1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    3
    18-06-2017

    HULP nodig van jullie !!

    Salamoe3laikoum broeders en zusters,

    We leven in een wereld waar de scheiding tussen armoede en rijkdom helaas extreem groot is. Terwijl de een letterlijk dood gaat van de honger, gooit de ander zijn bord eten weg omdat hij het niet lekker vindt of vol zit. Ik zou graag via deze weg jullie om hulp vragen. Het is en blijft natuurlijk geheel vrijblijvend.

    Ik heb altijd de droom gehad een waterput te bouwen voor mensen die helaas geen toegang hebben tot water of er kilometers voor moeten lopen. Dit wil ik doen in Marokko. Water is essentieel voor ons leven. En vooral in een land als Marokko waar er maanden tussen zitten dat het extreem warm is, is water essentieel.

    Ik heb in Marokko nagevraagd wat het benodigde bedrag is voor het bouwen van een waterput en dat is +- 3000 Euro.

    Natuurlijk zal ik mijn eigen financiƫle steentje hier aan bijdragen, maar kan ik het niet alleen. Een ieder die iets kwijt kan of wil of dit bericht wil verspreiden, weet dat Hij, de Alziende ervan op de hoogte is. Weet dat jij alleen al met het verspreiden van dit bericht deel hebt genomen aan een goede daad. Het is 1 van de goede daden die ook na je dood voortgezet zal worden.

    Hoe mooi is dat? Een goede daad waar je hassanaats voor ontvangt, ondanks dat je je niet meer in deze dunya bevindt.

    En het is maar wat je kwijt kunt of wilt, al is het 10 cent. Als je intentie maar zuiver en oprecht is.

    Omdat we helaas in een tijd leven waarin niet iedereen te vertrouwen is zal ik jullie up2date houden van de inzameling. Om de paar dagen of om de week. Printscreens van het ingezamelde geld. En als het in sha Allah zo ver is ook foto's van de bouw van de waterput in sha Allah.

    Moge Allah subhana wata3ala mij voor de rest van mijn leven vervloeken als ik misbruik maak van ook maar 1 cent.

    Het geld kan gestort worden op rekening van Y. Didan ( NL89INGB.0686581490) onder vermelding van *project waterput.

    Barakallahoefeek.

    Wa a3laikoum salam.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3
    18-06-2017

    SHoukran broeder..