1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    537
    24-09-2016

    Citaat Geplaatst door Shekel Bekijk reactie
    @dadeljonge, respect dat je deze strontvlieg van repliek voorziet. hij had het al gedaan met ''praat geld of praat niet''.
    verdwaalde ziel denkt dat hij met quency bolletjes wit aan het dealen is. moge allah swt alle ambitieuze marokkanen zegenen en alle mislukte en misgunnende Marokkanen tot armoede veroordelen.
    wat je zegt raakt kan noch wal
    het doel is om geld te verdienen en niet met elkaar zitten te lullen als vriendjes/scoutingsgroep.

    als je niet kan aantonen dat je er goed geld mee hebt verdiend dan heb ik geen interesse en wellicht andere ook niet. Niemand gaat voor ze plezier leren hoe de aandelen beurs werkt, iedereen heeft als primaire doel om geld te verdienen. Vandaar praat geld of praat niet.

    Met je ambitieuze marokkanen.. nou nou. Je moet het nog altijd zelf doen, nu wil je op een sleeptouw worden gedragen door andere haha lekker ambitieus.
    I was told i was dangerous..i asked why? they said ''because you dont need anyone. ''That's when i smiled.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    27
    17-10-2010

    Citaat Geplaatst door dadeljongen Bekijk reactie
    Ben jij van het groepje van deze topic: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5553881 ? Ik sta daar al op het lijstje heb interesse in een groep

    @ Lion je spreekt pure onzin, je hebt werkelijk geen weet van hoe beleggers met elkaar omgaan en hoe de verschillende vormen
    van analyse niets meer zijn dan passie voor het vak. Geld verdienen is één ding maar wat echt leuk is is een trade plannen, dit is
    waardoor mensen succesvol worden. Discipline en passie niets meer. Er zijn tal van online groepen en fora waar mensen overleggen
    en kennis delen. Ja het neusje van de zalm wordt niet altijd weg gegeven maar dat geeft ook niet, je moet zelf iets vinden dat consistent
    voor jou werkt en wat jou ligt. Zelf heb ik al vaker online kennis gedeeld en dit werd zeer gewaardeerd, en andersom ook. Sharing is caring.
    Nu moet ik zeggen dat ik een valuta belegger ben en geen aandelen belegger, maar zo veel kan de mentaliteit niet schelen.
    Klopt, had mij daar ook aangemeld maar dat liep tot niets uit.

    Overigens ben ik het met bovenstaande bericht helemaal mee eens, mijn bedoeling van deze topic is ook om beleggers samen te brengen en om onze kennis, ervaringen en tips te delen met elkaar zodat we er allemaal wat beter van worden.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    27
    17-10-2010

    Citaat Geplaatst door Shekel Bekijk reactie
    In dit leven kom je alleen verder als je samen in teamverband eerlijk werkt.
    iedereen is ergens goed in. Heb je ooit gehoord van de term serendipiteit? Nee, dacht ik al. Je weet maar nooit waar het schip kan stranden zolang je maar met een open blik naar zaken durft te kijken.
    Serendipiteit haha weer wat geleerd vandaag

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    27
    17-10-2010

    Citaat Geplaatst door lion7777 Bekijk reactie
    wat je zegt raakt kan noch wal
    het doel is om geld te verdienen en niet met elkaar zitten te lullen als vriendjes/scoutingsgroep.

    als je niet kan aantonen dat je er goed geld mee hebt verdiend dan heb ik geen interesse en wellicht andere ook niet. Niemand gaat voor ze plezier leren hoe de aandelen beurs werkt, iedereen heeft als primaire doel om geld te verdienen. Vandaar praat geld of praat niet.

    Met je ambitieuze marokkanen.. nou nou. Je moet het nog altijd zelf doen, nu wil je op een sleeptouw worden gedragen door andere haha lekker ambitieus.
    Niet iedereen is een gevorderde belegger als dat jij misschien bent, en natuurlijk uiteindelijk zal jij zelf moeten aanklikken of je koopt of verkoopt maar andere hebben miss een goede analyse van een bepaald aandeel waar jij en andere van kunnen profiteren.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    205
    05-09-2011

    Groep is aan gemaakt voor geïnteresseerden deze persoon contacteren: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5553881