+ Reageer
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
16 tot 23 van 23
    TheDudeMaster

Reacties
    4.277
    24-01-2017

Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    hahaha, je weet tenminste wat je wilt en zo te zien ben je mensen om je heen aan het verzamelen die je kunnen helpen

je bent goed bezig man, wanneer je een datum hebt, of daarvoor iets nodig hebt wat je nog niet zelf kan regelen.....
    Jazeker hoe meer mensen en steun hoe groter de kans. Ben al bezig met speeches schrijven om hun harten te bereiken. Ieder argument kunnen verklaren wat de juiste handelingen en idealen zijn. Komt goed m.nl zal de update krijgen.
    I am not a product of my circumstances. I am a product of my decisions.

MVC Lid

Reacties
    7.990
    23-10-2013

Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Wat moet ik me voorstellen bij verpesten?
    Discussie onmogelijk maken door in groep de spreker(s) uit te jouwen, scanderen, ...

Ik heb destijds op Speakers Corners alvast 2 'formats' ervaren.
    Het ene was 1 spreker (op een spreekgestoelte ) een zo groot mogelijke groep toehoorders probeert te interesseren.
    Het andere format was een 1 op 1 benadering in veelvoud. Meer individuele face2face gesprekken met heel beperkt 'publiek'.
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

MVC Lid

Reacties
    1.217
    18-04-2014

Hoi ik heb inmiddels wel wat stappen gemaakt. Heb mijn plan wat meer uitgewerkt en er staat al een reis naar Londen gepland ergens eind zomer. Uhm heb me verhaal inmiddels gehouden bij stadspodium en veel mensen waren het wel met me eens.

Daar waren ook paar leden van Groenlinks. Die zagen mijn idee ook wel zitten en hebben me uitgenodigd om in Augustus. Bij de Utrechtse gemeenteraad me plan aan te kaarten bij de raad en burgemeester.

In twijfel alleen nog wel over de locatie en ik vind ook dat er een onderzoek moet plaatsvinden hoe en wat met de mensen en bereikbaarheid. Ik zou het waarderen als het kwam op een locatie waar mensen graag komen en dus niet ergens afgelegen of bij de verkeerde publiek.

Hoe dan ook mocht ik groen licht krijgen bij de raad dan zal er een correct onderzoek plaatsvinden want ik wil ook nog met de gemeente van Londen aan tafel voor tips en uitleg. Wil ook met de mensen in speakers corner vragen stellen hij zij vinden dat ik dit beste zou kunnen oprichten. Met al die info wil ik me plan compleet maken en dat nog een keer neerleggen bij de raad.

Bij stadspodium heb ik ook de aandacht getrokken van een nieiwsverslagever van FunX. Ook marketing en dus de mensen via media benaderen waarschijnlijk ook in een praatprogramma lijkt me van belang. Het idee dient gehoord te worden door mensen want zij maken het levend en houden het levend. Maar goed ik ben niet cameraschuw dus dat zal denk ik wel in orde komen.

Als laatste zal ik ook zoveel mogelijk organisaties benaderen in Nederland. Van links tot rechts, Atheïst, Moslim, Christen, Jood en ga zo maar door. Mijn idee voorleggen aan hen allemaal en ze ervan overtuigen dat we moeten leren om te spreken met elkaar. Vragen stellen, gelijkenissen zoeken, kritiek hebben op een fatsoenlijke basis met mening, argumenten en hopelijk ook authentieke bronnen of wat dan ook. Ook hoge scholen en universiteiten opzoeken en voor maatschappelijk en wetenschappelijk gerichte mensen benaderen en vragen om hetzelfde.

Terwijl ik dit zelf allemaal beschrijf besef ik nu pas hoeveel werk me dit gaat kosten. Haha maar goed als je er niet bang van word dan denk je niet groot genoeg.
    Nice man! Leuk dat je het serieus neemt. Hopen dat je een organisatie kunt kweken. Vele handen maken het werk lichter.
    Ik wens je veel succes en ben benieuwd naar je vorderingen.

TheDudeMaster

Reacties
    4.277
    24-01-2017

Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Discussie onmogelijk maken door in groep de spreker(s) uit te jouwen, scanderen, ...

Ik heb destijds op Speakers Corners alvast 2 'formats' ervaren.
    Het ene was 1 spreker (op een spreekgestoelte ) een zo groot mogelijke groep toehoorders probeert te interesseren.
    Het andere format was een 1 op 1 benadering in veelvoud. Meer individuele face2face gesprekken met heel beperkt 'publiek'.
    Inderdaad dat zijn hetzelfde formats die ik wil implanteren. Het staan op de spreekgestoelte is wat mensen aantrekt en geïnteresseerd maakt. Natuurlijk ook een leer moment aangezien je ontvangt wat een ander weet of niet weet

Speakers corner is tegelijkertijd ook een goed voorbeeld als het mis gaat. Kunnen we zeker niet ontkennen ieder voordeel heeft zijn nadeel. Vandaar dat ik diverse organisaties wil benaderen om fatsoenlijke en intelligente sprekers te laten komen. Ik ben ervan overtuigd dat zij de nuance kunnen aanbrengen.

Plus als je echt een intelligent gesprek hoort dan zullen mensen het niet waarderen als iemand dat steeds verpest.
    Hoe dan ook heckling is toegestaan dat is ook 1 van de regels maar zodra mensen de wettelijke grens overgaan.

Dan zullen autoriteiten optreden net zoals ze ook in Londen optreden. Het is nog steeds Nederlands grondgebied dus mensen moeten zich daar aan houden. Als het zovaak verpest tja dan vind ik het logisch als ze het zouden stoppen.

Maar we hebben het dan in ieder geval geprobeerd en dat is het belangrijkste.

MVC Lid

Reacties
    7.990
    23-10-2013

Inderdaad dat zijn hetzelfde formats die ik wil implanteren. Het staan op de spreekgestoelte is wat mensen aantrekt en geïnteresseerd maakt. Natuurlijk ook een leer moment aangezien je ontvangt wat een ander weet of niet weet

Speakers corner is tegelijkertijd ook een goed voorbeeld als het mis gaat. Kunnen we zeker niet ontkennen ieder voordeel heeft zijn nadeel. Vandaar dat ik diverse organisaties wil benaderen om fatsoenlijke en intelligente sprekers te laten komen. Ik ben ervan overtuigd dat zij de nuance kunnen aanbrengen.

Plus als je echt een intelligent gesprek hoort dan zullen mensen het niet waarderen als iemand dat steeds verpest.
    Hoe dan ook heckling is toegestaan dat is ook 1 van de regels maar zodra mensen de wettelijke grens overgaan.

Dan zullen autoriteiten optreden net zoals ze ook in Londen optreden. Het is nog steeds Nederlands grondgebied dus mensen moeten zich daar aan houden. Als het zovaak verpest tja dan vind ik het logisch als ze het zouden stoppen.

Maar we hebben het dan in ieder geval geprobeerd en dat is het belangrijkste.
    Ik volg je. Ik hoop dat jouw inspanningen beloond worden. Heel veel succes ermee!
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

Lil moments.

Reacties
    1.789
    29-10-2006

goed bezig mashaAllah.

TheDudeMaster

Reacties
    4.277
    24-01-2017

Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Ik volg je. Ik hoop dat jouw inspanningen beloond worden. Heel veel succes ermee!
    We zullen zien wat de tijd ons zal leren.

TheDudeMaster

Reacties
    4.277
    24-01-2017

Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    goed bezig mashaAllah.
    Kajol ukhti lang niet gesproken, hoe gaat het met je?