkers, buitenspel goals en penaltys. Ballon d'or 2017 en Fifa best men 2017 gaan wel naar Ronaldo. Evenals de CL 2 keer achter elkaar en Europees Kampioen met Portugal.

    Messi heeft danone met Argentinië

    Zelfs Maradonna wenste graag dat Ronaldo een Argentijn was
    Hala Madrid y nada mas

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Messi is een prima speler. Een van de grootste spelers in de geschiedenis. Ik ben alleen niet gek op hem. Hij loopt weg wanneer het een beetje niet loopt. Het is een ordinaire landverrader zonder eergevoel voor zijn land.

    Je hebt wel gelijk over Ronaldo. Scoort intikkers, buitenspel goals en penaltys. Ballon d'or 2017 en Fifa best men 2017 gaan wel naar Ronaldo. Evenals de CL 2 keer achter elkaar en Europees Kampioen met Portugal.

    Messi heeft danone met Argentinië

    Zelfs Maradonna wenste graag dat Ronaldo een Argentijn was

    C Ronaldo is inderdaad een oplichter vieze geldwolf met ze belastingfraude.

    Dus iemand die drugs gebruikt wordt gelachen door heel de wereld die Maradonna geef jij hem ook gelijk?

    Jij bent echt ongelofelijk.

    Heb spijt dat ik met een ongelofelijke het woord wil niet eens opnoemen in discussie ga.

    Ga voetbalkennis leren. Zelfs Clichy heeft meer verstand van voetbal dan jij.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie

    C Ronaldo is inderdaad een oplichter vieze geldwolf met ze belastingfraude.

    Dus iemand die drugs gebruikt wordt gelachen door heel de wereld die Maradonna geef jij hem ook gelijk?

    Jij bent echt ongelofelijk.

    Heb spijt dat ik met een ongelofelijke het woord wil niet eens opnoemen in discussie ga.

    Ga voetbalkennis leren. Zelfs Clichy heeft meer verstand van voetbal dan jij.
    Ik geef Maradonna wel gelijk.

    Zelfs ik als Marokkaan zijnde had graag gewild dat Ronaldo een Marokkaan was. Dan hadden we een aantal afrika cups gewonnen.
    Hala Madrid y nada mas

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.688
    18-10-2005

    Het is Cristiano e lompe ezel .. en dat noemt zich een echte Ronaldo fan en Realfan? Wat ben je toch een mislukking met altijd verkeerd nieuws en dingen verkeerd plaatsen ... open aub geen topics meer jij

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door ie_gekte Bekijk reactie
    Het is Cristiano e lompe ezel .. en dat noemt zich een echte Ronaldo fan en Realfan? Wat ben je toch een mislukking met altijd verkeerd nieuws en dingen verkeerd plaatsen ... open aub geen topics meer jij
    Dat bewijst maar weer dat ik geen fan ben van Ronaldo. Fan zijn gaat wat te ver.

    Ik ben enkel fan van onze profeet Mohammed vrede zij met hem.

    Ik ben een liefhebber van voetbal en mijn favoriete club is Real Madrid.

    Ronaldo bewonder ik als sporter voor wat hij betekent voor het voetbal en als persoon voor wat hij doet voor de mens.
    Hala Madrid y nada mas