1. #121
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Hij heeft marokko stabiel gehouden en verdedigd tegen khawana dankzij hem kan ik veillig naar marokko. Als het aan jullie lag dan was marokko jaren lang geteisterd door burgeroorlogen omdat de ene stam denkt beter te zijn dan de andere stam . En ik daag je nu uit als jij een beter alternatief had in die tijd dan wil ik dat graag nu horen
    heb het niet over stammen...dat arab-amazigh gedoe is in feite een seculier-moslim gedoe

  2. #122
    MVC Lid

    Reacties
    217
    17-06-2005

    Fuck you loser! While you fake jacks, I make manoeuvres

  3. #123
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door leukejongen28 Bekijk reactie
    mijn land verlaten ik ga nog liever dood. maar ja dat is het punt nou jij en ik zijn niet het zelfde jij bent Arabier ik berber en riffie gaat nog liever dood dan dat hij zijn land verlaat. nog liever vechten tegen de corupte honden dan je roots verlaten. dat noemen ze smata
    Is het daarom dat de azuls massaal zijn gevlucht uit marokko

  4. #124
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    heb het niet over stammen...dat arab-amazigh gedoe is in feite een seculier-moslim gedoe
    En waar zijn de moslims in dit verhaal monafiq.

  5. #125
    mocro

    Reacties
    275
    09-02-2006

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Is het daarom dat de azuls massaal zijn gevlucht uit marokko
    volgens mij is er geen i gevlucht maar zijn we juist terug gekomen met dik geld en dikke autos dat kan je van je Arabische vollkje niet zeggen

  6. #126
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Ziekenhuizen waar patienten overlijden omdat er geen artsen aanwezig zijn,dorpen waar nog geen elektriciteit is anno 2017,parlementsleden die zich zelf in de fik steken uit wanhoop. Demonstranten die tot absurde gevangenisstraffen zijn veroordeeld.

    Hoe diep kan je als land zinken.

  7. #127
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Is het daarom dat de azuls massaal zijn gevlucht uit marokko
    Wie of wat zijn ´azuls´?