1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    5.361
    29-03-2011

    Wel vreemd, ik als Nederland heb niks met Willem-Alexander, en kan niet wachten tot hij en zijn kliek afgezet worden. Maar meeste Marokkanen schijnen ultra-nationalistisch en conservatief te zijn, en zien hun koning als Allah.
    Goed artikel voor Mathijs m.b.t. de PVDA:


    http://politiek.tpo.nl/2015/01/18/de...-u-uit-pluche/

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    1.113
    25-09-2014

    Citaat Geplaatst door Thebest21 Bekijk reactie
    Wel vreemd, ik als Nederland heb niks met Willem-Alexander, en kan niet wachten tot hij en zijn kliek afgezet worden. Maar meeste Marokkanen schijnen ultra-nationalistisch en conservatief te zijn, en zien hun koning als Allah.
    Gister nacht


    Kijk naar Assad taferelen in Rif, dat is waar de marokkaanse meghzen voor staat.
    Ze mishandelen een burger en zeggen tegen hem dat hij moet zeggen: Asha Almalik. (Leve de koning)
    Dit soort zaken zijn normaal in marokko.
    Wat voor achterlijke dwazen staan nou achter deze overheid.



    https://www.youtube.com/watch?v=2EypimpowtA

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door Clear Bekijk reactie
    In andere landen zijn grondstoffen niet prive eigendommen van de heersers.

    In andere landen hebben heersers niet het alleenrecht om de nationale markt te voorzien van levensmiddelen, terwijl elke vorm van concurrentie word verboden.

    ''In andere landen zijn grondstoffen niet prive eigendommen van de heersers.''

    Jij zegt heersers om het dramatisch te maken...maar t zijn gewoon regeringsleiders. Maar van wie is het Gas dat in Nl wordt gewonnen uit de Noordzee? Niet van de Nederlandse staat?



    ''In andere landen hebben heersers niet het alleenrecht om de nationale markt te voorzien van levensmiddelen, terwijl elke vorm van concurrentie word verboden''

    Ah dus t gaat tóch niet om plunderen maar gewoon de manier van zaken doen

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door Thebest21 Bekijk reactie
    Nationalisme is haram, is nogal ziekelijk hoe nationalisten als jij de koning aanbidden.
    ik zeg niet dat iedereen marokkaans moet worden dus er is geen sprake van nationalisme ....ik mag van mn land houden. Als jij denkt dat koning wordt aanbeden dan weet je niet wat aanbidden is,

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door MevrouwtjePuff Bekijk reactie
    In mijn ogen lijkt het dat mensen die buigen voor een mens dat ze bang zijn van hem / haar.
    Dan is dat in jouw ogen wellicht zo. Maar dat hoeft niet. Waarom beveelde Allah de shaytan om te buigen voor sidna Adam? Was dat dan ook angst of aanbidding? of respect?

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    5.361
    29-03-2011

    Citaat Geplaatst door ERIFFI Bekijk reactie
    ''In andere landen zijn grondstoffen niet prive eigendommen van de heersers.''

    Jij zegt heersers om het dramatisch te maken...maar t zijn gewoon regeringsleiders. Maar van wie is het Gas dat in Nl wordt gewonnen uit de Noordzee? Niet van de Nederlandse staat?



    ''In andere landen hebben heersers niet het alleenrecht om de nationale markt te voorzien van levensmiddelen, terwijl elke vorm van concurrentie word verboden''

    Ah dus t gaat tóch niet om plunderen maar gewoon de manier van zaken doen
    Jij ziet niet het verschil tussen het bezit van de staat, en van een individu? Jij denkt dat alles eigendom is van de minister van financiën tot aan zijn dood? Zo werkt het namelijk niet.
    Goed artikel voor Mathijs m.b.t. de PVDA:


    http://politiek.tpo.nl/2015/01/18/de...-u-uit-pluche/

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door Thebest21 Bekijk reactie
    Jij ziet niet het verschil tussen het bezit van de staat, en van een individu? Jij denkt dat alles eigendom is van de minister van financiën tot aan zijn dood? Zo werkt het namelijk niet.
    Dat zeg ik ook niet, sukkel. Er is uiteraard verschil in die functies. Koning is erfelijke ambt en minister niet.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    1.113
    25-09-2014

    Citaat Geplaatst door ERIFFI Bekijk reactie
    ''In andere landen zijn grondstoffen niet prive eigendommen van de heersers.''

    Jij zegt heersers om het dramatisch te maken...maar t zijn gewoon regeringsleiders. Maar van wie is het Gas dat in Nl wordt gewonnen uit de Noordzee? Niet van de Nederlandse staat?




    ''In andere landen hebben heersers niet het alleenrecht om de nationale markt te voorzien van levensmiddelen, terwijl elke vorm van concurrentie word verboden''

    Ah dus t gaat tóch niet om plunderen maar gewoon de manier van zaken doen
    Haha, dus de inkomsten van het gas uit de noordzee verdwijnen op de bankrekening van willem alexander of rutte bedoel je.

    En ja hoor. Willem alexander kan ervan dromen om die mogelijkheden te hebben. Om iedereen te verbieden om zijn produkten te verkopen in nl zodat hij alleen zaken kan doen. Dan ben je pas een echte zakenman.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door Clear Bekijk reactie
    Haha, dus de inkomsten van het gas uit de noordzee verdwijnen op de bankrekening van willem alexander of rutte bedoel je.

    En ja hoor. Willem alexander kan ervan dromen om die mogelijkheden te hebben. Om iedereen te verbieden om zijn produkten te verkopen in nl zodat hij alleen zaken kan doen. Dan ben je pas een echte zakenman.

    ''Haha, dus de inkomsten van het gas uit de noordzee verdwijnen op de bankrekening van willem alexander of rutte bedoel je.''

    neen, en dat zeg ik ook niet sukkel. op de bankrekening van de staat. en de stat is de regering . en minister van financiën gaat over de staatskas. alleen in zijn rol als minister.
    Bij ons is de staats inrichtint iets anders geregeld. bij ons heeft de koning meer macht dan de Nederlandse koning. Dus jouw vergelijkingen met andere landen dom ,


    ''En ja hoor. Willem alexander kan ervan dromen om die mogelijkheden te hebben. Om iedereen te verbieden om zijn produkten te verkopen in nl zodat hij alleen zaken kan doen. Dan ben je pas een echte zakenman.''

    In nederland is de functie van de koning beperkt. Nederlandse koning kan niet veel doen. dus die vergelijkingen van jouw zijn echt scheef.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    5.361
    29-03-2011

    Jij bent echt zwaar geïndoctrineerd, kan net zo goed in discussie gaan met iemand die gelooft dat de aarde plat is, of die denkt dat 2+2+5 is.
    Goed artikel voor Mathijs m.b.t. de PVDA:


    http://politiek.tpo.nl/2015/01/18/de...-u-uit-pluche/

  11. #26
    My freaky freaky

    Reacties
    68
    31-03-2017

    Citaat Geplaatst door Clear Bekijk reactie
    Kijk hoe ze voor zijn zoontje buigen.







    [IMG]httpsvi/ZxOXGxqzd9A/hqdefault.jpg[/IMG]
    Dat vind ik RESPECTLOOS
    ''Wij, degenen die naar dezelfde Qibla bidden, kunnen communiceren met de taal van ons harten ziel, en alle onderlinge problemen in onze regio's, zelfs voor alle problemen van de mensheid over de hele wereld, kunnen we samen zorgen voor doeltreffende oplossingen.''ERDOGAN.

  12. #27
    My freaky freaky

    Reacties
    68
    31-03-2017

    Citaat Geplaatst door ERIFFI Bekijk reactie
    Dan is dat in jouw ogen wellicht zo. Maar dat hoeft niet. Waarom beveelde Allah de shaytan om te buigen voor sidna Adam? Was dat dan ook angst of aanbidding? of respect?
    Weet ik niet
    ''Wij, degenen die naar dezelfde Qibla bidden, kunnen communiceren met de taal van ons harten ziel, en alle onderlinge problemen in onze regio's, zelfs voor alle problemen van de mensheid over de hele wereld, kunnen we samen zorgen voor doeltreffende oplossingen.''ERDOGAN.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door MevrouwtjePuff Bekijk reactie
    Weet ik niet
    respect natuurlijk!

    Allah gaat een andere schepsel van Hem toch niet opdringen om een andere schepsel te aanbidden

  14. #29
    My freaky freaky

    Reacties
    68
    31-03-2017

    Citaat Geplaatst door ERIFFI Bekijk reactie
    respect natuurlijk!

    Allah gaat een andere schepsel van Hem toch niet opdringen om een andere schepsel te aanbidden
    Naja kan, maar ik in ieder geval zal never nooit voor een persoon buigen.
    ''Wij, degenen die naar dezelfde Qibla bidden, kunnen communiceren met de taal van ons harten ziel, en alle onderlinge problemen in onze regio's, zelfs voor alle problemen van de mensheid over de hele wereld, kunnen we samen zorgen voor doeltreffende oplossingen.''ERDOGAN.