1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    183
    19-04-2017

    Vrouwen die in overdreven designerkledij lopen zijn bij voorbaat kansloos, of ze het nu wel of niet zelfstandig financieren.
    Als we het hebben over LV Gucci denk ik aan een zelfstandige ondernemers die jaarcijfers deponeren met 5 nullen of anderszins een vrij beroep uitoefenen als accountant, advocaat of arts.
    Hoe groot is de kans dat jij, bloempie, die ligt te stinken bij haar ouders op de zolderkamer, tot deze groep behoort?
    Minuscuul klein, toch? Nou dan. Lul niet zo dom.

  2. #47
    Bijna Lid

    Reacties
    4.026
    26-04-2015

    Dus je wilt zeggen als je een vrouw hebt die met je de echte die hard zjou3 heeft ondergaan dat dat ware liefde is?

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    818
    28-04-2013

    Citaat Geplaatst door pezia Bekijk reactie
    Je hebt vrouwen uit de Oostblok landen die algemeen bekend staan als golddiggers. De vrouwen uit Marokko idem dito en dan heb je ook nog onze Marokkaanse fashionista's met hun louboutin en Michal kors of hoe dat ook mag heten. Al de voorgaande vrouwen gaan mannen zeker keuren op het feit of hij hun die financiële zekerheid gaat kunnen bieden ja of Neen. Het zijn meestal vrouwen die zelf niets te bieden hebben. Meestal ook het soort vrouwen die mannen met een mooie wagen meteen aantrekkelijk vinden alla3senhawn niet wetende dat het vaak om een gehuurde wagen gaat of een auto die men bekostigt heeft met drugsmoney. Onze Marokkaanse wanebe designerfashionista's gaan standaard met drugsdealers, zijn er ook helemaal niet vies van. Moehim conclusie deze soort vrouwen daar moet je ver van uit de buurt blijven als je opzoek bent naar liefde want bij deze vrouwen ga je het zeker niet vinden.

    Beter zoek je een dame met hersenen die doWn to earth is en waarde hecht aan de dingen die wel belangrijk zijn in dit leven zoals haar Deen, echtgenoot, ouders en kinderen. En daar zijn er genoeg van dat kan ik je alvast zeggen.
    Eens met dit stukje. Alhoewel van wat ik nu zie. Lijken de vrouwen alles te financieren. Bruiloft, vaste lasten....
    Datgene waar topicstarter over heeft zie ik helemaal niet terug, althans zelden. Ja misschien 5 jaar geleden.

    Neemt niet weg dat een man gewoon zijn verantwoordelijkheid moet nemen. Ja hij hoort alles te financieren, dat is zijn plicht. Hij hoort haar te voorzien in de première behoeftes. Dus als ze wilt gaan shoppen voor het vermaak, mag ze dat zelf betalen.
    Wat is het toch met de mannen laatste tijd, dat ze verwachten dat de vrouw ook fulltime werkt en daarbij haar huishouden. Hoe word steeds gekker allemaal. Mezjan 3la verwend gedrag

    Als een man niet in staat is om te werken, is dat een uitzondering natuurlijk. Als je het respect en begrip onderling hebt kom je er ook samen uit. Je hoort een team te zijn vind ik.
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

  4. #49
    Master

    Reacties
    2.734
    07-12-2003

    Jij bevestigt dus precies mijn stelling. Niet de liefde is belangrijk maar zijn financiële positie.
    Citaat Geplaatst door somaya7 Bekijk reactie
    Eens met dit stukje. Alhoewel van wat ik nu zie. Lijken de vrouwen alles te financieren. Bruiloft, vaste lasten....
    Datgene waar topicstarter over heeft zie ik helemaal niet terug, althans zelden. Ja misschien 5 jaar geleden.

    Neemt niet weg dat een man gewoon zijn verantwoordelijkheid moet nemen. Ja hij hoort alles te financieren, dat is zijn plicht. Hij hoort haar te voorzien in de première behoeftes. Dus als ze wilt gaan shoppen voor het vermaak, mag ze dat zelf betalen.
    Wat is het toch met de mannen laatste tijd, dat ze verwachten dat de vrouw ook fulltime werkt en daarbij haar huishouden. Hoe word steeds gekker allemaal. Mezjan 3la verwend gedrag

    Als een man niet in staat is om te werken, is dat een uitzondering natuurlijk. Als je het respect en begrip onderling hebt kom je er ook samen uit. Je hoort een team te zijn vind ik.

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    818
    28-04-2013

    Citaat Geplaatst door Rebel666 Bekijk reactie
    Jij bevestigt dus precies mijn stelling. Niet de liefde is belangrijk maar zijn financiële positie.
    Alleen met liefde kom je er niet. Alles hoort in balans. Zo ook de taakverdeling. En jij bevestigd evengoed dat je enkel met het financiële gedeelte bezig bent.

    Je leest wat je wilt lezen. Zoals ik al zei, als man en vrouw zijn jullie een team. Of je het nu met 1400,- of 5000,- per maand doet. Ik maak me meer druk om het geloof. Hoe deze uit te oefenen in Nederland.
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

  6. #51
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door pezia Bekijk reactie
    @bloemie
    OW sorry de enige Marokkaanse meiden die ik ken die tegen mij zeggen mijn man moet minimaal zo veel verdienen en er echt een bedrag op kleven, zijn toch onze Marokkaanse designerzusters. Ik lach ze dan ook uit in het gezicht en probeer hun een beetje sense bij te brengen natuurlijk als ik zulke praat hoor. Aub wat ga je je hele maandloon of de helft van je maandloon aan een tas spenderen. Kleed je aub naar je inkomen. En daarmee heb ik niet gezegd dat je niet modieus mag zijn. Want dat ben ik zelf maar gewoon aan normale bedragen. De enige merken die je bij mij gaat vinden zijn van mijn verzorgingsproducten, parfums en make up omdat dat niet anders kan.
    Nogmaals kort door de bocht. Er is niks mis met merkkleding dragen zolang je verantwoord omgaat met je geld.
    Waar ik wel moeite mee heb is als het je indentiteit wordt. Als ze zelf hardwerken en dit ook verwachten van een man is het alleen maar begrijpelijk. Waar ik wel moeite mee heb zijn meiden die niks doen met hun leven en ondertussen belachelijke eisen komen zodat de man haar als een prinses gaat behandelen. Beide moeten hardwerkend en ambitieus zijn.

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    947
    23-02-2015

    mag die pezia wel haar gedachtegang

  8. #53
    Ik PM niet meer.

    Reacties
    8.512
    24-02-2009

    Het is economisch beter om iedere dag 50 euro uit te geven op de wallen, dan een Marokkaanse vrouw te trouwen.
    Als je ook nog een schoonmaakster 20 euro per dag geeft, en je gaat uit van werkdagen dan ben je in totaal 1.470,- kwijt aan de wallen en een schoonmaakster.

    Dat is goedkoper dan een Marokkaanse vrouw in huis nemen.....ik meen dit serieus. Bespaart je ook nog het constante gezeik en gezeur wat je er nog gratis bij krijgt.
    Probleem is dat ze veel eisen, maar zelf totaal niks te bieden hebben. Lijkt alsof wij mannen hun armoedige jeugd moeten compenseren zodra ze getrouwd zijn.
    Citaat Geplaatst door Mellls Bekijk reactie
    Ik wil hem! Waar kan ik hem kopen?
    ik wil hem anders ook wel aan je voorlezen als je lyca hebt

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    53
    28-09-2014

    Na zoveel levenservaring heb je het nog steeds niet begrepen.....

    Doe wat aan je verwachtingen tov de vrouw.


    Allah zegt : vertrouw Mij , gedenk Mij.

    En heb lief omwille van Mij.


    Dus niet : verwacht en vertrouw en wees afhankelijk van de liefde van een vrouw.

    Neen .

    Doe goed. En je krijgt goed.

    Krijg je geen goed terug, voorwaar Allah is Barmhartig en Rechtvaardig.


    Dus maw . Kijk enkel naar je eigen daden . Doe gewoon goed, je wordt daarvoor beloond. En je zult nooit het geziene of geziene kennen.

    Dus doe ook geen moeite.

    Ghair in shaAllah

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    255
    19-04-2012

    Citaat Geplaatst door Rebel666 Bekijk reactie
    Na veel levenservaring ben ik erachter gekomen dat een vrouw, met uitzondering van liefde voor haar kinderen, geen liefde kent. In een huwelijk of relatie zal een vrouw alles ondergeschikt maken aan de vraag of een man haar zekerheid kan bieden. Dat laatste komt gewoon neer op de vraag of de man genoeg geld heeft om gunstige omstandigheden voor haar te creëren. Dat is een voorwaarde waar nooit aan getornd wordt. Je kan 100 jaar goed voor een vrouw zorgen, als er een dag aanbreekt dat het even wat minder gaat, begint ze te jammeren en is ze die 100 jaar al gauw vergeten. Liefde my ass. De enige menselijke relatie die niet materialistisch is en waarin de vrouw liefde kent, is de relatie met haar kind. Voor de rest eurocard mastercard.
    Je ontkent hier eigenlijk het feit dat een vrouw oprechte liefde kan voelen voor haar man. Jouw verklaring is dat zij alleen uit is op een man die haar materialistische zaken kan bieden. Right?

    Ik denk niet dat je er helemaal naast zit. Ik denk inderdaad dat vrouwen een man deels ook beoordelen op wat hij te bieden heeft. Dus, kan hij een gezin onderhouden, en niet, wat voor auto rijdt hij. Ik geloof echter niet dat je om die reden als vrouw niet oprecht van een man kan houden. Sterker nog, ik denk dat een vrouw meer dan een man bereid is om punten van haar 'wensenlijstje' te schappen omdat ze om een man geeft.

    Ik kan ernaast zitten.

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    255
    19-04-2012

    Citaat Geplaatst door Ome_Hassan Bekijk reactie
    Het is economisch beter om iedere dag 50 euro uit te geven op de wallen, dan een Marokkaanse vrouw te trouwen.
    Als je ook nog een schoonmaakster 20 euro per dag geeft, en je gaat uit van werkdagen dan ben je in totaal 1.470,- kwijt aan de wallen en een schoonmaakster.

    Dat is goedkoper dan een Marokkaanse vrouw in huis nemen.....ik meen dit serieus. Bespaart je ook nog het constante gezeik en gezeur wat je er nog gratis bij krijgt.
    Probleem is dat ze veel eisen, maar zelf totaal niks te bieden hebben. Lijkt alsof wij mannen hun armoedige jeugd moeten compenseren zodra ze getrouwd zijn.
    Dan heb jij echt steeds totaal de verkeerde vrouwen voor je.

  12. #57
    Ik PM niet meer.

    Reacties
    8.512
    24-02-2009

    Citaat Geplaatst door RazaDeSoare. Bekijk reactie
    Dan heb jij echt steeds totaal de verkeerde vrouwen voor je.
    blijkbaar trek ik dan de verkeerde vrouwen aan. Ik meen oprecht door te zeggen dat ik tot op heden geen vrouw heb ontmoet die daadwerkelijk een aanvulling voor mij is, in plaats van een invulling.
    Citaat Geplaatst door Mellls Bekijk reactie
    Ik wil hem! Waar kan ik hem kopen?
    ik wil hem anders ook wel aan je voorlezen als je lyca hebt

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    255
    19-04-2012

    Citaat Geplaatst door Ome_Hassan Bekijk reactie
    blijkbaar trek ik dan de verkeerde vrouwen aan. Ik meen oprecht door te zeggen dat ik tot op heden geen vrouw heb ontmoet die daadwerkelijk een aanvulling voor mij is, in plaats van een invulling.
    Dat is balen. Ze zullen er vast zijn. Hopelijk kom je haar nog tegen.

  14. #59
    Verbannen

    Reacties
    1.782
    31-10-2013

    Dat heb je goed gezien 666 er bestaan op deze aarde een paar die geen enkele vorm van liefde kennen of voelen buitenom die voor hun eigen vlees en bloed.

    Maar deze aardbol is immens immens groot dus veralgemenen is fout.

  15. #60
    Bittersweet

    Reacties
    933
    26-08-2016

    Citaat Geplaatst door Rebel666 Bekijk reactie
    Na veel levenservaring ben ik erachter gekomen dat een vrouw, met uitzondering van liefde voor haar kinderen, geen liefde kent. In een huwelijk of relatie zal een vrouw alles ondergeschikt maken aan de vraag of een man haar zekerheid kan bieden. Dat laatste komt gewoon neer op de vraag of de man genoeg geld heeft om gunstige omstandigheden voor haar te creëren. Dat is een voorwaarde waar nooit aan getornd wordt. Je kan 100 jaar goed voor een vrouw zorgen, als er een dag aanbreekt dat het even wat minder gaat, begint ze te jammeren en is ze die 100 jaar al gauw vergeten. Liefde my ass. De enige menselijke relatie die niet materialistisch is en waarin de vrouw liefde kent, is de relatie met haar kind. Voor de rest eurocard mastercard.
    Ik ken je situatie niet maar uit je verhaal op te maken gaat dit over een persoonlijke emotionele ervaring van je.. Spijtig voor je dat t zo is gegaan, alleen om dit op alle vrouwen te betrekken is niet eerlijk.
    Wat je ook mee hebt gemaakt, wees je ervan bewust dat het een two way street is geweest, kijk naar je eigen stuk in het hele geheel, owne it en trek er lering uit voor de toekomst. In plaats van alle vrouwen op een hoop te gooien vraag jezelf eerlijk af; wat maakt dat je dit soort vrouwen naar je toe trekt?
    Close your eyes and forget <3