1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door prin_cess Bekijk reactie
    Ik weet niet of hij daarop zit te wachten..
    Wat doe jij trouwens als man op een vrouwen rubriek?
    :Lol: verwijfd joh ja ik zou niet beginnen aan die zooi. dan doet hij maar iets wat boeit mij niet.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    899
    29-09-2014

    pil is zo slecht, je komt er van aan en er zit vieze stoffen in. waarom zou je je lichaam zo iets geven? genoeg andere voorbehoedsmiddelen.
    zoals anticonceptiestaafje, die plaatsen ze dan in je arm geen bijwerkingen, je wordt gewoon ongesteld geen slechte stof voor je lichaam. Geen hormonen en natuurlijk geen pillen slikken.
    je hebt van 3 jaar en 5 jaar. maar je mag het ook eerder laten weghalen.
    Heb je trouwens niet op internet gelezen hoeveel vrouwen niet meer zwanger kunnen raken na dat ze de pil hebben gebruikt?
    2 gebruikers

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    222
    12-11-2016

    Citaat Geplaatst door prin_cess Bekijk reactie
    Ik weet niet of hij daarop zit te wachten..
    Wat doe jij trouwens als man op een vrouwen rubriek?
    Jij zit toch ook niet te wachten op de pil?
    Wat ik hier doe? Hetzelfde als wat jullie hier doen. Het is gewoon een gemengde site/fora hier.

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    222
    12-11-2016

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    :Lol: verwijfd joh ja ik zou niet beginnen aan die zooi. dan doet hij maar iets wat boeit mij niet.
    Ik ben alles behalve verwijfd.. dom gansje. Niet praten zonder kennis.

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    222
    12-11-2016

    Niet luisteren naar dat stomme wijf dat een spiraal voorstelt (extreme methode) of dat andere domme wijf dat zegt tel je dagen op. Wat overigens zeer onbetrouwbare methode is als anticonceptie. Hoe dom kan je zijn.. haha

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.337
    26-02-2016

    Ben zelf twee maanden van tevoren begonnen.
    Laat je trouwens niet afschrikken door horrorverhalen over bijwerkingen.
    Zelf heb ik de pil 2 jaar geslikt en nergens last van gehad.
    Elk lichaam is anders dus bezoek je huisarts, bespreek het en je zal een variant voorgeschreven krijgen en kijk het aan.

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    222
    12-11-2016

    Citaat Geplaatst door GucciPrinsesj Bekijk reactie
    Qowed mongool liever een extra gebaard kind dan onvruchtbaar worden, wij zijn geen hollanders die bang zijn om kinderen te krijgen, ja ze moet beter haar dagen tellen dat is ongeveer even betrouwbaar, tenzij je niet kunt tellen
    Niet verder gekomen dan de basisschool en het ivmbo misschien... vraag je schoolgeld terug! onvruchtbaar worden door een condoom?? Even betrouwbaar? Laat me niet lachen! Oeps too late
    Je taalgebruik laat al zien uit wat voor milieu jij komt.

    Waarschijnljijk heb je ook al een paar abortussen op je naam staan. Het zou me niks verbazen!

    En je nicename dan, verander die maar in princess golddigger

    Ongelofelijk!

    Hahahahahahahaha

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    98
    05-06-2015

    Citaat Geplaatst door GucciPrinsesj Bekijk reactie
    Qowed mongool liever een extra gebaard kind dan onvruchtbaar worden, wij zijn geen hollanders die bang zijn om kinderen te krijgen, ja ze moet beter haar dagen tellen dat is ongeveer even betrouwbaar, tenzij je niet kunt tellen
    Hij heeft wel gelijk.

    Je raakt echt niet onvruchtbaar door het slikken van bijvoorbeeld de pil. Zelf 4 jaar geslikt en binnen 2 maanden in verwachting van een wondertje insha'Allah.

    Vaak praat men uit onwetendheid. Is niet erg. Maar sta open voor feiten en waarheden.

  9. #24
    G O N E

    Reacties
    2.303
    06-11-2009

    Ik ben er 4 maanden voor mee begonnen

    'If you wait too long for the perfect moment, The perfect moment will pass you by'


  10. #25
    Offline

    Reacties
    2.673
    17-05-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door lieverdjuh93 Bekijk reactie
    Ik ben er 4 maanden voor mee begonnen

    Ben je niet aangekomen in gewicht door de pil?

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    222
    12-11-2016

    Citaat Geplaatst door GucciPrinsesj Bekijk reactie
    Jij bent toch die ene die alleen achter getrouwde vrouwen aangaat zieligerd, jij hebt een slecht hart want je haat je broeders zo erg dat je ze hun vrouwen niet gunt daarom heb jij geen respect voor getrouwde vrouwen en wil je ze alsnog regelen onder het mom van vriendschap, je bent fucking zielig, voor jou is dat een doorn in je oog als een vrouw zwanger word want jouw slecht hart gunt je broeders niks, je kan het niet hebben dat jouw broeders hun zaadcellen mengen met die van hun vrouw en een.prachtige babytje krijgen, je lijkt net een wijf dat jaloers is op zulke dingen, zoek je eigen geluk zieligerd, en over mij zeggen dat ik abortussen heb? Dat mocht je willen zieligerd, ik draag alle kinderen van mijn man met liefde en zou nooit de pil willen nemen, hij is een deel van mezelf en zijn kind dragen is mijn trots en eer, yallah stik nu verder in je haat want zelfs een single vrouw zou jou niet eens zien staan tenzij ze echt fucking hopeloos is ofzo, je bent geen man doei bitch
    Nu je niet inhoudelijk kan reageren dombo probeer je mij persoonlijk aan te vallen met je fanta verhalen. Enige bitch die ik hier zie ben jij zielige dommerik.
    Ik gun jou die loser die jij je man noemt. Ik heb zelfs medelijden met de arme man die elke dag met jou moet omgaan. Ik gun je ook die kids. Heb medelijden met ze dat ze jou als moeder hebben.
    Voor de rest gun ik iedereen alles en je leugens kloppen voor geen meter. Ik ben meer man dan degene die jou verwekt heeft a bent a zanka.

    Stik voorzichtig in je haat.

    Dag dag!

    P.s: zelfs andere leden zeggen dat ik gelijk heb met mijn opmerkingen. Ga terug naar de schoolbanken jij. Hahahahaha

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    222
    12-11-2016

    Citaat Geplaatst door KLETSKOUS Bekijk reactie
    Hij heeft wel gelijk.

    Je raakt echt niet onvruchtbaar door het slikken van bijvoorbeeld de pil. Zelf 4 jaar geslikt en binnen 2 maanden in verwachting van een wondertje insha'Allah.

    Vaak praat men uit onwetendheid. Is niet erg. Maar sta open voor feiten en waarheden.
    Ze is zo dom als de achterkant van een koe..
    Daar dring je niet toe door. Wel respect voor je poging

    Hahahahaha

  13. #28
    G O N E

    Reacties
    2.303
    06-11-2009

    Citaat Geplaatst door prin_cess Bekijk reactie
    Ben je niet aangekomen in gewicht door de pil?
    Nee gelukkig niet

    'If you wait too long for the perfect moment, The perfect moment will pass you by'


  14. #29
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Heb de pil 4 jaar geslikt.
    Snel zwanger geworden..
    Niet van aangekomen.
    Vond het goed bij me passen alleen het elke dag slikken is gewoon irritant.
    Happiness is an inside job


  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    192
    27-07-2011

    @Mr.funny
    Het gegeven dat het van een man moet komen die een vrouw erop moet wijzen van waarom moet de last alleen bij de vrouw gelegd worden ivm anticonceptie en de gegeven reactie van de TS daarop spreekt boekdelen. Prinses haar wil is blijkbaar ondergeschikt aan de wil van haar prins want daar zit hij dus echt niet op te wachten. Like seriously en jij wel ofwat? En dan heb je nog een andere prinses een zekere gucciprinses die jou aanvalt. Laat ik over haar gewoon zwijgen want het niveau is beduidend laag. Maar alvast veel respect voor jou