+ Reageer
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
1 tot 15 van 19
    MVC Lid

Reacties
    287
    24-09-2016

Mijn vader noemde mij ''vuur'' nu ben ik gaan zoeken wat het is

en wat denk je ?

hij heeft nog gelijk ook pff

Als vuurmensen doorslaan kunnen ze gebrek hebben aan zelfbeheersing en aan consideratie met anderen, waardoor ze de gevoelens van anderen kunnen kwetsen en onbedoeld schade aanrichten. Vuurmensen die te weinig tegenwicht krijgen (of er te weinig voor openstaan) kunnen bazig zijn, impulsief, overrompelend en drammerig.
    Vervormingen zijn: bazigheid, ongedurig, ongeduldig, roekeloos, overrompelend, impulsief, onpraktisch, drammerig, agressief, arrogant, dramatisch, overenthousiast, luchthartig, te gericht op zichzelf, rusteloos.
    I was told i was dangerous..i asked why? they said ''because you dont need anyone. ''That's when i smiled.

MVC Lid

Reacties
    287
    24-09-2016

We noemen een aantal kwaliteiten die typerend zijn voor het vuurtype:

ambitieus
    anticiperen en vooruitblikken
    besluitvaardig
    creatief
    doortastend
    durft wel een risico te nemen
    dynamisch
    eerlijk
    enthousiast
    gericht op vernieuwing
    ik zeg waar het op staat
    initiatiefrijk
    kan goed improviseren
    moedig
    houdt van opschieten en doorpakken
    recht door zee
    rechtvaardigheidsgevoel
    spontaan
    trouw aan eigen morele opvattingen
    vaak nieuwe ideeën
    zelfverzekerd

best trots of niet dan
    I was told i was dangerous..i asked why? they said ''because you dont need anyone. ''That's when i smiled.

MVC Lid

Reacties
    287
    24-09-2016

Nobody gives a fuck.

I care.

MVC Lid

Reacties
    287
    24-09-2016

Ouders zeggen altijd de waarheid.
    Koester ze.

TheDudeMaster

Reacties
    2.507
    24-01-2017

Waar staat water voor?
    Sometimes the people with the worst past, create the best future.

- Umar ibn Al-Khattab (May Allah be pleased with him)

MVC Lid

Reacties
    1.121
    05-02-2017

Citaat Geplaatst door lion7777 Bekijk reactie
    We noemen een aantal kwaliteiten die typerend zijn voor het vuurtype:

ambitieus
    anticiperen en vooruitblikken
    besluitvaardig
    creatief
    doortastend
    durft wel een risico te nemen
    dynamisch
    eerlijk
    enthousiast
    gericht op vernieuwing
    ik zeg waar het op staat
    initiatiefrijk
    kan goed improviseren
    moedig
    houdt van opschieten en doorpakken
    recht door zee
    rechtvaardigheidsgevoel
    spontaan
    trouw aan eigen morele opvattingen
    vaak nieuwe ideeën
    zelfverzekerd

best trots of niet dan
    Interessant!

MVC Lid

Reacties
    287
    24-09-2016

Water

Een watertype hebt u in ieder team nodig. Kenmerkend voor een water-type is dat hij/zij met iedereen wel kan opschieten. Ze kunnen goed relaties maken en onderhouden. Kwaliteiten van een watertype: sterk inlevingsvermogen, goed kunnen luisteren, aanvoelen wat er bij de andere partij leeft. Wanneer een watertype zijn / haar eigenschappen verkeerd inzet is hij/zij: te aardig, te loyaal, te meelevend, te invoelend, te weinig op resultaatgericht, teveel op de ander gericht en te weinig op zichzelf, conflictvermijdend.

TheDudeMaster

Reacties
    2.507
    24-01-2017

Hahaha

Wat heb je voor aarde?
    Sometimes the people with the worst past, create the best future.

- Umar ibn Al-Khattab (May Allah be pleased with him)

MVC Lid

Reacties
    287
    24-09-2016

Lucht

Een luchttype houdt van bewegingsvrijheid en kan de zaak goed beredeneren. Vaak zijn het gemakkelijke praters die feiten en cijfers snel doorzien. Ze denken vaak ver vooruit en zijn uitstekend in het neerzetten van plannen. Visie, missie en strategie zijn op hun lijf geschreven. Wanneer een luchttype zijn / haar eigenschapen verkeerd inzet wordt het gebakken lucht. Wel de ideeën maar niet uitvoer komen, te weinig concreet, teveel praten en te weinig doen, vaag.

Aarde

Een aardetype is gericht op details. Hij/zij is een prima bewaker van processen, ziet denkbeeldige gevaren niet over het hoofd. Een aardetype is nauwkeurig en precies, weet van de hoed en de rand en kan beter een project uitvoeren dan bedenken. Wanneer een aardetype zijn / haar eigenschappen verkeerd inzet wordt hij zij: negatief, te gedetailleerd, perfectionistisch, nauwkeurig tot 4 cijfers achter de komma, te gesloten voor veranderingen.

MVC Lid

Reacties
    287
    24-09-2016

Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Interessant!
    Wat is daar interessant aan, tell me

MVC Lid

Reacties
    1.121
    05-02-2017

Wat is daar interessant aan, tell me
    Ik vind de mens interessant. Met name het persoon. Een kijkje in iemands persoonlijkheid vind ik leuk.

Ik ben water geloof ik, net een test online gevonden.

MVC Lid

Reacties
    287
    24-09-2016

Watertype is beetje naief, te aardig, denkt teveel aan andere etc..

MVC Lid

Reacties
    1.121
    05-02-2017

Ik had

1. Water 32%
    2. Vuur 27%
    3. Aarde 23%
    4. Lucht 18%

MVC Lid

Reacties
    1.121
    05-02-2017

Water 32%
    Mensen bij wie het element water overheerst, hechten meer waarde aan de immateriële factoren in het bestaan. De watertypes leven meer op gevoelsniveau en ze zijn gevoelig voor nuances; zij kunnen dingen waarnemen die door anderen niet worden opgemerkt. Ze leven op gevoelsniveau en hebben een uitstekende intuïtie. De logische samenhang ontgaat hen vaak maar ze voelen veel aan dat niet te beredeneren valt terwijl ze daarmee de spijker precies op de kop slaan. Watertypes zijn zo gericht op de ander, hun inlevingsvermogen is zo groot dat ze als het ware die ander worden, terwijl ze soms geen beeld hebben van wie ze zelf zijn. Zij hebben een verfrissende werking op de werksfeer. Op ieder niveau en in ieder segment van de organisatie moet het element water vertegenwoordigd zijn. Watertypen zeggen: 'ik zal voor je zorgen', waarbij het niet uitmaakt of het nu mensen of organisaties zijn. Zij zijn goed in signaalfuncties en uitstekend op hun plaats op afdelingen P&O en Training en Opleiding maar zijn ook goed inzetbaar als relatiebeheerder of in dienstverlenende of verzorgende beroepen. Een watertype verdraagt geen harde woorden ook niet al zijn ze terecht, waardoor men erg kwetsbaar wordt.

Typerend voor een watertype is ook dat men een veilige haven zoekt. Geborgenheid en sfeer is belangrijk. Waar men aan de ene kant steeds op zoek is naar de ander, is er aan de andere kant de behoefte om alleen te zijn om de opgedane indrukken te verwerken in alle stilte en rust. Water-kwaliteiten: inlevingsvermogen, team-players, zorgzaam, meelevend, respectvol, behulpzaam, collegiaal, verbondenheid, betrokken, gevoelig, sympathiek, meegaand.

MVC Lid

Reacties
    1.121
    05-02-2017

Watertype is beetje naief, te aardig, denkt teveel aan andere etc..
    Waar had jij je info vandaan?