1. #1
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Ongelooflijk

    dat ik een groot deel van mijn tijd, van mijn adolescentie aan deze website heb besteed. Tjemig..

  2. #2
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Ik heb lief en leed op deze website gedeeld.

    Vrienden en vijanden gemaakt.

    Wat een tijden.

    Nu lijkt het onzinnig tijdverdrijf en die romances sloegen al helemaal nergens op.

  3. #3
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Nee, now I am old and bitter..toen was ik jong en bitter

    Gestoord idd, als ik kijk naar hoe lang ik hier al zit..pooh pooh.

    Variables are the only constants in the world..


  4. #4
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Ik besef me nu ineens dat ik niet weet wat er is gebeurt met mijn eerste nick, ik dacht dat dat deze was..maar hier staat 2009, mijn eerste was van 2006.

    Variables are the only constants in the world..


  5. #5
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    @contro: ik ken je eerste nog wel, vond je vroeger niet bitter overkomen. Nu ook niet, meer kritisch naar het leven toe.

    Als je je leven gaat leven, dan heb je websites als deze niet meer nodig. Dit is slechts opvulling en tijdverdrijf (en misschien nog een stiekeme hoop om die ware prins te vinden).

  6. #6
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    @contro: ik ken je eerste nog wel, vond je vroeger niet bitter overkomen. Nu ook niet, meer kritisch naar het leven toe.

    Als je je leven gaat leven, dan heb je websites als deze niet meer nodig. Dit is slechts opvulling en tijdverdrijf (en misschien nog een stiekeme hoop om die ware prins te vinden).
    Ik heb mijn nick weer gevonden, ik ben blijkbaar sinds 2013 verbannen vraag me af wat ik heb gedaan..



    Nee, klopt, geen hoop, uberhaupt niet meer om iemand te vinden maar ik heb momenteel geen werk dus ja, dan kom je hier sneller. n Ik zit ook veel achter mijn computertje. Zoals je ziet is het hier helemaal uitgestorven.

    Variables are the only constants in the world..


  7. #7
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    @contro: oooow, ik had die andere oma in gedachten. Deze was ik al vergeten. Hihi, toch een beetje stout geweest?

    Hoezo? There are good men out there! (niet hier, bedoel in de wereld) Geen reden om te wanhopen. Wie 7 keer valt, moet 8 keer opstaan. Aanhouder wint in het leven, vooral niet de hoop verliezen!
    Aahzo, kun je niet iets anders vinden wat leuk is achter de computer? Als je eenmaal een routine hebt om hier te komen, kom je hier inderdaad steeds terug. Het feit dat het hier uitgestorven is doet het gelukkig wat afremmen.

  8. #8
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    @contro: oooow, ik had die andere oma in gedachten. Deze was ik al vergeten. Hihi, toch een beetje stout geweest?

    Hoezo? There are good men out there! (niet hier, bedoel in de wereld) Geen reden om te wanhopen. Wie 7 keer valt, moet 8 keer opstaan. Aanhouder wint in het leven, vooral niet de hoop verliezen!
    Aahzo, kun je niet iets anders vinden wat leuk is achter de computer? Als je eenmaal een routine hebt om hier te komen, kom je hier inderdaad steeds terug. Het feit dat het hier uitgestorven is doet het gelukkig wat afremmen.
    Waarschijnlijk

    Hmm, nee, het is geen wanhoop maar het tegenovergestelde. You know about my situation en daar zitten gewoon dingen aan vast waarvan ik weet dat het niet gaat lukken, niet in deze staat iig.
    Ik schrijf veel en soms is dit even een breather.

    Variables are the only constants in the world..


  9. #9
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    @contro: haha

    Maar waarom doe je het onmogelijk klinken? Probeer optimistischer te denken en je in te beelden dat het allemaal wel mogelijk is.
    I see, maar dat is geen stof voor je blog toevallig?

  10. #10
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Jazeker. Het is allemaal daarvoor. Onderdeel van mijn coping.


    Ja, tuurlijk is alles mogelijk als Allah subhannahu wa ta'ala het wilt maar het is delicate..

    Variables are the only constants in the world..


  11. #11
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    @Contro: blijf positief denken desondanks! Het is niet alsof het een uitzichtloze situatie is, geloof er zelf in. In sha Allah gair, ik wens je een mooi leven met een lieve man die je goed behandelt!

  12. #12
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    @Contro: blijf positief denken desondanks! Het is niet alsof het een uitzichtloze situatie is, geloof er zelf in. In sha Allah gair, ik wens je een mooi leven met een lieve man die je goed behandelt!
    Ameen, insgelijks unless? Ben je inmiddels getrouwd?

    Variables are the only constants in the world..


  13. #13
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    @contro: yes honey inmiddels wel. Ik gun je de rust en genegenheid die je bij een wederhelft kunt vinden! Key in everything is: trust Allah en doe alles voor het welbehagen van Allah. Dan komt de rest op zijn pootjes terecht met de wil van Allah.

  14. #14
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    @contro: yes honey inmiddels wel. Ik gun je de rust en genegenheid die je bij een wederhelft kunt vinden! Key in everything is: trust Allah en doe alles voor het welbehagen van Allah. Dan komt de rest op zijn pootjes terecht met de wil van Allah.
    Allah ikemel bel khair. Ja..I trust maar sommige dingen in life zijn ook een trial and this is a big one dus for now..not interested in Marriage

    Variables are the only constants in the world..


  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    304
    12-05-2017

    Ik ben hier opgegroeid met andere debielen