+ Reageer
1 tot 5 van 5
    MVC Lid

Reacties
    329
    11-01-2015

Dawrah met shaykh Sulayman ar Ruhayli

Straks om 12.30 de laatste dag van de dawra Insha Allaah

Ik adviseer een ieder om hier aanwezig te zijn. Er zullen mooie onderwerpen worden besproken en er zal gelegenheid zijn om vragen te stellen Insha Allaah.

Wanneer de dawrah voorbij is, zal ik proberen wat vragen op te stellen omtrent de onderwerpen die zijn besproken. Die van vrijdag (19-05-17) is opgenomen en kun je terugkijken. Straks zelfde verhaal Insha Allaah.

Locatie: Moskee al Ihsaan (Mendes Da Costahof 32, Amsterdam)
    “Niemand van jullie zal werkelijk geloven totdat hij meer van mij houdt dan van zijn vader, zijn kinderen en de gehele mensheid.”
    Deze hadith is overgeleverd door Anas ibn Malik (moge Allah tevreden met hem zijn) van de Profeet (vrede en zegeningen zij met hem). De hadith staat overgeleverd in sahih Bukharie.

Smile.^^

Reacties
    424
    10-07-2012

Hoe was het?

MVC Lid

Reacties
    287
    24-09-2016

I was told i was dangerous..i asked why? they said ''because you dont need anyone. ''That's when i smiled.

flying high

Reacties
    390
    22-05-2016

MVC Lid

Reacties
    329
    11-01-2015

Moge Allaah de shaykh belonen voor zijn inspanningen, en geduld met ons. Waren lange dagen, maar Alhamdolillaah.

Zal proberen binnenkort wat vragen te plaatsen Insha Allaah.
    “Niemand van jullie zal werkelijk geloven totdat hij meer van mij houdt dan van zijn vader, zijn kinderen en de gehele mensheid.”
    Deze hadith is overgeleverd door Anas ibn Malik (moge Allah tevreden met hem zijn) van de Profeet (vrede en zegeningen zij met hem). De hadith staat overgeleverd in sahih Bukharie.