1. #16
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Ik ben gewoon een mens die gelooft in Allah en ik haat het als iemand zich geleerde noemt terwijl zijn daden te vergelijken zijn met die van de shaytaan.

    Ik steun broeders en zusters die ook houden van de sunnah en de koran zonder shirk en innovaties. Als ze shirk promoten en uitnodigen naar innovaties dan steun ik ze niet.

    Ik ben verder niemand.
    jij kan de daden van hem niet weten degene waar je over praat woont duizenden km van je vandaan. Hij noemt zich zelf geen geleerder maar de scholen waar hij gestudeerd heeft en bij zijn meesters hebben ze hem de naam gegeven en Arabische islamitische wereld erkend hem als grote geleerder wie ben jij dan nog om iets te vinden.

    Terwijl jij nog Arabisch loopt te leren lezen heeft deze man al duizenden boeken en miljoenen volgers.

    Het zijn slechts jou paleis geleerders die niet tegen kunnen dat deze man wel kritiek durft te uiten op hun leiders.

    Ind je bent niemand

  2. #17
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Zohra2003 Bekijk reactie
    Had jij zo lang moeten zoeken om uit eindelijk video te plaatsen.

    Ik zou zeggen zoek maar eerst wat Shaykh Rabie ibn haadie al-madkhali over yahya al-Hajooree te zeggen heeft. Jou soort kunnen alleen met gekopieerde teksten komen...
    Ik zou ook gaan kijken wat shaykh Rabie te zeggen heeft over Yusuf al Qardawi. En ook wat shaykh Ubayd zegt en shaykh Muqbil en en en en.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door Zohra2003 Bekijk reactie
    jij kan de daden van hem niet weten degene waar je over praat woont duizenden km van je vandaan. Hij noemt zich zelf geen geleerder maar de scholen waar hij gestudeerd heeft en bij zijn meesters hebben ze hem de naam gegeven en Arabische islamitische wereld erkend hem als grote geleerder wie ben jij dan nog om iets te vinden.

    Terwijl jij nog Arabisch loopt te leren lezen heeft deze man al duizenden boeken en miljoenen volgers.

    Het zijn slechts jou paleis geleerders die niet tegen kunnen dat deze man wel kritiek durft te uiten op hun leiders.

    Ind je bent niemand
    hahaha

    Je praat met jouw emoties.

    Ga eerst Nederlands leren dan praten we over Arabisch. Ik zal je nu wel met rust laten. Je komt erg kinderachtig over.

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    hahaha

    Je praat met jouw emoties.

    Ga eerst Nederlands leren dan praten we over Arabisch. Ik zal je nu wel met rust laten. Je komt erg kinderachtig over.
    jou soort kom ik wel vaker tegen als ze niets meer te melden hebben gaan ze op de aanval al 2 dagen zei je niets over mijn Nederlands taal nu je op eens wel omdat jij niet veel meer te melden hebt.

    Dag onwetend mens

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door Zohra2003 Bekijk reactie
    al 2 dagen zei je niets over mijn Nederlands taal nu je op eens wel
    Hier plak er een pleister op.


  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Ik weet al wie je bent. 30 jaar en zo een kleutergedrag. haha, met je vieze topics om aandacht te krijgen van zusters

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Ik weet al wie je bent. 30 jaar en zo een kleutergedrag. haha, met je vieze topics om aandacht te krijgen van zusters
    ik lach je alleen uit je hebt niets meer te melden je bent van de deur naar de muur gestuurd. Ik hoef geen enkel aandacht van meisje ik ben er zelf 1 en nog jong ook.

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    Hebben je geleerders het vermeld of het bezeten persoon in je dat ik aandacht wil en 30 ben.

    Ik zou zeggen verwijder topic in plaats nog meer fitna te veroorzaken

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door Zohra2003 Bekijk reactie
    ik lach je alleen uit , ik ben nog jong ook.

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Weet bijna zeker dat het een man is.

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Weet bijna zeker dat het een man is.
    als je daar lkr van kan slapen moet je het vooral denken

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door Zohra2003 Bekijk reactie
    als je daar lkr van kan slapen moet je het vooral denken
    Jij bent het, diep in jezelf ben jij nog een heel kleinkindje, je wilt nog schommelen en geknuffeld worden. Die gekke topics van jou is schreeuwen om aandacht. Vandaar worden ze steeds gekker. Ik denk dat je echt aandacht tekort komt en nodig hebt.