1. #1
    I love me<3

    Reacties
    120
    15-03-2014

    Waar kan je iftar eten met een grote groep?

    Waar kan je iftar eten met een grote groep? Graag alleen in Amsterdam of Rotterdam.

    Thankyou.❤️
    2 gebruikers X

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    11
    12-03-2016

    Rotterdam; Riad, Sultan ahmed
    Amsterdam; Beymen, Meram, Du Maroc, Noumidia, Ada

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    435
    28-04-2016

    Ik kan echt niet begrijpen wat al die groep meiden en ja ook heren in restaurants de iftaar houden.
    Het kan er bij mij gewoon niet in.
    Kijk als je genoodzaakt bent door werk of reizen of school snap ik het nog wel.

    Maar echt met vriendinnen in de ramadan tussen al die mannen...
    Hou je iftaar lekker met familie of nodig je vriendinnen thuis uit en ga lekker samen koken en genieten.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    99
    22-04-2015

    Ga weg met je beymen en meram! Dat zijn sisha lounges geworden geen eettenten meer! En die modehoofdjes die daar komen je3oek!! Ga naar marhaba , du maroc, el maistro , avenida allemaal in amsterdam beter dan die andere rotzooi tenten beymen en meram

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    615
    23-10-2010

    bij je ouders thuis? broers zussen tantes ooms neven nichten?

  6. #6
    Mommy of N.

    Reacties
    2.047
    16-12-2009

    Citaat Geplaatst door Suhaill Bekijk reactie
    Ik kan echt niet begrijpen wat al die groep meiden en ja ook heren in restaurants de iftaar houden.
    Het kan er bij mij gewoon niet in.
    Kijk als je genoodzaakt bent door werk of reizen of school snap ik het nog wel.

    Maar echt met vriendinnen in de ramadan tussen al die mannen...
    Hou je iftaar lekker met familie of nodig je vriendinnen thuis uit en ga lekker samen koken en genieten.
    -

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    121
    13-06-2015

    Helai restaurant of sultan ahmed?

  8. #8
    Nieuwsgierig

    Reacties
    2.232
    20-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Suhaill Bekijk reactie
    Ik kan echt niet begrijpen wat al die groep meiden en ja ook heren in restaurants de iftaar houden.
    Het kan er bij mij gewoon niet in.
    Kijk als je genoodzaakt bent door werk of reizen of school snap ik het nog wel.

    Maar echt met vriendinnen in de ramadan tussen al die mannen...
    Hou je iftaar lekker met familie of nodig je vriendinnen thuis uit en ga lekker samen koken en genieten.
    Geduld is de sleutel

  9. #9
    I love me<3

    Reacties
    120
    15-03-2014

    Citaat Geplaatst door Redouan255 Bekijk reactie
    Ga weg met je beymen en meram! Dat zijn sisha lounges geworden geen eettenten meer! En die modehoofdjes die daar komen je3oek!! Ga naar marhaba , du maroc, el maistro , avenida allemaal in amsterdam beter dan die andere rotzooi tenten beymen en meram
    Dankjewel voor je tip!
    2 gebruikers X