1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    10
    31-03-2017

    Gescheiden

    Je woorden ze bereikten mijn hart je schreeuwde ze zodat ze het geluid van mijn hart zouden overstemmen.
    Je wilde het niet meer je wilde mij niet meer , en de kinderen die liet je voor lief.
    Je zei de ergste woorden die het woordenboek niet kent nee enkel de straten hebben die woorden bedacht om hun frustraties te uiten. Het zijn niet de woorden die me raakten maar jou gezichtsuitdrukking ik zag niet meer die liefde waarmee we begonnen. Misschien en toen kwamen de twijfels, heb je wel nooit van me gehouden.

    Waar dacht je aan te beginnen toen je het jawoord zei vol vreugde , dacht je te kunnen weglopen van de verantwoordelijkheden die het ouderschap met zich mee brengt. Dacht je dat ik voor eeuwig jong zou blijven en mijn gezicht geen tekenen zou laten zien van de ouderdom die me in zijn macht had.

    Het maakt niet uit van mij mag je gaan ik ben liever alleen dan iemand die me ondanks zijn aanwezigheid alleen laat voelen. Op deze manier weet ik waar ik aan toe ben het is jammer dat ik het niet eerder wist en dat jij je masker voor geen enkel moment af deed.

    Misschien is dit een terechte keuze misschien je merkt het ik twijfel nog , maar mijn ogen zullen niet getuigen van jou verschrikkelijke bedrog.

    En gehoorzaamt Allah en Zijn boodschapper en twist niet onderling, waardoor jullie ontmoedigd raken en jullie kracht verdwijnt…(al-Anfaal 8:46)

  2. #2
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Moge allah jouw bijstaan inshallah

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    10
    31-03-2017

    Allahoema Ameen dit stuk heeft alleen geen betrekking op mezelf Alhamdoelilah maar is een verhaal geschreven voor iemand anders , ik wens je hetzelfde en meer bedankt voor je reactie !

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    353
    23-01-2014

    Mooie tekst!