1. #1
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Yusuf Al Qardhawi is a Munafiq


  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Bismillah

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    Had jij zo lang moeten zoeken om uit eindelijk video te plaatsen.

    Ik zou zeggen zoek maar eerst wat Shaykh Rabie ibn haadie al-madkhali over yahya al-Hajooree te zeggen heeft. Jou soort kunnen alleen met gekopieerde teksten komen...

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    Moslim is iemand die bewijzen volgt en niet zonder geen enkel logica meningen volgen van zijn favoriete geleerder. Moge Allah je leiden jij behoort tot titaan.

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    Ik durf geen 1 geleerder te beschuldigen of te beledigen moet je is voorstellen dat zo iemand voor je staat met zo veel kennis boeken en kennis op de dag des oordeels.

    Jij bent niets anders dan koppier en.plak machine jij bezit niet eens 0.1 procent van zijn kennis en dan haal je ergens het lef vandaan om hem munafiq te noemen

    Moge Allah mij vergeven en geleerders van jou soort fitaan beschermen

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    2.548
    11-01-2016

    Je hebt ook tegen een najdi nifaaq wahabi salafist.
    Krom als een hoepel omdat zij de taghut van SA blind volgt met al zijn paleismonniken die voor de taghut valse fataawa uitvaardigen om de tiran, corruptie en onrechtvaardigheid te beschermen.
    Jij hebt dat duivelse gespuis tenminste door
    Alhamdoelillah

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Ik zie Qardawi niet als een student van kennis laat staan als een geleerde. Je kent de geleerden niet en je kent de sunnah niet, anders zou je zo iemand die kennis beweert te hebben van het onwaarneembare en iemand die democratie, kufr en shirk prijst NOOIT NIET PRIJZEN!

    Alhamdulilah hebben de geleerden van de sunnah tegen deze man gewaarschuwd.

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Ik zie Qardawi niet als een student van kennis laat staan als een geleerde. Je kent de geleerden niet en je kent de sunnah niet, anders zou je zo iemand die kennis beweert te hebben van het onwaarneembare en iemand die democratie, kufr en shirk prijst NOOIT NIET PRIJZEN!

    Alhamdulilah hebben de geleerden van de sunnah tegen deze man gewaarschuwd.
    wat jij vind is niet belangrijk met je rechter en linker muis knop kennis. Jij kent niet eens de 99 namen van Allah opsommen zonder te Google laat staan de boeken en kennis die al qardawi wel heeft. Degene die democratie prijzen zijn jou geleerders om in niet islamitische landen te gaan stemmen om Wilders niet aan de macht te komen

    Begrijpen ze niet dat Allah macht heeft over alles en zelf bepaalt of faciste wel winnen of niet.


    Gelukkig zijn er geleerders die het goede van al qardawi prijzen en het slechte verwerpen niet om persoon zelf maar om de uitspraak.

    Jou paleisgeleerdrr steunen de broeders van de duivels zo als sisi ze zien coup als legitiem iets en niet verkozen president als legitiem ze moeten wel want kritiek uiten op de leiders kunnen ze niet alleen kritiek uit op de mensen die de leiders van deze paleis geleerders bekritiseren

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Al ben ik de meest onwetende onder de mensen en kan ik het minst onthouden dan nog kun je zijn kufr uitspraken niet goed praten. Het is beter dat je geen kennis hebt dan dat je hoogmoedig vast blijft houden aan shirk en kufr en hun mensen steunen.

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Al ben ik de meest onwetende onder de mensen en kan ik het minst onthouden dan nog kun je zijn kufr uitspraken niet goed praten. Het is beter dat je geen kennis hebt dan dat je hoogmoedig vast blijft houden aan shirk en kufr en of hun mensen steunen.
    het zijn jou geleerders die ons aan sturen om te stemmen in niet islamitische land terwijl in islamitische land 99.99 procent van de stemmen scoren ze hebben al die tijd lopen zwijgen tot mursi aan de macht kwam begonnen ze zich te laten gelden over een leider. Omdat hun leiders en broeders van duivel dat niet goed keurden.maar coup erkennen ze als legitiem en macht komen door duizenden moslim mensen te vermoorden zien ze als legitiem.

    Jij hebt geen recht van spreken als jij ontroerend bent over de uitspraken van man die meer kennis bezit dan je hele mede moslims in Europa.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Ik ben tegen stemmen en steun geen geleerden die uitnodigen om te stemmen voor kufr en shirk.

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door Zohra2003 Bekijk reactie
    uitspraken van man die meer kennis bezit dan je hele mede moslims in Europa.
    Er zijn grotere mannen die deze man hebben misprezen vanwege zijn kufr, mannen die het beter weten. Jouw woorden worden niet serieus genomen.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Ik ben tegen stemmen en steun geen geleerden die uitnodigen om te stemmen voor kufr en shirk.
    wie ben jij om geleerder te steunen of niet. Jij stelt niets voor en niet in ik vorm praten. Jij doet als of jij de enige moslim bent die juiste islam volgt en geleerder.

    Jij ziet geleerders als Engels die zo genaamd geen fouten maken en geen foute uitspraken doen. Dat is de reden elkaar weerleggen ze nemen het goede over en verwerpen foute uitspraak met bewijs uit sunnah en koran.

    De meesters van deze geleerders deden het op deze manier ze verwerpen iets om de uitspraak en niet om persoon zelf zo als je meesters je leren door hem munafiq te noemen.

    Hou op

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Er zijn grotere mannen die deze man hebben misprezen vanwege zijn kufr, mannen die het beter weten. Jouw woorden worden niet serieus genomen.
    ze verwerpen slechts de uitspraak en niet als persoon dat doen islam geleerders dagelijks de uitspraken van elkaar weerleggen en alleen jou paleizen geleerders lopen te schelden slecht om persoon omdat hij kritiek durft te uit op hun leiders

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door Zohra2003 Bekijk reactie
    wie ben jij om geleerder te steunen of niet.
    Ik ben gewoon een mens die gelooft in Allah en ik haat het als iemand zich geleerde noemt terwijl zijn daden te vergelijken zijn met die van de shaytaan.

    Ik steun broeders en zusters die ook houden van de sunnah en de koran zonder shirk en innovaties. Als ze shirk promoten en uitnodigen naar innovaties dan steun ik ze niet.

    Ik ben verder niemand.