1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    17
    20-05-2017

    Scheiding binnen 1 jaar

    Wie heeft dit ook meegemaakt hoe gaat het nu met jullie. Mijn huwelijk heeft 9 maanden geduurd, helaas ging het niet meer. Heb het er nog wel moeilijk mee. Wie ook zoiets meegmaakt?

  2. #2
    M.&F.

    Reacties
    3.826
    23-02-2011

    Dit komt heel vaak voor. Ik ken iemand wiens huwelijk na een week al over was. Van een ander binnen drie maanden. Van anderen weer wat langer.

    Het is niet fijn. Vooral als het niet je eigen keuze is. Zou je eventueel nog verder willen met je partner?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    17
    20-05-2017

    Wow hoe kan dat een week..nee ik wil niet verder het zal nooit goedkomen hij heeft te veel kansen gehad

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    17
    20-05-2017

    Wow binnen een week wat was de reden..ik wil.niet verder meer met hem heb hem al te veel kanse gegeven en elke keer verpest ie het weer

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    539
    06-07-2014

    wat zijn de oorzaken van deze scheidingen?
    de ene zet er een punt achter vanwege gewelddadigheid, de ander vanwege vreemdgaan, de ander vanwege het dronken thuis komen

    ben benieuwd en ligt het echt enkel aan de man?

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    51
    22-05-2017

    Omg dat is echt sfetah kort... hopelijk moet het wel een rete goeie reden zijn geweest. Mensen scheiden tegenwoordig om het minst geringste

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    114
    18-07-2014

    Citaat Geplaatst door latifa.tah01 Bekijk reactie
    wat zijn de oorzaken van deze scheidingen?
    de ene zet er een punt achter vanwege gewelddadigheid, de ander vanwege vreemdgaan, de ander vanwege het dronken thuis komen

    ben benieuwd en ligt het echt enkel aan de man?
    Of het enkel aan de man ligt zal je nooit weten. Een verhaal heeft drie kanten, zijn kant , haar kant en de waarheid.
    Ik kan wel zeggen dat het vaker aan de man ligt dan aan de vrouw. ( denk aan geweld en vreemdgaan)

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    203
    07-03-2017

    Citaat Geplaatst door prinsesia Bekijk reactie
    Of het enkel aan de man ligt zal je nooit weten. Een verhaal heeft drie kanten, zijn kant , haar kant en de waarheid.
    Ik kan wel zeggen dat het vaker aan de man ligt dan aan de vrouw. ( denk aan geweld en vreemdgaan)
    Dat zou ik niet te snel roepen, tenzij je bewijs hebt dat het zo is.

    http://forums.marokko.nl/showthread....5561107&page=2

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    203
    07-03-2017

    Citaat Geplaatst door Tazalove Bekijk reactie
    Wow binnen een week wat was de reden..ik wil.niet verder meer met hem heb hem al te veel kanse gegeven en elke keer verpest ie het weer
    Dat is ook niet normaal, de waarheid is boven water gekomen denk ik. Ik denk iets met maagdelijkheid ofso, want de eerste maanden van het huwelijk is juist een fijne tijd waarin je van elkaar geniet en niet van elkaar kunt afblijven. De problemen beginnen vaak na het eerste jaar en in sommige gevallen eerder, maar een week komt bijna nooit voor.

  10. #10
    Tawakul & trust.

    Reacties
    52
    26-04-2017

    Fijn is het zeker niet, maar je leert ermee leven. Wetend dat Allaah subhana wa ta3ala iets beters voor je heeft bi idni Allaah.
    Ik reageer niet op prive berichten van mannen/jongens/broeders.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    20
    19-04-2017

    Citaat Geplaatst door OumHunayn Bekijk reactie
    Dit komt heel vaak voor. Ik ken iemand wiens huwelijk na een week al over was. Van een ander binnen drie maanden. Van anderen weer wat langer.

    Het is niet fijn. Vooral als het niet je eigen keuze is. Zou je eventueel nog verder willen met je partner?
    lijkt of marokkkanen over zijn gestapt naar mut3a

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    252
    28-10-2014

    Een scheiding is niet leuk en niet fijn! Hoe ga je verder? Hoe pak je je leven weer op? wie moedigt je aan? Zoek steun en toeverlaat in onze deen.
    Elhemdoeilla ben ik ook gescheiden mijn huwelijk heeft zelfs 4 maanden geduurd. Ben geëmigreerd geweest en alles kwijt geraakt ( woonadres, werk en mezelf) Momenteel werk ik hemdoelilla en oriënteer ik mijn toekomst stap voor stap. Het is geen pretje.

    Mijn scheiding heeft half jaar geduurd. Je kan het zelf sneller laten verlopen door geen teghenent en moeilijkheden te veroorzaken. Als een huwelijk toch niet goed loopt wrm zou je dan je zelf en je exman in de weg staan.
    Stay strong!! je kan mij gerust pm.
    C'est la vie

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Wat zijn de redenen dat jullie zo snel scheiden.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    252
    28-10-2014

    Citaat Geplaatst door AtlasLion- Bekijk reactie
    Wat zijn de redenen dat jullie zo snel scheiden.
    Een huwelijk gaat niet altijd zoals een huwelijk hoort te gaan. En dat is elmaktab. Een scheiding heeft 2 kanten ven het verhaal. Maar wat
    Ik het belangrijkste vind is altijd dat bemoeienis van mensen die het je niet gunnen. En zowel de man als vrouw gek lopen te praten hoe zij willen dat een huwelijk loopt. Zo krijg je snel bonje, pas je niet aan elkaar wen je niet en werk je alleen maar aan afkeer ghair insha allah.
    C'est la vie

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door AmourAmourr Bekijk reactie
    Een huwelijk gaat niet altijd zoals een huwelijk hoort te gaan. En dat is elmaktab. Een scheiding heeft 2 kanten ven het verhaal. Maar wat
    Ik het belangrijkste vind is altijd dat bemoeienis van mensen die het je niet gunnen. En zowel de man als vrouw gek lopen te praten hoe zij willen dat een huwelijk loopt. Zo krijg je snel bonje, pas je niet aan elkaar wen je niet en werk je alleen maar aan afkeer ghair insha allah.
    .

    Best vreemd. Je trouwt en let op anderen wat ze vinden en zeggen. Was je gewoon nog niet klaar om te trouwen.