1. #46
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door _Serendipity Bekijk reactie
    Nee, dat is dus absoluut niet wat ik lees in die woorden. Het bevat op geen enkele manier een veroordeling van hetgeen gebeurd is, maar juist een normalisering van een reactie met geweld. En dat is ziek, al helemaal haar benadrukking over haat en wraak. Dat kan ze het wel verkapt doen onder het mom van 'ik pak de regering met haar beleid even aan', maar de boodschap blijft even dwaas. Heel dwaas zelfs.
    Zij wijst vooral op de idiotie van de regeringen om maar door te gaan met mensen uit Afrika en Azie hier binnenlaten.
    Terwijl dit al tientallen jaren gebeurt.
    En koste van de eigen bevolkingen, die maar moeten inschikken.

    Zij schrijft dat niet, maar ter illustratie.
    Peper dure schepen en bemanning van de kustwacht van Europese landen zijn gedegradeerd tot de veerschepen van de criminelen in Libie e.o.
    Voor de kust van Afrika pikken zij hun klanten op om deze gratis naar Europa te brengen!
    Inmiddels is al bekend - ook vluchtelingen organisatie delen die mening - dat ca 90 % van de mensen die dor Europa worden opgepikt voor de Noord-Afrikaanse kust geen asielzoekers zijn maar gelukszoekers uit veilige landen.
    Ook bekend, dat het zo langzamerhand vrijwel onmogelijk is gemaakt om de oplichters die door de mand zijn gevallen weer onze landen uit te krijgen.
    Een steeds groter leger van Afrikanen en Aziaten lopen zo door de Europese straten als illegalen.
    Iedereen ziet ook dit grote probleem EU doet niets, Blijft ze vrolijk ophalen.

    Voor de echte asielzoekers die een status krijgen, moeten de eigen jonge mensen nog veel langer wachten op een woning.
    Laten zij vele jaren achterstallig medisch - en tandheelkundige behandelingen op onze kosten uitvoeren.
    Zij hebben natuurlijk geen eigen risico en krijgen wel tandartskosten gratis vergoed.
    Ook komen veel van deze mensen met een cultuur die grotendeels haaks staat op de onze.
    Integratie is daardoor veelal een illusie.
    Zoals we na een jaar of 60 weten.
    Niet voor niets dat flink wat terroristen tweede of derde generatie zijn!

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door Wijzedwaas Bekijk reactie
    Dit heeft te maken met het falen van overheid om niet alleen radicalen op te sporen maar om ze ook uit sluiten.
    Voir de rest neuzel verder..
    Ik ga dobberen
    Ebru springt een gat in de lucht bij dit soort nieuws, zij ziet dit als terechte wraak. Zij vind dit zoals veel lezers van geenstijl bijvoorbeeld GEWELDIG nieuws.

    Jij kan me niet wijs maken dat ze dit erg vind voor moslims. Zij heeft zich nooit zo opgesteld dat ik dat zou denken over haar.
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    1.094
    20-03-2017

    Citaat Geplaatst door Ras-Al-Ghul Bekijk reactie
    Ebru springt een gat in de lucht bij dit soort nieuws, zij ziet dit als terechte wraak. Zij vind dit zoals veel lezers van geenstijl bijvoorbeeld GEWELDIG nieuws.

    Jij kan me niet wijs maken dat ze dit erg vind voor moslims. Zij heeft zich nooit zo opgesteld dat ik dat zou denken over haar.
    Jouw glazen bol is beslagen door wat jij haar verwijt.
    No religions of the world is higher than humanity.

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door Wijzedwaas Bekijk reactie
    Jouw glazen bol is beslagen door wat jij haar verwijt.
    Nou ik denk eerder dat jij aan haar kant staat omdat jij ook moslims en de islam haat.

    Dat is heel de reden dat jij hier bent, je haat voor mensen die anders als jij denken.
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.

  5. #50
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Zij wijst vooral op de idiotie van de regeringen om maar door te gaan met mensen uit Afrika en Azie hier binnenlaten.
    Terwijl dit al tientallen jaren gebeurt.
    En koste van de eigen bevolkingen, die maar moeten inschikken.

    Zij schrijft dat niet, maar ter illustratie.
    Peper dure schepen en bemanning van de kustwacht van Europese landen zijn gedegradeerd tot de veerschepen van de criminelen in Libie e.o.

    BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA!
    Damn wat heb je toch geen leven

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    1.094
    20-03-2017

    Citaat Geplaatst door Ras-Al-Ghul Bekijk reactie
    Nou ik denk eerder dat jij aan haar kant staat omdat jij ook moslims en de islam haat.

    Dat is heel de reden dat jij hier bent, je haat voor mensen die anders als jij denken.
    Je denkt veel voor en over anderen..zorg dat het geen obsessief gedrag gaat worden.
    No religions of the world is higher than humanity.

  7. #52
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Nescio Bekijk reactie
    Je bent kennelijk, net als Ouri zo vooringenomen dat je niet in staat bent te lezen wat ze schrijft. Dat is jammer; voor jou.

    Een gesprek is zo zinloos; ik ga weer andere dingen doen.

    Mazzel
    oke mazzel en niet terugkomen met een andere nick .........oh dat heb je toch gedaan

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door Wijzedwaas Bekijk reactie
    Je denkt veel voor en over anderen..zorg dat het geen obsessief gedrag gaat worden.
    Oh nee hoor, het is zo duidelijk als wat dat jij een pvv stemmer bent T zit vol met jouw soort in dit hoekje. dus je soort die herkennen we zo.Je OT zegt al genoeg.
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.

  9. #54
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    oke mazzel en niet terugkomen met een andere nick .........oh dat heb je toch gedaan
    Vanwaar komen die pigmees vandaan?

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door _Serendipity Bekijk reactie
    Weet je Noord, ik vraag me op dit moment even af of jij je bewust zo naïef/dom voordoet. Voor elk publiek figuur geldt dat diens werken (in dit geval een flut artikeltje in een flut papiertje die in treinen te vinden zijn) gelezen worden in het licht van de standpunten die zij innemen, en opvattingen die zij naar buiten toe dragen. Ebru heeft er nog net geen levenstaak van gemaakt om alles wat met de islaam te maken heeft te bekritiseren en in het kwade daglicht te stellen. Het is dan ook niet opmerkelijk dat heel veel mensen haar woorden met die gedachte in hun achterhoofd lezen. Als dit een raadsel voor je is, klopt er iets niet. En dit bedoel ik verder niet gemeen of zo.

    Serendipity,

    Natuurlijk is het me helemaal duidelijk dat het zo werkt (rode tekst), maar dat maakt de reacties van die mensen nog niet juist. Inderdaad, ze lezen de tekst met een groot vooroordeel en zoeken vervolgens stukjes tekst die hun vooroordeel bevestigen of ondersteunen. Dat ze daarbij gedeelten compleet uit hun context halen, er ronduit dingen bij verzinnen of dingen verdraaien... Daar mag je mensen dan toch op wijzen of aanspreken?

    Ik ben in dit topic nog maar bar weinig mensen tegengekomen die de inhoud van het artikel opgepikt hebben... (Let wel: de inhoud zoals ík hem opgepikt heb. Ik heb natuurlijk ook de wijsheid niet in pacht.)


    Noord
    Nothing works....

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door Donder Bekijk reactie
    Zij praat het gebruiken van geweld goed.

    Die moet een aanklacht aan haar broek krijgen en de cel in. Haar masker is gevallen

    Donder,

    Hoe/waar praat ze geweld dan goed?
    Wat heb ik gemist?


    Noord
    Nothing works....

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door _Serendipity Bekijk reactie
    Nee, dat is dus absoluut niet wat ik lees in die woorden. Het bevat op geen enkele manier een veroordeling van hetgeen gebeurd is, maar juist een normalisering van een reactie met geweld. En dat is ziek, al helemaal haar benadrukking over haat en wraak. Dat kan ze het wel verkapt doen onder het mom van 'ik pak de regering met haar beleid even aan', maar de boodschap blijft even dwaas. Heel dwaas zelfs.

    Serendipity,

    Grappig zoals verschillende mensen dezelfde tekst verschillend kunnen lezen.

    Ik zie er van de eerste tot en met de laatste regel een klacht naar de politiek en beleidsmakers in. Vooral het sarcasme komt hard aan!
    Wat mij betreft een prima stukje hoor!


    Noord
    Nothing works....

  13. #58
    MVC Premium

    Reacties
    1.255
    22-08-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Als dat met woorden gebeurt zeker.
    De daad wat zij goed probeert te praten is ook niet alleen bij woorden gebleven.
    “Take the Kurds under your tanks, and save your bullets for the Iranian Guards.”
    Maryam Rajavi,
    leider van MEK/PMOI/MKO sekte
    The MKO is considered a “resistance organization” by Israel and the United States, and receives U.S and Israeli fundings yearly.
    Israel is training the MKO terrorists in Jordan along the border with Saudi Arabia in order to carry out acts of terror inside Iran and neighboring Iraq

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door Zohra2003 Bekijk reactie
    Het geweld verheerlijken tegen onschuldige burgers is strafbaar gewoon oppakken en opsluiten
    Dit dus. Zij praat terrorisme eigenlijk gewoon goed en dan mag ze als nog beweren dat ze het onder een zogenaamd 'evaluerend' jasje kenschetst, het blijft ordinair verheerlijken van geweld tegen onschuldige burgers!

    Ze zou idd aangeklaagd moeten worden voor verheerlijking van het geweld tegen onschuldige burgers met een moslim achtergond, opruiing en haatzaaierij.