+ Reageer
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
1 tot 15 van 21
    MVC Lid

Reacties
    1.167
    07-02-2017

Sympathisanten terreurgroep PKK dringen door tot tientallen meters van Erdogan

Sympathisanten van de terreurgroep PKK drongen tijdens het bezoek van de Turkse president tot op tientallen meters van de Turkse president door, die op bezoek was in de ambassadeurs residentie in Washington.

De Turkse ambassade in Washington had eerder al een verklaring naar buiten gebracht over het handgemeen, waarin staat dat de demonstranten op agressieve wijze de Turkse Amerikanen provoceerden die daar verzameld waren om de Turkse president te begroeten en objecten in de richting van de Ambassadeursresidentie gooien.Onlangs vrijgekomen beelden laten de matpartij vanuit een ander perspectief zien.

Op de beelden van VOA – Voice of America, is te zien hoe sympathisanten van de terreurgroep PKK de Turkse president tot op enkele tientallen meters naderen bij de ambassadeursresidentie. Erdogan is te zien terwijl hij uit zijn voertuig stapt en naar de vechtpartij kijkt. De aanwezigheid van PKK’ers wordt door Turkse veiligheidsdiensten aangemerkt als een direct levensgevaar voor het Turkse staatshoofd. De terreurbeweging PKK bedient zich regelmatig van burgervermommingen om geen argwaan te wekken en zo zelfmoordaanslagen te plegen. Zo gebruikte de PKK meer dan eens kwetsbare vrouwen die ze vermomden als een zwangere vrouw en op pad stuurden om een zelfmoordaanslag te plegen.

Vorig jaar nog pleegde Seher Cagla Demir, een vrouwelijke terrorist die door de Syrische tak van de PKK, de YPG, was opgeleid, een zelfmoordaanslag vlakbij het Turkse parlement in Ankara’s Kizilay district. In Ankara werden op dezelfde dag twee PKK-aanslagen uitgevoerd, waarbij in totaal 38 mensen om het leven kwamen en 125 anderen gewond raakten. Het falen van de Amerikaanse politie in Washington is opmerkelijk, aangezien Amerikaanse staatshoofden in het buitenland veel zwaardere veiligheidsmaatregelen voor zichzelf eisen.

Bron
    Als ik niet reageer betekent dat niet automatisch dat je gelijk hebt. De kans is groot dat ik gewoon geen tijd/zin heb om te reageren/herhalen. | Volg me ook op de regionale nieuwssite Dichtbij.nl (linkje).

Verbannen

Reacties
    487
    27-12-2016

“War is peace.
    Freedom is slavery.
    Ignorance is strength.”

Verbannen

Reacties
    12.703
    16-12-2014

De volgende keer neerschieten.

MVC Lid

Reacties
    1.278
    15-04-2016

Zonde, toch mensen die op deze onzin reageren.
    Had zo gehoopt op oorverdovende stilte

Liberar el guanché

Reacties
    2.687
    24-06-2013

sympathisanten ??
    zijn IS aanhangers ook sympathisanten dan ?

You're living, you occupy space, and you have mass. You know what that means ? You Matter

"Little knowledge of science makes man an atheist, but in-depth study of science makes him a believer in God"

حياكم الله

Reacties
    5.962
    29-03-2015

Turken & leugens...
    Citaat Geplaatst door Voorbeeld van het Azulisme Bekijk reactie
    Gigi7
    Onderwerp: Wie is de toekomstige...
    vieze woestijnneger beter rot je op naar je eigen volk Saudi ara dieren.

MVC Lid

Reacties
    50
    13-02-2007

Bron is DutchTurks = GeenStijl voor Erdoboys.
    Voor de Erdoboys is elke demonstrant een potentiele terrorist.

Fact checker

Reacties
    32.624
    13-08-2003

De manier waarop dit artikel geschreven is geeft wel aan wat voor clubje Dutchturks is.

Een extreem rechts groepje fascistische idioten die net zo gestoord zijn als de NVU en Wilders aanhangers.

Allemaal dienstplichtontduikers die vanuit hun luie stoel hun rechterarm schuin omhoog steken naar grote dictator Erdolf.

NAZI zwijnen, dat zijn het.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

Iedere dode is er één teveel!

MVC Lid

Reacties
    29
    05-02-2017

Citaat Geplaatst door Peej Bekijk reactie
    De manier waarop dit artikel geschreven is geeft wel aan wat voor clubje Dutchturks is.

Een extreem rechts groepje fascistische idioten die net zo gestoord zijn als de NVU en Wilders aanhangers.

Allemaal dienstplichtontduikers die vanuit hun luie stoel hun rechterarm schuin omhoog steken naar grote dictator Erdolf.

NAZI zwijnen, dat zijn het.
    Lekker makkelijk he achter internet een grote bek hebben? In het echt durf je niks.

Fact checker

Reacties
    32.624
    13-08-2003

Citaat Geplaatst door Leejla Bekijk reactie
    Lekker makkelijk he achter internet een grote bek hebben? In het echt durf je niks.
    Heb je ook nog wat zinnigs te zeggen. Ik ben tegen geweld en gebruik mijn verstand in plaats van mijn vuisten.

Kennelijk ben jij zo'n breinloze neanderthaler die het geweld van Erdolfs SicherheitsDienst goedkeurt.

Ben jij ook zo'n figuur wat veilig in Nederland woont en zijn Turkse diensplicht heeft afgekocht. Zodat hij vooral niet voor Erdogan in het uniform hoeft te kruipen. Nee, jij bent dapper.

MVC Lid

Reacties
    29
    05-02-2017

Heb je ook nog wat zinnigs te zeggen. Ik ben tegen geweld en gebruik mijn verstand in plaats van mijn vuisten.

Kennelijk ben jij zo'n breinloze neanderthaler die het geweld van Erdolfs SicherheitsDienst goedkeurt.

Ben jij ook zo'n figuur wat veilig in Nederland woont en zijn Turkse diensplicht heeft afgekocht. Zodat hij vooral niet voor Erdogan in het uniform hoeft te kruipen. Nee, jij bent dapper.
    Je bent zo dapper dat je strooit met rode puntjes. Ik begrijp het wel. In het echt durf je niks zoals ik al eerder zei dan maar op m.nl de held spelen Ga een leven zoeken opatje. Je bent sinds 2003 hier.
    Liever Turks dan Paaps

Fact checker

Reacties
    32.624
    13-08-2003

Citaat Geplaatst door Leejla Bekijk reactie
    Je bent zo dapper dat je strooit met rode puntjes. Ik begrijp het wel. In het echt durf je niks zoals ik al eerder zei dan maar op m.nl de held spelen Ga een leven zoeken opatje. Je bent sinds 2003 hier.
    Niks zinnigs en inhoudelijks te melden dus
    Welkom op mijn negeerlijst.

MVC Lid

Reacties
    29
    05-02-2017

Niks zinnigs en inhoudelijks te melden dus
    Welkom op mijn negeerlijst.
    Toe maar hoor een negeerlijst. Alsof ik daar wakker van lig. Maarre je kent wel alle functies van deze site. Die 13 jaar was toch wel ergens goed voor. Op naar de volgende jaren Levenloze peejtje

بلال خطابي

Reacties
    630
    22-02-2017

Citaat Geplaatst door Izanovic. Bekijk reactie
    De volgende keer neerschieten.
    Dan kunnen ze niet meer terug naar Turkije - dus dat is geen optie denk ik.

Arabisch Taal-lessen
    https://idd101.blog/about-the-author/

This isn't martyrdom... ➸ [deze video geeft je een boost in-shaa-e Allah]

حياكم الله

Reacties
    5.962
    29-03-2015

|| ||
    v v
    Citaat Geplaatst door Voorbeeld van het Azulisme Bekijk reactie
    Gigi7
    Onderwerp: Wie is de toekomstige...
    vieze woestijnneger beter rot je op naar je eigen volk Saudi ara dieren.