1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    255
    19-04-2012

    I can't deal with them. Ben net als Raven. hierboven echt een gevoelsmens, zou er te veel mee gaan zitten. Er zijn vast genoeg mensen die er wel mee om kunnen gaan.

  2. #17
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Ik zou dat niet erg vinden. Maar ik zou hem daar wel op aanspreken als ik mij gekwetst voel. Ik denk dat elke mens een gevoelmens is. maar ieder uit dat op een andere manier. Soms kan je dan " bot" overkomen zonder iemand pijn te willen doen.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.208
    18-04-2014

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Zonder slechte intentie? En dan wil men hier scheiden? Gestoord
    Ja, de een kan daar tegen en de ander niet.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    1.208
    18-04-2014

    Citaat Geplaatst door Raven. Bekijk reactie
    Koude mensen.. ik ben een gevoelsmens, emotioneel kan ik dat niet hebben.
    Je kan ook koud en warm zijn. Ene keer heel sociaal ander moment erg bot. Of random bot zijn.
    Citaat Geplaatst door RazaDeSoare. Bekijk reactie
    I can't deal with them. Ben net als Raven. hierboven echt een gevoelsmens, zou er te veel mee gaan zitten. Er zijn vast genoeg mensen die er wel mee om kunnen gaan.
    Begrijpelijk. Is ook best wel een ding.
    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Ik zou dat niet erg vinden. Maar ik zou hem daar wel op aanspreken als ik mij gekwetst voel. Ik denk dat elke mens een gevoelmens is. maar ieder uit dat op een andere manier. Soms kan je dan " bot" overkomen zonder iemand pijn te willen doen.
    Je kan het gewoon uitspreken, maar dan vraag ik me af hoe kun je gekwetst zijn, als je het niet met slechte intentie bedoelt?

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    94
    17-05-2017

    In welke mate bedoel je 'best wel bot'? Woorden en daden zonder filter en nuance?

  6. #21
    Ok.

    Reacties
    2.171
    21-03-2009

    Voor zoiets zou ik nooit scheiden. Ik heb dan weer vast iets waar hij geduld mee moet hebben. Ene oor in en andere oor uit. Zo ben ik.
    Don't play the victim to circumstances you created.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    571
    12-11-2010

    Misschien ben jij gewoon te gevoelig dat kan ook

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    1.208
    18-04-2014

    Citaat Geplaatst door Lemniscaat Bekijk reactie
    In welke mate bedoel je 'best wel bot'? Woorden en daden zonder filter en nuance?
    Jep. Zo kun je het bijv ook omschrijven.
    Citaat Geplaatst door DangerGirl Bekijk reactie
    Voor zoiets zou ik nooit scheiden. Ik heb dan weer vast iets waar hij geduld mee moet hebben. Ene oor in en andere oor uit. Zo ben ik.
    Kijk dat heet onvoorwoordelijke liefde.
    Citaat Geplaatst door GucciPrinsesj Bekijk reactie
    Jij kent je partner het beste, is toch normaal dat ze ook eens koud kunnen zijn, je moet dat gewoon accepteren
    Maar voor iemand die gevoelig is niet.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    1.208
    18-04-2014

    Citaat Geplaatst door kappergezocht Bekijk reactie
    Misschien ben jij gewoon te gevoelig dat kan ook
    Dat sowieso.

  10. #25
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Aanspreken op zijn gedrag maar mocht het na een paar keer nog niet veranderd zijn dan zelf nog botter doen. Misschien dat het dan aankomt.

  11. #26
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Niks voor mij, ik kan niet tegen botte mensen. Zo iemand zou dus nooit mijn partner kunnen worden.
    HAGENEESJE

  12. #27
    Shut up

    Reacties
    5.102
    16-08-2011

    Ik ben ook heel bot.. maar heb dat vaak niet door tot ik echt scheve blikken krijg. Dus ja gewoon laten merken dat je zijn/haar gedrag je niet bevalt.

  13. #28

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Ik zal hem wel een cursus sociale vaardigheden geven.