1. #91
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door Sansiyu Bekijk reactie
    ik heb tig reactie gemeld waarin moeder vader worden uit gescholden,werd geen gehoor aangegeven
    ta nta backstaber, judas
    Snap je wat ik bedoel, je kan niet eens van je eigen Arabische broeder houden, hoe kan je dan van iemand zoals jou verwachten een eenheid te vormen met andere moslims??
    Kijk alleen naar wat er in Palestina gebeurt en kijk waar jij mee bezig bent alsjeblieft kijk ? In plaats dat jij je Arabische broeders helpt in Filistine ga jij een Arabische broeder aanvallen op een Nedelrands forum
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.

  2. #92
    Verbannen

    Reacties
    758
    31-12-2010

    a zebbie omega alias 918, je durft niet eens toe te geven dat jij hebt bent, en blijft ontkennen , taz 3lik 7na 7mir nta 9afez. milf ta 3ek msha

  3. #93
    Verbannen

    Reacties
    758
    31-12-2010

    Citaat Geplaatst door Ras-Al-Ghul Bekijk reactie
    Snap je wat ik bedoel, je kan niet eens van je eigen Arabische broeder houden, hoe kan je dan van iemand zoals jou verwachten een eenheid te vormen met andere moslims??
    Kijk alleen naar wat er in Palestina gebeurt en kijk waar jij mee bezig bent alsjeblieft kijk ? In plaats dat jij je Arabische broeders helpt in Filistine ga jij een Arabische broeder aanvallen op een Nedelrands forum
    je bent een lul mshi tshoel li 7awik a le7mar , ik ga niet met een ezel in discussie

  4. #94
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door Sansiyu Bekijk reactie
    doe die foto van die ezel op je avatar weg
    Ezel? Ga vooral door met lasteren.

    Walakien hoewa 3amak Je bent niet eens een haartje waard van zijn persoontje. Islamitische geleerden die zijn biografie hebben bestudeerd, hebben hem unaniem als moedjahied li Allah bestempelt en dan kom jij nu poepjong zijn prestaties en nagedachtenis ze3ma lasteren, alleen omdat je een enorme Rifhaat koestert!

    Yal boel7asaad!

    https://youtu.be/rL84Dl8_lQU
    https://youtu.be/buopXsidV3c

  5. #95
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door Sansiyu Bekijk reactie
    je bent een lul mshi tshoel li 7awik a le7mar , ik ga niet met een ezel in discussie
    Ja nee inderdaad, iedereen gelooft meteen dat dat de reden is

    Straks nog doneren voor de Palestijnen of mogen die Arabische broeders van je creperen ?
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.

  6. #96
    Verbannen

    Reacties
    758
    31-12-2010

    Citaat Geplaatst door Ras-Al-Ghul Bekijk reactie
    Ja nee inderdaad, iedereen gelooft meteen dat dat de reden is

    Straks nog doneren voor de Palestijnen of mogen die Arabische broeders van je creperen ?
    taz 3lik , majberti fash telse9, palestijnen , palestijnen jaibin kerhom mashi b7alkom toema collaborateurs

  7. #97
    Verbannen

    Reacties
    758
    31-12-2010

    Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie
    Ezel? Ga vooral door met lasteren.

    Walakien hoewa 3amak Je bent niet eens een haartje waard van zijn persoontje. Islamitische geleerden die zijn biografie hebben bestudeerd, hebben hem unaniem als moedjahied li Allah bestempelt en dan kom jij nu poepjong zijn prestaties en nagedachtenis ze3ma lasteren, alleen omdat je een enorme Rifhaat koestert!

    Yal boel7asaad!

    https://youtu.be/rL84Dl8_lQU
    https://youtu.be/buopXsidV3c
    ma3endie la 3ami la galie , walid solo , debber li shi galtek netzwej biha

  8. #98
    Verbannen

    Reacties
    758
    31-12-2010

    trouwens over morgen komt le7bib vrij, werri lkom zenba3 fin yetba3

  9. #99
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door Sansiyu Bekijk reactie
    taz 3lik , majberti fash telse9, palestijnen , palestijnen jaibin kerhom mashi b7alkom toema collaborateurs
    Ik spreek geen Arabisch, ben een Barbaar maar weet je wie wel Arabisch spreken ?? De Palestijnen en raad eens wat hun broeders voor hen doen ??

    Helemaal niks, de Arabische broeders in Egypte houden de grenzen voor ze dicht en de Arabische broeders van ze in Marokko zijn bezig met Mawazine Festivalletjes enzo
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.

  10. #100
    Verbannen

    Reacties
    758
    31-12-2010

    Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie


    Ga je nu dom spelen? ..hoewa 3amak is een uitdrukking. Maar goed, weer met tantes lasteren...goed bezig lasteraar,
    jij begon met een oom die ik niet heb, koen rajel matkoen shmata

  11. #101
    Verbannen

    Reacties
    758
    31-12-2010

    Citaat Geplaatst door Ras-Al-Ghul Bekijk reactie
    Ik spreek geen Arabisch, ben een Barbaar maar weet je wie wel Arabisch spreken ?? De Palestijnen en raad eens wat hun broeders voor hen doen ??

    Helemaal niks, de Arabische broeders in Egypte houden de grenzen voor ze dicht en de Arabische broeders van ze in Marokko zijn bezig met Mawazine Festivalletjes enzo
    hoe bid jij dan , in berbers ,? of bid je niet,

    rabi inoe ijen yek

  12. #102
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Zakje popcorn bij, wat te drinken en toekijken hoe hij al brandend rondjes rent. Als je je als een debiel gedraagt, moet je ze gewoon hun gang laten gaan in dit soort gevallen, hij doet niemand pijn behalve zich zelf, dus lekker laten uitbranden die troep
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  13. #103
    Verbannen

    Reacties
    758
    31-12-2010

    Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie
    Levenloze trol Kijkt nu al uit naar zijn trollenaccount zodat tie weer een partijtje fitna kan zaaien! Allah 7sen 3owan!
    dan weet je definitie van trol niet a le7mar

  14. #104
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door Sansiyu Bekijk reactie
    hoe bid jij dan , in berbers ,? of bid je niet,

    rabi inoe ijen yek
    Wat maakt het uit hoe ik bid terwijl je Arabische broeders worden afgeslacht door zionisten?
    Wat hebben de Palestijnen eraan dat ze Arabieren zijn eigenlijk ? Ik weet wel waarom je mij haat en dat is omdat ik een Amazigh ben maar een waarom laat jij je eigen Arabische broeders in de steek ?
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.

  15. #105
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie
    Zakje popcorn bij, wat te drinken en toekijken hoe hij al brandend rondjes rent. Als je je als een debiel gedraagt, moet je ze gewoon hun gang laten gaan in dit soort gevallen, hij doet niemand pijn behalve zich zelf, dus lekker laten uitbranden die troep
    Fucking schapen... kopierapparaten.

    Maar owee als ze iemand kopieren die belasting betaald, niet corrupt is, meer 3aqeeda wil...