+ Reageer
1 tot 7 van 7
    MVC Lid

Reacties
    36
    01-06-2013

Jongeman die alles op een rijtje heeft zoekt zijn wederhelft!

Het jaar 2017. Ik ben inmiddels 26 jaar geworden en nog steeds niet getrouwd. Dit is niet hoe ik me het had voorgesteld toen ik 18 jaar was maargoed. Alles is mekteb.

Ik ben dus een 26 jarige Marokkaanse jongeman uit het Noorden van het Land. Dagelijks houd ik me bezig met
    clienten die allerlei psychische problematieken hebben. Ik heb dus een baan die wel wat zegt over het niveau dat ik bezit alhamdl. Daarnaast ben ik actief als voetballer op redelijk hoog niveau. Verder ben ik sociaal, eerlijk, zorgzaam en heb ik gevoel voor humor. Ik ben ongeveer 1.80 lang. Best breed gebouwd. Getint en nog een bos haar op me hoofd.

Wat ik zoek is een dame die net als ik zo snel mogelijk in nr huwelijksbootje wil stappen. Een 3 jarige relatie is voor mij niet wat ik wil. Ik zoek een dame die eerlijk en betrouwbaar is. Iemand die streeft naar het goede en Deen ook de tijd geeft. Qua uiterlijk heb ik niet echt een voorkeur. Natuurlijk wil het oog ook Wat maar ik heb liever een mooi innerlijk.

Dit was in t kort mijn verhaal. Als je meer wil weten stuur maar een pm!

MVC Lid

Reacties
    4
    12-02-2017

Deze zag ik op fb staan.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVC Lid

Reacties
    2
    13-06-2017

Ik heb een nichtje voor je, pm me in sha Allah indien je echt 100% oprechte intenties hebt.

M&K

Reacties
    786
    08-03-2014

Heb je het al bij man zoekt vrouw geprobeerd?

MVC Lid

Reacties
    73
    15-10-2012

MVC Lid

Reacties
    36
    01-06-2013

.

MVC Lid

Reacties
    36