1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    245
    12-04-2015

    [QUOTE=kajol4life;132527404]Daar ben ik het mee eens, maar het kan ook zijn dat we zo denken doordat we de slechte herinneringen vergeten en de goede herinneringen beter en grootser opslaan.

    Wat was er zo anders voor jou?

    Ik vergeet zeker niet de mooie herinneringen dat is de reden als ik eraan denk waarom ik tranen in me ogen krijg. Alles wat toen zo mooi en gezellig en iedereen had elkaar lief. Nu is alles anders familie is uit elkaar niemand komt bij eljaar over de vloer zoals vroeger. Of bij opa en oma kom je elkaar tegen terwijl je die personen jaren niet hebt gezien.

    Hamdoulilah
    On the darkest days,
    when I feel unloved and unworthy,
    I remember who's daughter I am
    and straighten my crown.♡

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Helaas onze prioriteiten zijn veranderd met de leeftijd. Denk ook niet dat we gelukkig zullen zijn met nieuwe kleding, een speelgoedstuk als cadeau en een zak snoep, (op deze leeftijd.)
    Haha leuk gezegd. Alle periodes hebben wel hun charmes. Ene moment is alles nog nieuw en bijzonder, het volgende moment filter je het tot de dingen die hun waarde behouden. Uiteindelijk kunnen we zelf kiezen hoe 'kind' we nog (willen?) blijven
    If you 'don't know', Allah knows.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Vroeger had je pokemon, tegenwoordig heb je... pokemon. NIKS IS VERANDERD!
    If you 'don't know', Allah knows.

  4. #19
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Helaas onze prioriteiten zijn veranderd met de leeftijd. Denk ook niet dat we gelukkig zullen zijn met nieuwe kleding, een speelgoedstuk als cadeau en een zak snoep, (op deze leeftijd.)



    Haha, zo leuk! Het was echt een dag om naar uit te kijken vroeger, gewoon de viering ervan en de aparte, speciale dingen die erbij horen.

    Misschien komend 3eid ook dezelfde dingen doen? Behalve dat jij nu geld hoort te geven aan de kids, haha. Maak hun 3eid leuk en geef hen leuke herinneringen.


    Wij allemaal denk ik, zo blij en vol goede hoop. Je denkt dat het leven alleen maar beter en leuker gaat worden, als kind. Haha, een bittersweet life alhamdoelillah.
    Meer bitter dan sweet maar Alhamdoullilah.

    Variables are the only constants in the world..


  5. #20
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Vroeger toen de kinderen renden
    door de straten
    Onbevreesd en uitgelaten
    Waar mensen nog buiten op bankjes zaten
    Tot in de avonduurtjes met elkaar praatten
    En de poorten stonden gewoon open
    Voor de buren om binnen te lopen
    Nu zijn de deuren dicht en de harten gesloten
    En lijkt men snel uit de slof geschoten

    Vroeger toen de angst nog niet zo was toegeslagen
    Waar kinderen niet zaten met volwassen vragen
    Ja, zo'n dag uit het hoofdstuk "Toen"
    Zouden we met z'n allen eens over moeten doen

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    189
    14-12-2012

    Als kind was ditheeel bijzonder

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    1.290
    19-03-2016

    Nu ik er zo over nadenk... Vroeger tijdens eid moest ik altijd naar de moskee gaan van mijn moeder. Het opstaan was onaangenaam maar de alles eraan was wel gezellig. Het lijkt wel alsof alles vroeger beter was...

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    155
    06-09-2012

    Hahaha, geweldige topic.
    Citaat Geplaatst door AsendoqNre3jeb Bekijk reactie
    Ik heb gehoord knedende vrouwen hebben sterke handen, als ze je aseqir geven gelijk arbeidsongeschikt.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Vroeger, zat ik nu rond deze tijd in een suikercoma. En de volgende dag kwam iedereen naar school in 3eid kleren, gingen ze opscheppen over alles wat ze hadden gekregen en hoeveel zakken snoep ze hadden opgehaald
    Was wel sneu voor de enige niet-moslim. Hij deed gewoon mee met ons haha.
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.