1. #1
    Offline

    Reacties
    2.673
    17-05-2008

    MVC Premium MVC Premium

    De pil.

    Hoeveel maanden van te voren voordat jullie trouwden begonnen jullie met het slikken van de pil?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    11
    06-01-2016

    Up

    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    4.026
    26-04-2015

    3 maanden is ruim voldoende. Afhankelijk van wanneer je kinderen wilt kun je ook voor andere anticonceptie gaan.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    2 weken ben er na 3 maanden ook gelijk meegestopt omdat er t alleen maar troep is en mijn lichaam verdient beter.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    98
    05-06-2015

    Ik geloof een maandje, als ik me niet vergis.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Topic starter ik zou 3 maanden beginnen, want je moet ook kijken hoe je erop reageert. Niet iedereen kan tegen de pil

  7. #7
    Offline

    Reacties
    2.673
    17-05-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    2 weken ben er na 3 maanden ook gelijk meegestopt omdat er t alleen maar troep is en mijn lichaam verdient beter.



    Ik zit er zo tegenop he dat ik aan de pil moet.

  8. #8
    Offline

    Reacties
    2.673
    17-05-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Topic starter ik zou 3 maanden beginnen, want je moet ook kijken hoe je erop reageert. Niet iedereen kan tegen de pil
    Ik trouw ik oktober dus zal rond juli beginnen met de pil. Pff, daar komt de troep in mijn lijf.

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    222
    12-11-2016

    Citaat Geplaatst door prin_cess Bekijk reactie
    Ik trouw ik oktober dus zal rond juli beginnen met de pil. Pff, daar komt de troep in mijn lijf.
    Hij kan ook condooms gebruiken dan hoef je niet aan de pil.. als je er zo tegenop zit

  10. #10
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Als je per se anticonceptie wil, waarom kijk je dan niet naar een koperspiraal? Geen hormonen, geen pillen slikken. Hij zit er geloof ik 5 jaar in tenzij je hem er zelf eerder uit wil halen. Je bent dan ook direct vruchtbaar naar je eigen cyclus. niet ontpillen dus.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    169
    19-09-2014

    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Als je per se anticonceptie wil, waarom kijk je dan niet naar een koperspiraal? Geen hormonen, geen pillen slikken. Hij zit er geloof ik 5 jaar in tenzij je hem er zelf eerder uit wil halen. Je bent dan ook direct vruchtbaar naar je eigen cyclus. niet ontpillen dus.
    Is dit serieus?
    Dat kind moet maagd het huwelijk in en jij adviseert haar een koperspiraal.

  12. #12
    Offline

    Reacties
    2.673
    17-05-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Als je per se anticonceptie wil, waarom kijk je dan niet naar een koperspiraal? Geen hormonen, geen pillen slikken. Hij zit er geloof ik 5 jaar in tenzij je hem er zelf eerder uit wil halen. Je bent dan ook direct vruchtbaar naar je eigen cyclus. niet ontpillen dus.
    Een spiraal? Ik moet er niet aan denken..

  13. #13
    Offline

    Reacties
    2.673
    17-05-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Mr.funny Bekijk reactie
    Hij kan ook condooms gebruiken dan hoef je niet aan de pil.. als je er zo tegenop zit
    Ik weet niet of hij daarop zit te wachten..
    Wat doe jij trouwens als man op een vrouwen rubriek?

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Als je per se anticonceptie wil, waarom kijk je dan niet naar een koperspiraal? Geen hormonen, geen pillen slikken. Hij zit er geloof ik 5 jaar in tenzij je hem er zelf eerder uit wil halen. Je bent dan ook direct vruchtbaar naar je eigen cyclus. niet ontpillen dus.
    Sommige vrouwen reageren heftig op de spiraal. In het engels zijn er horror reacties over te vinden.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Volgens mij moet je eerste dag van je menstruatie ofz beginnen gelijk met slikken dan ben je gelijk beschermd. Het is voor mij jaren geleden dus ik weet het niet meer. In ieder geval begint het met een bezoekje aan de huisarts, die kan je vertellen wat voor anticonceptie middelen er zijn en hoe ze werken en zo kan je beter een keus maken. 3 maandjes voor je huwelijk is gewoon prima om te gaan. Allah ie kemel begair+