1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    539
    27-06-2008

    Hij is niet helemaal je type...(for the ladies)

    Maar is verder een goed persoon, goed met zijn deen, met mensen, is meteen naar je ouders gegaan, juiste inentie, wat doe je?En ik riep juist altijd, uiterlijk is niet belangrijk... Iemand hoeft niet perse de knapste te zijn, maar iedereen heeft een belaald type waarop die valt.

    Zijn degenen die getrouwd of verfoofd zijn, hun type toevallig tegen gekomen of zijn jullie de voor en nadelen gaan bekijken?Ieder persoon heeft wel iets natuurlijk en ik ben verre van perfectIk weet het niet. Ik vind het maar moeilijk allemaal

    Het blijft ook een gok.
    "He is with you wherever you are" 57:4

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.222
    06-06-2010

    je moet je aangetrokken voelen tot iemand, zo niet dan wordt het geen pretje
    Twa7ashtek ya lwalida

  3. #3

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Als je hem niet ''onaantrekkelijk'' vindt en je op interpersoonlijk vlak met elkaar matcht, zou ik het een kans geven..

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    468
    30-05-2010

    Ewa blijf wachten tot je 60e tot er shi prins komt op een wit paard

  5. #5
    Een echte amehsmar

    Reacties
    1.227
    08-08-2005

    Wanneer zijn karakter, zijn manier van doen positief is, zal hij naar mate van tijd alleen maar aantrekkelijker worden. Hiermee bedoel ik dat het respect voor hem alleen maar groter word.Denk hierbij de manier van omgang met jou, jou ouders en zijn eigen familie. Als jij ziet dat hij op de juiste manier door het leven gaat zal het respect alleen maar groter waardoor de waarde die je hecht aan hem ook groter word. Er ontstaat liefde gebaseerd op een sterk fundament. Ik geef jou gelijk als het gaat om aantrekkelijkheid. Het is een essentieel punt. Sterker nog, het moet niet zo zijn dat je hem niet kunt zien en dat het je irriteert hoe hij eruit ziet. Het moet gewoon binnen de lijnen blijven dan geloof ik zeer zeker dat er een kans van slagen bestaat. Echter zou ik dan wel beginnen met de twijfels aan de kant te zetten en te beginnen met na te denken of hij wel echt een goede man is en hem daarop oordelen. Moge allah ons het juiste op ons pad brengen en het slechte van ons weg houden. Ik wens jou het beste
    Ik heb dit land verlaten!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    116
    09-01-2016

    Citaat Geplaatst door galtek Bekijk reactie
    Wanneer zijn karakter, zijn manier van doen positief is, zal hij naar mate van tijd alleen maar aantrekkelijker worden. Hiermee bedoel ik dat het respect voor hem alleen maar groter word.Denk hierbij de manier van omgang met jou, jou ouders en zijn eigen familie. Als jij ziet dat hij op de juiste manier door het leven gaat zal het respect alleen maar groter waardoor de waarde die je hecht aan hem ook groter word. Er ontstaat liefde gebaseerd op een sterk fundament. Ik geef jou gelijk als het gaat om aantrekkelijkheid. Het is een essentieel punt. Sterker nog, het moet niet zo zijn dat je hem niet kunt zien en dat het je irriteert hoe hij eruit ziet. Het moet gewoon binnen de lijnen blijven dan geloof ik zeer zeker dat er een kans van slagen bestaat. Echter zou ik dan wel beginnen met de twijfels aan de kant te zetten en te beginnen met na te denken of hij wel echt een goede man is en hem daarop oordelen. Moge allah ons het juiste op ons pad brengen en het slechte van ons weg houden. Ik wens jou het beste
    Mensen als jou die normaal een reactie kunnen plaatsen +10 Meer nodig hier op het forum..
    J'ai appris à chuter, j'ai appris à perdre

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    527
    02-06-2014

    Ik ben getrouwd geweest met iemand die niet echt mijn type was maar wel een goeie gast. Ik viel op zn karakter en dat klikte supergoed! Tijdens het huwelijk begon ik me wel te storen aan zijn uiterlijk. Het is wel belangrijk geloof me

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    135
    03-03-2012

    Citaat Geplaatst door Inesje Bekijk reactie
    Ik ben getrouwd geweest met iemand die niet echt mijn type was maar wel een goeie gast. Ik viel op zn karakter en dat klikte supergoed! Tijdens het huwelijk begon ik me wel te storen aan zijn uiterlijk. Het is wel belangrijk geloof me
    En daarom scheid je?? En wat als iemand aan het begin van de huwelijk de knapste ever is en daarna door een ongeluk ofzo verminkt raakt? Scheid je dan ook?.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    527
    02-06-2014

    Niet zo snel conclusies trekken Bleu! Dat is absoluut niet de reden dat k gescheiden ben.

  10. #10
    Mommy of N.

    Reacties
    2.047
    16-12-2009

    Citaat Geplaatst door galtek Bekijk reactie
    Wanneer zijn karakter, zijn manier van doen positief is, zal hij naar mate van tijd alleen maar aantrekkelijker worden. Hiermee bedoel ik dat het respect voor hem alleen maar groter word.Denk hierbij de manier van omgang met jou, jou ouders en zijn eigen familie. Als jij ziet dat hij op de juiste manier door het leven gaat zal het respect alleen maar groter waardoor de waarde die je hecht aan hem ook groter word. Er ontstaat liefde gebaseerd op een sterk fundament. Ik geef jou gelijk als het gaat om aantrekkelijkheid. Het is een essentieel punt. Sterker nog, het moet niet zo zijn dat je hem niet kunt zien en dat het je irriteert hoe hij eruit ziet. Het moet gewoon binnen de lijnen blijven dan geloof ik zeer zeker dat er een kans van slagen bestaat. Echter zou ik dan wel beginnen met de twijfels aan de kant te zetten en te beginnen met na te denken of hij wel echt een goede man is en hem daarop oordelen. Moge allah ons het juiste op ons pad brengen en het slechte van ons weg houden. Ik wens jou het beste
    Ameen!

  11. #11
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door Thats_Life Bekijk reactie
    Maar is verder een goed persoon, goed met zijn deen, met mensen, is meteen naar je ouders gegaan, juiste inentie, wat doe je?En ik riep juist altijd, uiterlijk is niet belangrijk... Iemand hoeft niet perse de knapste te zijn, maar iedereen heeft een belaald type waarop die valt.

    Zijn degenen die getrouwd of verfoofd zijn, hun type toevallig tegen gekomen of zijn jullie de voor en nadelen gaan bekijken?Ieder persoon heeft wel iets natuurlijk en ik ben verre van perfectIk weet het niet. Ik vind het maar moeilijk allemaal

    Het blijft ook een gok.

  12. #12
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Zonder aantrekkingskracht zou ik het persoonlijk niet doen.
    HAGENEESJE

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    12
    13-10-2013

    Dat jij jezelf dit afvraagt is al een teken dat het geen makkelijke keus gaat zijn. Ik denk dat als je hem echt leuk zou vinden je langs zijn imperfecties zou kijken en hem zou nemen hoe hij is, want liefde maakt blind.

    Het moet wel een beetje een compleet pakket zijn, daarmee bedoel ik dat de positiviteit meer zichtbaar is dan de in jouw ogen negatieve puntjes. Iedereen heeft iets want geen mens is perfect enige wat wij kunnen doen is ermee leren omgaan

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    185
    12-10-2012

    Is best sneu tegenover hem. Hij denkt waarschijnlijk dat je gek op hem bent:/

    Als hij goed voor je is zal je door zijn uiterlijk heen kijken en zijn hart voelen.

  15. #15
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Dolfijn_Japon Bekijk reactie
    Als hij goed voor je is zal je door zijn uiterlijk heen kijken en zijn hart voelen.
    Als je als broer en zus wilt leven wel.
    HAGENEESJE