+ Reageer
1 tot 11 van 11
    MVC Lid

Reacties
    2
    13-06-2017

Hij die mij ondankbaar was en mij vernederde.

Een jaar terug leerde ik iemand kennen via Facebook. SubhanAllah ik reageer absoluut niet op berichten van gasten, sterker nog ik heb daar geen behoefte aan, maar op de een of ander gek manier verveelde ik me.. en reageerde ik op een berichtje van een persoon uit de zelfde stad waar ik vandaan kom. Eerste instantie nam ik het absoluut niet serieus, maar na mate hoevaak wij met elkaar spraken, kreeg ik toch wel echt een goed gevoel bij deze man. Ik ervaarde een apart gevoel, zo onbeschrijfelijk. Ik kan gek genoeg niet omschrijven hoe het voelde. Het leek erop alsof hij mij door en door begreep, ik genoot van zijn aandacht en elke gesprek die wij met elkaar voerde. Ongeacht dat wij toen nog niet met elkaar hadden afgesproken, voelde het alsof wij elkaar jaren lang kennen, waardoor ik op mijn eerste date met hem zo op mijn gemak voelde. Ik weet nog dat ik letterlijk om alles kon lachen, zelfs zo erg dat ik bijna een sixpack kreeg door hem. Hij was zo lief, leuk stoer en grappig. Hij was voor mij inclusief zijn uiterlijk een totale plaatje waar ik op val.

Sinds de eerste afspraakje, spraken we echt vaak met elkaar af. Ik verwaarloosde werk en school, om met hem te zijn. Ik was verliefd, blind verliefd. Ik loog thuis dat ik wat ga doen met vriendinnen of dat ik moet werken, maar waar ik naar toe ging was naar de man van mijn leven.Elke dag kwam ik meer over hem te weten, ik leerde hem met de dag beter kennen. Zijn armen om mijn heen deed mij laten zweven. Ik genoot van zijn aanwezigheid

De AllerLiefste__

Reacties
    10.046
    28-12-2007

MVC Premium MVC Premium
    Dit kan een leuk verhaal worden. Wel treurig wat je gaat vertellen wat je mee hebt gemaakt. Maar ik wil je verhaal graag lezen. Als het er komt

MVC Lid

Reacties
    286
    15-04-2016

Up

MVC Lid

Reacties
    2
    01-06-2017

go go go SUPERLEUK IK BEN JE FAN

MVC Lid

Reacties
    2.345
    24-01-2017

ok

Insta Kersen_taart

Twitter @kersen_taart

MVC Lid

Reacties
    41
    07-10-2015

O mijn god ga alsjeblieft verder!!!!!!!!!!

MVC Lid

Reacties
    18
    05-01-2008

Ga je snel verder met je verhaal. Het klinkt al spannend, maarbis het waargebeurd want dan hoop ik dat t uiteindelijk wel goed is gekomen

MVC Lid

Reacties
    263
    11-10-2009

up

MVC Lid

Reacties
    10
    24-12-2016

Up

MVC Lid

Reacties
    1
    21-07-2017

up up up!!! ga snel verder

MVC Lid

Reacties
    2
    13-06-2017

Dag ladies,

Sorry voor mijn TE late bericht. Dit gaat inderdaad om een waargebeurde verhaal die ik heb meegemaakt.
    ik ben nu bezig met een vervolg schrijven! Nogmaals mijn excuses voor mijn late vervolg.

Xjes

Midarneesje