+ Reageer
1 tot 9 van 9
    MVC Lid

Reacties
    287
    24-09-2016

zo n zin in bestilla pfff

wie o wie doet ff snel tovertruc
    honger in de nachten pff
    I was told i was dangerous..i asked why? they said ''because you dont need anyone. ''That's when i smiled.

MVC Lid

Reacties
    5
    03-05-2017

doe je geen boodschappen ofzo, vergeet bestilla eet effe wat je in huis hebt

MVC Lid

Reacties
    287
    24-09-2016

Citaat Geplaatst door proset31 Bekijk reactie
    doe je geen boodschappen ofzo, vergeet bestilla eet effe wat je in huis hebt
    heb alleen chocola in huis caramel milka
    wil je ook
    I was told i was dangerous..i asked why? they said ''because you dont need anyone. ''That's when i smiled.

MVC Lid

Reacties
    5
    03-05-2017

Citaat Geplaatst door lion7777 Bekijk reactie
    heb alleen chocola in huis caramel milka
    wil je ook
    nee ik wil niet. wanneer heb je weer geld. is het zo moeilijk om havermout/melk/rozijnen en noodels in te komen, voor gevallen van nood, havermout met rozijnen kun je ook met water eten, en noodels is ook echt lekker, en een koffie zet aparaat, kom op man je moet wel aan je booschappen denken ouwe

MVC Lid

Reacties
    287
    24-09-2016

Citaat Geplaatst door proset31 Bekijk reactie
    nee ik wil niet. wanneer heb je weer geld. is het zo moeilijk om havermout/melk/rozijnen en noodels in te komen, voor gevallen van nood, havermout met rozijnen kun je ook met water eten, en noodels is ook echt lekker, en een koffie zet aparaat, kom op man je moet wel aan je booschappen denken ouwe
    Heb elke dag geld en heb gister boodschappen gedaan.
    Mag ik even trek hebben in bestilla die ik vandaag niet krijg.

Ik ben aan het dieten ja.

MVC Lid

Reacties
    5
    03-05-2017

Heb elke dag geld en heb gister boodschappen gedaan.
    Mag ik even trek hebben in bestilla die ik vandaag niet krijg.

Ik ben aan het dieten ja.
    moheem neem mij tips over, dat moet je in huis hebben als je boodskappen op zijn gozer. nee je mag geen trek hebben in bestilla, ik lust dat niet, dus van mij mag jij dat ook niet eten ashmen dieet met milka chocolati wesh ben je goed wijs wella, ewa ja mohim met jou valt er niet te praten stuk chagerein

MVC Lid

Reacties
    287
    24-09-2016

hahahah

MVC Lid

Reacties
    5
    03-05-2017

hahahah
    tamam

waarom lig jij niet in bed? heb je getraind vandaag, als ik aan jou denk hier op forum, dan denk ik an body bulder klopt mijn beeld of niet, jallah morgen lees ik het antwoord, heb slaap, effe naar club kemma en dj soenta

MVC Lid

Reacties
    287
    24-09-2016

ja heb getraind
    morgen weer
    ja je denkbeeld is goed

slaap lekker thalla