1. #46
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    Jullie blankelingen praten als papegaaien elkaar na..

    Elke investering die vanuit het blanke en arab wereld komt, heb ik argwaan.. Dus dat blanke pret leugen van je, kan je voor je houden..

    En ik heb nu ook geen zin om jou als dommerik uit te gaan leggen wat G20 inhoudt waar Turkije en ook s.arabie lid van zijn..

    Dat snappen jij, maadi en kwal van peej niet
    En weer lieg je als een Erdogan.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  2. #47
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Peej Bekijk reactie
    En weer lieg je als een Erdogan.
    Dat is ook een leuke uitspraak.

    Liegen als een Erdogan.

    En het leukste daaraan is, dat de domme schaapje hem ook nog eens geloven.
    Die Erdogan moet zich ziek lachen, als hij ziet dat die domme schapen iedere
    leugen van hem geloven.

  3. #48
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    Jullie blankelingen praten als papegaaien elkaar na..

    Elke investering die vanuit het blanke en arab wereld komt, heb ik argwaan.. Dus dat blanke pret leugen van je, kan je voor je houden..

    En ik heb nu ook geen zin om jou als dommerik uit te gaan leggen wat G20 inhoudt waar Turkije en ook s.arabie lid van zijn..

    Dat snappen jij, maadi en kwal van peej niet
    Zonder investeringen, is er geen geld meer in Turkije.
    Weet je nog... Negatieve handels balans.

    Net als Qatar moeten Turken heel veel importeren alleen al om gewoon te kunnen
    blijven bestaan. Het verschil is dat Qatar veel gas exporteert, dus onder aan de lat
    houden zij geld over.

    Dus jij mag gerust argwaan hebben, maar zonder poen van over de grens is Turkije
    ten doden opgeschreven.

    En de G20 is niets meer als een vergaderclubje. Turkije probeert er cool en stoer mee
    te doen maar het is niets meer. Zie het als een soort bilderberg club.

    Dat is hetzelfde fabeltje als waar Erdogan mee schermt, "we hebben het IMF afbetaald"
    Wat iedere dom Erdogan schaap interpreteert als "we hebben geen schulden meer"
    Ook weer niet waar. Schulden zijn alleen gestegen daaro. En de waardering van TR
    is alleen gedaald door het toedoen van de leider.

    Ik hoop dat je daar ook argwaan bij hebt.

    En het moge duidelijk zijn, dat als ik en ik denk die andere twee ook.
    Als wij drie iets niet snappen, dat jij er zelfs nog nooit van gehoord hebt.

  4. #49
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Nederland stelt niks voor

  5. #50
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    Jullie blankelingen praten als papegaaien elkaar na..

    Elke investering die vanuit het blanke en arab wereld komt, heb ik argwaan.. Dus dat blanke pret leugen van je, kan je voor je houden..

    En ik heb nu ook geen zin om jou als dommerik uit te gaan leggen wat G20 inhoudt waar Turkije en ook s.arabie lid van zijn..

    Dat snappen jij, maadi en kwal van peej niet
    Ja joh, jij bent zo argwanend...

    Ik heb een goede rip voor je.
    Als je zoveel liegt als jou moet je op een gegeven moment wel je eigen leugens bij gaan houden hè. Het komt nóg dommer over als je zelfs over je leugen begint te liegen.

    Maar goed, jij bent argwanend over die investeringen ...

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    donder toch op kwal met jullie jaloerse haat rotzooi..

    heel het midden oosten investeert in Turkije.. of blankelingen dat nou leuk vinden of niet.. dat westerse landen geen investeringen meer aantrekken, gaan ze nu huilen..

    en als s.arabie gaat investeren in Turkije, dan betekent dat zij hieraan het meest willen verdienen en niet andersom.. waarvoor komen ze anders investeren..


    bij elk Turkse bericht ga jij en je blanke co berichten verdraaien en erover liegen..

    wil je meer weten over Turkse economie en investeringen? dan moet je Turkse officiele sites bezoeken en de Turkse media.nl die halen hun info van daar uit..

    de blanke westerse media die willen alleen negatieve nieuws over Turkije hebben en dit past natuurlijk niet bij en zullen dit zwaar censureren

    Zelfs toen ik de foto van de "ondertekening van een contract" ontmaskerde en liet zien dat Erdogan alleen een gastenboek tekende bleef je volhouden dat er een investeringscontract getekend werd.
    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    alleen tokkies gaan op plaatjes af..

    Ja joh, de argwaan druipt er vanaf. Bij het nakakelen van leugens over investeringen in Turkije. Volgens jou investeert de hele wereld in Turkije.
    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    wees blij dat holland mag investeren in Turkije..

    in 2009 waren er maar 153 buitenlandse bedrijven actief in Turkije.. in 2016 zijn het er al inmiddels ruim 49000 geworden.. doordat er nu de meeste investeerders uit euopa komen, heeft erdogan gelobbyd in afrika, midden oosten en azie om minder afhankelijk te zijn van europese..

    en dat heeft geholpen want er is volop interesse gekomen.. erdogan heeft dit goed voorbereid....

    wat betreft cijfers van jou zijn klinkklare onzin.. dat er in 2016 een lichte daling te zien is, wilt niet zeggen dat het slecht gaat.. Turkije had te kampen met coup en volop aanslagen.. en nog steeds draait de economie goed..

    als er een aanslag in europa gebeurd, dan staat alles stil en zitten ze met z'n allen een lange te janken hoe slecht "Moslims" zijn..
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  6. #51
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Peej Bekijk reactie
    Ja joh, jij bent zo argwanend...

    Ik heb een goede rip voor je.
    Als je zoveel liegt als jou moet je op een gegeven moment wel je eigen leugens bij gaan houden hè. Het komt nóg dommer over als je zelfs over je leugen begint te liegen.

    Maar goed, jij bent argwanend over die investeringen ...




    Zelfs toen ik de foto van de "ondertekening van een contract" ontmaskerde en liet zien dat Erdogan alleen een gastenboek tekende bleef je volhouden dat er een investeringscontract getekend werd.



    Ja joh, de argwaan druipt er vanaf. Bij het nakakelen van leugens over investeringen in Turkije. Volgens jou investeert de hele wereld in Turkije.

    Peej,

    Iets zegt me dat hij niet meer gaat reageren.
    En als hij dat wel doet , verheug ik me nu al op de "spin" die aan alles gegeven moet worden...

    We zullen zien,

    InshAllah...

  7. #52
    80 gebruikers

    Reacties
    632
    18-03-2012

    Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    Dat is ook een leuke uitspraak.

    Liegen als een Erdogan.

    En het leukste daaraan is, dat de domme schaapje hem ook nog eens geloven.
    Die Erdogan moet zich ziek lachen, als hij ziet dat die domme schapen iedere
    leugen van hem geloven.
    De grootste en domste leugenaar is in da house, elk dag ga je dood van jalouzie en kots je je woede hier uit
    Vertel s , waar sta jij voor? Wie is een goede leider volgens jou?

  8. #53
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Shrek Bekijk reactie
    De grootste en domste leugenaar is in da house, elk dag ga je dood van jalouzie en kots je je woede hier uit
    Vertel s , waar sta jij voor? Wie is een goede leider volgens jou?
    Lieg ik ergens over?

    Graag een comment waar een leugen in zou staan.
    Kun je dat niet aantonen, weten we meteen wie hier staat te kletsen.
    Dat ben jij dan.

    jalouzie en woede?
    Dat zijn emoties voor kleine meisjes.
    Normale mensen staan daar boven.
    En waar zou ik uberhaupt jaloers over moeten zijn?

    En een goede leider (dat is an sich al een facistische gedachte).
    Een stevige democratie heeft geen sterke leiders nodig, maar juiste samenwerking.

    En een profielschets van zo iemand is :
    iemand die ten eerste de democratie respecteert, en ook de oppositie hier van.
    Iemand die niet kleinzerig is, en de rechtbanken respecteert. En de vrije pers.
    Fatsoen heeft, niet over drijvende lijken in de zee zijn winst probeert te halen.
    Dat zou al eens een aardig begin zijn.

    Begin daar maar eens mee, en dan kom je al een heel eind.

    Tot 2010 deed Erdogan dat heel aardig. Maar zoals altijd macht maakt corrupt.
    En het is duidelijk dat Erdogan over zijn tijd heen is.
    En het enige doel wat in TR nog gediend wordt is het doel Erdogan.
    En de rest kan in de stront zakken voor hem.

  9. #54
    80 gebruikers

    Reacties
    632
    18-03-2012

    Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    Lieg ik ergens over?

    Graag een comment waar een leugen in zou staan.
    Kun je dat niet aantonen, weten we meteen wie hier staat te kletsen.
    Dat ben jij dan.

    jalouzie en woede?
    Dat zijn emoties voor kleine meisjes.
    Normale mensen staan daar boven.
    En waar zou ik uberhaupt jaloers over moeten zijn?

    En een goede leider (dat is an sich al een facistische gedachte).
    Een stevige democratie heeft geen sterke leiders nodig, maar juiste samenwerking.

    En een profielschets van zo iemand is :
    iemand die ten eerste de democratie respecteert, en ook de oppositie hier van.
    Iemand die niet kleinzerig is, en de rechtbanken respecteert. En de vrije pers.
    Fatsoen heeft, niet over drijvende lijken in de zee zijn winst probeert te halen.
    Dat zou al eens een aardig begin zijn.

    Begin daar maar eens mee, en dan kom je al een heel eind.

    Tot 2010 deed Erdogan dat heel aardig. Maar zoals altijd macht maakt corrupt.
    En het is duidelijk dat Erdogan over zijn tijd heen is.
    En het enige doel wat in TR nog gediend wordt is het doel Erdogan.
    En de rest kan in de stront zakken voor hem.
    Je bent helemaal naar de klote bitch echter heb geen medelijden met jou, je bent idd net een klein meisje
    Nogmaals Erdogan is niet perfect , dats niemand, maar noem s een voorbeeld waar jij wel met lof over kan schrijven??

    Erdogan en turken haat is te persoonlijk bij jou, wat is de oorzaak daarvan?

  10. #55
    Verbannen

    Reacties
    3.870
    19-09-2011

    Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    Lieg ik ergens over?

    Graag een comment waar een leugen in zou staan.
    Kun je dat niet aantonen, weten we meteen wie hier staat te kletsen.
    Dat ben jij dan.

    jalouzie en woede?
    Dat zijn emoties voor kleine meisjes.
    Normale mensen staan daar boven.
    En waar zou ik uberhaupt jaloers over moeten zijn?

    En een goede leider (dat is an sich al een facistische gedachte).
    Een stevige democratie heeft geen sterke leiders nodig, maar juiste samenwerking.

    En een profielschets van zo iemand is :
    iemand die ten eerste de democratie respecteert, en ook de oppositie hier van.
    Iemand die niet kleinzerig is, en de rechtbanken respecteert. En de vrije pers.
    Fatsoen heeft, niet over drijvende lijken in de zee zijn winst probeert te halen.
    Dat zou al eens een aardig begin zijn.

    Begin daar maar eens mee, en dan kom je al een heel eind.

    Tot 2010 deed Erdogan dat heel aardig. Maar zoals altijd macht maakt corrupt.
    En het is duidelijk dat Erdogan over zijn tijd heen is.
    En het enige doel wat in TR nog gediend wordt is het doel Erdogan.
    En de rest kan in de stront zakken voor hem.
    Ten eerste ik ga jouw blanke pret leugens en verdraaiingen niet steeds recht zetten wanneer jij er naar vraagt..

    Ten 2e, vertel jij mij eens over dat 2010 wanneer je erdogan niet meer fijn vond wat de reden ervan is..

    De reden hiervan heb ik jou duidelijk verteld dat erdogan eind 2009 in Davos de joodse perez flink te grazen nam met zijn heilstaat.. Sindsdien begonnen joodse zionisten de blanken opdrachten te geven om in hun media onafgebroken propaganda te spuwen over hoe slecht erdogan wel niet is.. En om het dramatischer te maken, gebruiken ze de terreur koerden als "ondchuldige" bevolking die erdogan flink aanpakt..

    Jij als blanke schaap bent totaal gebrainwashed door de zion joden met hun media..

    Jij verkeerd in zo'n situatie die zelfs pret heeft om de leugens te verkondigen wat jouw blan/joods zion media voorshotelt..

  11. #56
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Citaat Geplaatst door Shrek Bekijk reactie
    Je bent helemaal naar de klote bitch echter heb geen medelijden met jou, je bent idd net een klein meisje
    Nogmaals Erdogan is niet perfect , dats niemand, maar noem s een voorbeeld waar jij wel met lof over kan schrijven??

    Erdogan en turken haat is te persoonlijk bij jou, wat is de oorzaak daarvan?
    Erdogan en zijn regering liegen voortdurend, dat heb ik hier keer op keer aangetoond. Het is een opportunistische leugenaar die naar ieders pijpen danst als hij er geld aan kan verdienen. Of het nou Rusland, Israël, Amerika of Qatar is.

    Steeds meer landen beginnen dit echter door te krijgen, en door zijn voortdurende geschuif isoleert Erdogan zich steeds verder. Je kunt het leuk vinden of niet, maar het zijn wel de feiten.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  12. #57
    80 gebruikers

    Reacties
    632
    18-03-2012

    Citaat Geplaatst door Peej Bekijk reactie
    Erdogan en zijn regering liegen voortdurend, dat heb ik hier keer op keer aangetoond. Het is een opportunistische leugenaar die naar ieders pijpen danst als hij er geld aan kan verdienen. Of het nou Rusland, Israël, Amerika of Qatar is.

    Steeds meer landen beginnen dit echter door te krijgen, en door zijn voortdurende geschuif isoleert Erdogan zich steeds verder. Je kunt het leuk vinden of niet, maar het zijn wel de feiten.
    Haha deze mensen zijn zwaar ziek echt waar, keer op keer aangetoond zegt die dan ))
    Tuuurlijkkkkkk jonge , enige slimme zijn jullie tweeen, rest gelooft alles en is dom, ik ga weer verder en genieten van mooi weer

  13. #58
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    Ten eerste ik ga jouw blanke pret leugens en verdraaiingen niet steeds recht zetten wanneer jij er naar vraagt..

    Ten 2e, vertel jij mij eens over dat 2010 wanneer je erdogan niet meer fijn vond wat de reden ervan is..

    De reden hiervan heb ik jou duidelijk verteld dat erdogan eind 2009 in Davos de joodse perez flink te grazen nam met zijn heilstaat.. Sindsdien begonnen joodse zionisten de blanken opdrachten te geven om in hun media onafgebroken propaganda te spuwen over hoe slecht erdogan wel niet is.. En om het dramatischer te maken, gebruiken ze de terreur koerden als "ondchuldige" bevolking die erdogan flink aanpakt..

    Jij als blanke schaap bent totaal gebrainwashed door de zion joden met hun media..

    Jij verkeerd in zo'n situatie die zelfs pret heeft om de leugens te verkondigen wat jouw blan/joods zion media voorshotelt..
    En in 2016 sloot dezelfde Erdogan een gasdeal van 5,2 miljard met Netanyahu. Geld waarvan die klote bezetters nu nog meer nederzettingen op geroofd land kunnen zetten.

    Erdogan draait nog harder dan een PvdA politicus.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  14. #59
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Citaat Geplaatst door Shrek Bekijk reactie
    Haha deze mensen zijn zwaar ziek echt waar, keer op keer aangetoond zegt die dan ))
    Tuuurlijkkkkkk jonge , enige slimme zijn jullie tweeen, rest gelooft alles en is dom, ik ga weer verder en genieten van mooi weer
    Ja. als ik wat beweer kom ik namelijk onderbouwingen, liefst uit Arabische nieuwsbronnen.

    -Geen 100 miljard investering van Saoedi Arabië in Turkije.
    -Geen aanvallen op, maar samenwerking met de bezetters van Palestina.
    -Geen 20.000 Pakistaanse militairen die de Turken komen ondersteunen in Qatar.

    En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar dan val ik in herhaling.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  15. #60
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Shrek Bekijk reactie
    Je bent helemaal naar de klote bitch echter heb geen medelijden met jou, je bent idd net een klein meisje
    Nogmaals Erdogan is niet perfect , dats niemand, maar noem s een voorbeeld waar jij wel met lof over kan schrijven??

    Erdogan en turken haat is te persoonlijk bij jou, wat is de oorzaak daarvan?
    Je beantwoord geen vragen, leverd geen bewijzen van je beschuldiging aan mijn adres.

    Dus je bent een praatjes maker,

    je staat te liegen als Erdogan.

    En na al die onzin, probeer jij me nog een vraag te stellen? Mij om een gunst te vragen.
    Ben je nog wel helemaal lekker in je hoofd?

    Begin eens met de bewijzen te leveren van je verdachtmakingen. Dan kunnen we verder praten.
    En als je dat wederom niet kunt, ben je een echte praatjesmaker, een kletskous.