1. #391
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Is die temsamani nog altijd bezig? Wat een kreng

  2. #392
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Ja logisch dat hij doorgaat het is overigens alles behalve een Marokkaan dat mag nu wel duidelijk zijn

    Planten moet je water geven om te groeien ik zou zeggen stop met water geven aan deze klimop want het is toch kansloos

  3. #393
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door Tensamani32 Bekijk reactie
    Zahar welke islam heeft de arabische wereld dan?? Het is dan zeker niet de zuivere.Want het is namelijk geen wereld met veel vrede.
    Ze hebben de zuivere Islam niet.dat is toch aan alles te zien? Ze volgen de verdwaalde stromingen.
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  4. #394
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Tensamani32 Bekijk reactie
    Zahar welke islam heeft de arabische wereld dan?? Het is dan zeker niet de zuivere.Want het is namelijk geen wereld met veel vrede.
    Echt typisch een reactie die een ongelovige ook zou plaatsen om de islam in een kwaad daglicht te stellen. De daden van bepaalde moslims die zijn niet altijd gelijk aan de etiquette die de islam voorschrijft. Waarom begrijp je dat niet dan? Zo moeilijk is dat toch niet om zelf te bedenken? Ja ook al doen ze het in naam van geloof of blabla alsnog blijven het menselijke handelingen die in strijd kunnen zijn met de islam. Die vraag welke islam is dan ook een domme vraag. Je weet dondersgoed dat er 1 islam is.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  5. #395
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Echt typisch een reactie die een ongelovige ook zou plaatsen om de islam in een kwaad daglicht te stellen. De daden van bepaalde moslims die zijn niet altijd gelijk aan de etiquette die de islam voorschrijft. Waarom begrijp je dat niet dan? Zo moeilijk is dat toch niet om zelf te bedenken? Ja ook al doen ze het in naam van geloof of blabla alsnog blijven het menselijke handelingen die in strijd kunnen zijn met de islam. Die vraag welke islam is dan ook een domme vraag. Je weet dondersgoed dat er 1 islam is.
    Met verschillende stromingen

  6. #396
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Tensamani32 Bekijk reactie
    Hiday jij bevestigd dus alles wat ik bedoel.Jij het type moslim dat wil bepalen wie gelovig is en wie niet.De islam is alleen van jou.Bedankt voor je medewerking.
    Wat zeg jij? Waar heb ik gezegd wie wel of geen moslim is? Citeer het aub. Niet stoer doen met je bedankt voor je medewerking. Jij kan echt woorden verdraaien ongelooflijk.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  7. #397
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door tensamani32 Bekijk reactie
    lees je reactie terug hier helemaal boven.je zegt :typisch een reactie die een ongelovige ook zou plaatsen.ben ik zo duidelijk??
    hahahaha je lijkt net een zeikwijf.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  8. #398
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Tensamani32 Bekijk reactie
    Lees je reactie terug hier helemaal boven.je zegt :TYPISCH EEN REACTIE DIE EEN ONGELOVIGE OOK ZOU PLAATSEN.Ben ik zo duidelijk??
    Hahahahhaha jouw begrijpend lezen is niet zo sterk he. Ik wist dat je deze bedoelde maar er staat zeker niet wat jij zei. Er staat namelijk, ik zal het even zo duidelijk mogelijk uitleggen, typisch een reactie die een ongelovige OOK zou plaatsen. Met andere woorden je hebt aan de ene kant een ongelovige en aan de andere kant jij dus. Wil ik daarmee zeggen dat je ongelovig bent. Absoluut niet. Integendeel! Ik ga er juist van uit dat je gelovig bent, alleen je plaatst een reactie die dus meer bij een ongelovige past. Nou, ik hoop dat je dit begrijpt.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  9. #399
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door Tensamani32 Bekijk reactie
    Mohand serieus moet jij je niet gaan bezig houden met Jeruzalem je broeders hebben je nodig daat Laat zien dat arabs 1 zijn.Niet dat de arabs dit gaan winnen , maar het gebaar is ook goed
    Hoe meer je wartaal uitslaat hoe meer in je in jezelf gaat geloven.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  10. #400
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Tensamani32 Bekijk reactie
    Draai er nou niet omheen.Wees eerlijk en gewoon jezelf.neem trouwens even een kijkje op www.ad.nl staat een stuk in over extreem posen .En raad eens daar komt de marokkaanse meid het is haar leven maar intelligent zijn ze allerminst.
    Huh omheen draaien? Meen je deze? Hahahha jij hebt mijn bericht niet begrepen omdat je begrijpend lezen waarschijnlijk lastig vindt. Ik neem zelfs de moeite om het extra uit te leggen en dan kom je met deze onzin hahha bazzz.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  11. #401
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Is temsamania nog altijd bezig?? Zelfs een heks zaagt niet zo veel

  12. #402
    MVC Lid

    Reacties
    59
    30-08-2016

    Citaat Geplaatst door Tensamani32 Bekijk reactie
    Als jullie dit allemaal beweren.Waarom ontsporen marokkaanse kinderen vaker dan andere.Vaders lopen de hele dag rondjes rond de moskee.Vrouwen zitten alleen maar binnen omdat ze niet naar buiten mogen.Kinderen van 7 of 8 jaar spreken amper goed nederlandse en hangen ook tot s'avonds laat buiten.Hoe komt dit dan.
    Citaat Geplaatst door Tensamani32 Bekijk reactie
    Ze zijn niet achtergesteld maar het is een feit dat veel vrouwen uit de marokkaanse gemeenschap niet goed kunnen opvoeden( geld ook voor de mannen trouwens) ze tonen veelste weinig interrese in hun kinderen.Waarom denk je dat zo veel marokkanen ontsporen.

    Pijnlijk, maar waar.

  13. #403
    MVC Lid

    Reacties
    59
    30-08-2016

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    Uitschot van de Marokkaanse vrouwen .


    Dit soort verwesterde snollen worden mee genomen door andere afkomsten bij de vuilnisbelt .



    Die turk is geen echte man wie laat zijn vrouwen vloggen
    Wow, harde woorden.

    Maar een man die zijn vrouw laat vloggen is wel een zemmel ja.

  14. #404
    MVC Lid

    Reacties
    59
    30-08-2016

    Citaat Geplaatst door Tensamani32 Bekijk reactie
    De Marokkaanse vrouw( niet allemaal) staat vandaag de dag gewoon niet hoog aangeschreven.Is toch de waarheid.Hoe vaak lees ik hier hoe andere volkeren over ze denken.Het zijn niet mijn woorden toch.Het is echt vandaag de dag moeilijker om een nederlandse te versieren dan een Marokkaanse.Dat is dus wat ik hier dagelijks lees op deze site.
    Volledig gelijk.

  15. #405
    Verbannen

    Reacties
    1.001
    16-01-2016



    Zij is ook een tijdje geleden met een bekend Turkse acteur getrouwd; Murat Yıldırım. Iman Elbani Yıldırım heet ze.

    Hun instagrams:

    https://www.instagram.com/mrtyldrm
    https://www.instagram.com/iman_elbani