+ Reageer
Pagina 1 van 4 1 2 3 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 51
    MVC Lid

Reacties
    112
    05-06-2015

Ik ga ontslag nemen.

Ik kan niet werken en mijn huishouden doen. Het lukt me niet meer.

Ok.

Reacties
    2.205
    21-03-2009

Getrouwd?
    Don't play the victim to circumstances you created.

MVC Lid

Reacties
    2.643
    08-11-2013

Die combinatie is ook een vorm van zelfmoord

MVC Lid

Reacties
    112
    05-06-2015

Citaat Geplaatst door DangerGirl Bekijk reactie
    Getrouwd?
    Ja

Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Die combinatie is ook een vorm van zelfmoord
    Ik merk het. Takel af.

Verbannen

Reacties
    48
    06-01-2013

Stelletje luilakken.

MVC Lid

Reacties
    112
    05-06-2015

Citaat Geplaatst door Corleona. Bekijk reactie
    Stelletje luilakken.
    ?

MVC Lid

Reacties
    1.247
    29-01-2009

Ik zou wel parttime willen werken. Ook prioriteiten stellen, als je minder tv kijkt en op internet zit, is het wel zeker te doen en houd je genoeg tijd over voor jezelf.

MVC Lid

Reacties
    2.643
    08-11-2013

Te doen? Prioriteiten stellen? Fulltime werken en reizen van en naar je werk (tenzij je maar 15 min. Reist) is echt niet te doen!

MVC Lid

Reacties
    112
    05-06-2015

Citaat Geplaatst door Groene_Kreeft Bekijk reactie
    Ik zou wel parttime willen werken. Ook prioriteiten stellen, als je minder tv kijkt en op internet zit, is het wel zeker te doen en houd je genoeg tijd over voor jezelf.
    Het probleem is dat ik mijn werk amper af krijg. Ik ben nu moe van het werken. Ik kan het team ook niet meer voor me zien enzo.

MVC Lid

Reacties
    112
    05-06-2015

Te doen? Prioriteiten stellen? Fulltime werken en reizen van en naar je werk (tenzij je maar 15 min. Reist) is echt niet te doen!
    Ik werk 4 dagen van 8 tot 5. Ik haat het nu gewoon.

MVC Lid

Reacties
    1.247
    29-01-2009

Daarom zeg ik ook parttime werken. Dat je fulltime werkt, is je eigen keuze of het nou niet anders kan of uit eigen wil is. Je partner kan je toch ook helpen, de taken onderling verdelen, desnoods een vrouw inhuren die bv strijkwerk, dweilen doet. En eens in de zoveel tijd goed schoonmaken, in weekend extra aandacht geven, dan is het doordeweeks gewoon kwestie van bijhouden.

En soms bij neerleggen dat het niet altijd opgeruimd moet zijn.

MVC Lid

Reacties
    1.247
    29-01-2009

Citaat Geplaatst door KLETSKOUS Bekijk reactie
    Het probleem is dat ik mijn werk amper af krijg. Ik ben nu moe van het werken. Ik kan het team ook niet meer voor me zien enzo.
    Dus eigenlijk gaat het erom dat je je werk niet meer leuk vindt? Ga op zoek naar een ander baan??

MVC Lid

Reacties
    112
    05-06-2015

Daarom zeg ik ook parttime werken. Dat je fulltime werkt, is je eigen keuze of het nou niet anders kan of uit eigen wil is. Je partner kan je toch ook helpen, de taken onderling verdelen, desnoods een vrouw inhuren die bv strijkwerk, dweilen doet. En eens in de zoveel tijd goed schoonmaken, in weekend extra aandacht geven, dan is het doordeweeks gewoon kwestie van bijhouden.

En soms bij neerleggen dat het niet altijd opgeruimd moet zijn.
    Ja, daar heb je wel een punt. Het is me altijd gelukt, alleen nu ik zwanger ben, lukt het me niet meer. Voelt alsof ik een beetje faal. Als ik om me heen kijk naar vrouwen die zwanger zijn, dan voel ik me het zwakst.

MVC Lid

Reacties
    112
    05-06-2015

Ik ga ontslag nemen.

Dus eigenlijk gaat het erom dat je je werk niet meer leuk vindt? Ga op zoek naar een ander baan??
    Ook inderdaad. Ik erger me aan m'n collega's. Na m'n zwangerschap ga ik opzoek naar een nieuwe baan insha'Allah.

Of gewoon niet meer werken. Ik vind het toch niet meer leuk.

MVC Lid

Reacties
    8.568
    12-03-2016

Kletskous nee hoor je faalt niet fulltime werken plus huishouden lijkt me ook zwaar. Zou daarom een baan zoeken die je wel leuk vindt en dan lekker parttime als t kan.