1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    4
    03-06-2017

    Djin, bezetenheid of sihr is snel te verhelpen!

    Veel mensen in de oosterse of Islamic community gebruiken zeer spijtig sihr , wat niet alleen harram is maar ook schadelijk is voor beide partijen. Zowel de gene die de sihr doet als de gene waar het voor bedoeld is. Helaas begrijpen mensen niets van de verborgen werelden en weten ze niet waar ze mee bezig zijn. Jaren lang ervaren tovenaars die beweren alles te weten, weten heel weinig en het enige wat ze doen zijn gaten maken in de sluier waar entiteiten uit ontsnappen en mensen lastig vallen.
    Wat je niet hoort, ziet of voelt, maak je geen deal mee.
    Gelukkig door het studeren van islamitische en oosterse spiritualiteit hebben we veel geleerd. En zijn we er achter gekomen hoe je , sihr, demonen, djin en vele soorten wezens en energieën kunt verwijderen. Een imam kan bijvoorbeeld dit soort wezens proberen te verwijderen met koran maar zal niet altijd even effectief zijn want het is en blijft een mens. En een klein beetje angst is al zwakte. En hoe banger je bent hoe minder overtuigd je bent van wat je aan het lezen bent. En dat is wat veel mensen niet begrijpen.

    Als je hulp nodig hebt of hulp zoekt voor iemand,
    stuur me gerust een bericht. Meteen resultaat! En wie weet word je geholpen. Proberen en waarschijnlijk je leven weer terug krijgen .
    Wat heb je te verliezen

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    17
    20-05-2017

    Het is alleen te verhelpen met de koran en de toegestane middelen uit de sunah. En uiteindelijk geneest Allah ser wie hij wil.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    4
    03-06-2017

    Natuurlijk, alhamdulilla helpt de koran weleens. Maar als je niet weet wat je doet kan het slechter met iemand aflopen. Soms zitter er wezens vast bij iemand die niet kwaadaardig zijn maar geforseerd vast zitten door magie. Zo iets gaat niet dood of schrikt van koran omdat het niet slecht is om mee te beginnen.
    Dit werk doen we al een aantal jaren. Ik ben moslim alhamdullilah en begrijp me niet verkeerd 9 van de 10 keer gebruiken we Allah's namen en koran om bijvoorbeeld sighr te verwijderen of demonen weg jagen.

  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door Ishtinian Bekijk reactie
    Natuurlijk, alhamdulilla helpt de koran weleens. Maar als je niet weet wat je doet kan het slechter met iemand aflopen. Soms zitter er wezens vast bij iemand die niet kwaadaardig zijn maar geforseerd vast zitten door magie. Zo iets gaat niet dood of schrikt van koran omdat het niet slecht is om mee te beginnen.
    Dit werk doen we al een aantal jaren. Ik ben moslim alhamdullilah en begrijp me niet verkeerd 9 van de 10 keer gebruiken we Allah's namen en koran om bijvoorbeeld sighr te verwijderen of demonen weg jagen.
    Wat maakt jou anders dan een imam(moslim)? Je bent ook maar een mens.

    Jouw qoute:


    Een imam kan bijvoorbeeld dit soort wezens proberen te verwijderen met koran maar zal niet altijd even effectief zijn want het is en blijft een mens.

  5. #5
    Bijna Lid

    Reacties
    235
    17-05-2014

    Duidelijk dat er geldklopperij is t spel zit .
    Gebruik maken van zwakke mensen en hun valse hoop geven .

    Je doet alsof je iets nieuws hebt uitgevonden . Leg dat hier dan uit .

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    866
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door Houdopjij Bekijk reactie
    Duidelijk dat er geldklopperij is t spel zit .
    Gebruik maken van zwakke mensen en hun valse hoop geven .

    Je doet alsof je iets nieuws hebt uitgevonden . Leg dat hier dan uit .
    Dat viel me ook al op. Alleen heksen, elfen, kabouters en kobolden ontbraken nog in de lijst.

  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    235
    17-05-2014

    En dan zegt ze nog ; dat de koran weleens helpt , maar dat zij t beter weet .
    En meteen resultaat .

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    bestaat niet

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    4
    03-06-2017

    sure, als je beter weet dan iemand die altijd resultaten ziet en mensen helpt. Wij vragen niet eens geld. We zijn opzoek naar mensen om te helpen van problemen waar ze in zitten. Jammer dat er zo meteen fel gereageerd word. Inshalla zijn er mensen die echt hulp nodig hebben en ons een bericht sturen. Wat heb je te verliezen" was een beetje de bedoeling hier achter. En ja als je het niet geloofd dan is het jammer. Nog staat vast dat we mensen helpen van dit soort dingen en niks anders.

  10. #10
    Bijna Lid

    Reacties
    235
    17-05-2014

    Inshalla ???? Het is bekend dat duivels dingen achterste voren doen .

    Wat dat de bewuste insteek ?

    Als je mensen wil belazeren, dan kan ik je zeggen dat jullie markt zeer klein is, dit omdat die mensen dommer als jou moeten zijn .

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    162
    28-05-2009

    Allah o Akbar!!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door 3esses Bekijk reactie
    Soenna-dokter.nl
    www.ggz.nl

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door m16 Bekijk reactie
    Varken
    stalker