+ Reageer
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
1 tot 15 van 16
    Alhamdoelillah^_^

Reacties
    1.561
    29-10-2006

Anekdote's

Vertel/deel je grappigste, raarste, meest weerzinwekkende, meest waardevolle, opmerkelijke en bijzondere anekdote's.

Ps. Anekdote= een kort, leuk verhaaltje over iemands leven. Een amusant, kort verhaal.

MVC Lid

Reacties
    281
    24-09-2016

soms doe ik de moonwalk door de woonkamer.
    I was told i was dangerous..i asked why? they said ''because you dont need anyone. ''That's when i smiled.

Alhamdoelillah^_^

Reacties
    1.561
    29-10-2006

Citaat Geplaatst door lion7777 Bekijk reactie
    soms doe ik de moonwalk door de woonkamer.
    Hahahahha! Deed mijn zusje ook altijd, en broertje de mr. Bean dans

MVC Lid

Reacties
    534
    13-02-2017

Dat is wel heel persoonlijk

Alhamdoelillah^_^

Reacties
    1.561
    29-10-2006

Vroeger, ging ik pas om 8.25 uit huis naar school. Ging dwars door het schoolplein van een andere school rennen

Was wel net, net op tijd altijd. Is nog steeds zo

Alhamdoelillah^_^

Reacties
    1.561
    29-10-2006

Een keertje waren we sahoor aan het houden, 2-3 jaar geleden. Mijn zusje en broertje gooiden dus olijven met theelepeltjes (slingstijl) naar elkaar. Kwam telkens op mij de schelerds.

MVC Lid

Reacties
    534
    13-02-2017

Een keer thee gemaakt bij visite. Dus mijn broer komt naar mij toe, zegt die je hebt zout in de thee gedaan hahahahaha. Kay verschut

Alhamdoelillah^_^

Reacties
    1.561
    29-10-2006

Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Dat is wel heel persoonlijk
    Niet je diepste geheimen, gewoon de alledaagse dingen.

MVC Lid

Reacties
    534
    13-02-2017

Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Een keertje waren we sahoor aan het houden, 2-3 jaar geleden. Mijn zusje en broertje gooiden dus olijven met theelepeltjes (slingstijl) naar elkaar. Kwam telkens op mij de schelerds.
    Dit is gewoon gezellieggggggg

Alhamdoelillah^_^

Reacties
    1.561
    29-10-2006

Een keer thee gemaakt bij visite. Dus mijn broer komt naar mij toe, zegt die je hebt zout in de thee gedaan hahahahaha. Kay verschut
    Haha, bij/met visite is het wel erg*_*

Ik had een keer 1.5 glas zout gedaan in brownies ipv suiker-_-

Kwam ik pas achter nadat mn zusje van het beslag ging snoepen en het weer uitspuugde hahaha. Was wel leuk.

Alhamdoelillah^_^

Reacties
    1.561
    29-10-2006

Dit is gewoon gezellieggggggg
    Niet voor mij

Sahoor is altijd veel gezelliger bij ons, we doen altijd woordspelletjes, verhalen vertellen enz.

MVC Lid

Reacties
    534
    13-02-2017

Haha, bij/met visite is het wel erg*_*

Ik had een keer 1.5 glas zout gedaan in brownies ipv suiker-_-

Kwam ik pas achter nadat mn zusje van het beslag ging snoepen en het weer uitspuugde hahaha. Was wel leuk.

Hahahaha. Dus het is een menselijke fout.

Alhamdoelillah^_^

Reacties
    1.561
    29-10-2006

Soms klinkt het dorp waar mijn omas en opas uit kwamen (na een paar jaar gingen ze naar de stad) als het Wilde Westen gemixt met GTST.

Mijn oma (mamskant) was bijv verloofd, maar haar verloofde werd doodgeschoten. Daarna trouwde ze met mijn opa die weduwe was geworden en een klein kindje had.

Zij zorgde voor haar alsof het haar eigen kind was (en voor haar schoonmoeder, tot ze blind/ziek werd en overleed). Zo goed, dat mijn moeder enz er pas op hun 16e achterkwamen dat zij niet de dochter van mijn oma is. Nog steeds merkt/heeft niemand het in de gaten, ze zijn heel hecht alhamdoelillah. Moge Allah haar belonen voor haar goedheid, sabr en haar herenigen met mijn opa in djennat ul Firdaws. Allahoemma ameen!

Er bestaan dus ook goede 'stief'moeders. Alhamdoelillah.

MVC Lid

Reacties
    534
    13-02-2017

Niet voor mij

Sahoor is altijd veel gezelliger bij ons, we doen altijd woordspelletjes, verhalen vertellen enz.
    Dat is echt gezellig. We gingen vroeger zelf patatjes bakken met sahoor. En mijn vader constant zeggen dat we stil moeten zijn want we maken de buren wakker. Je weet wel 7 man die het hardste schreeuwen voor beetje aandacht.

Leuke tijden

Alhamdoelillah^_^

Reacties
    1.561
    29-10-2006

Van mijn opa en oma van mijn paps kant, kan je zo een serie over maken. Is heel apart, dat is geen anekdote maar een heel verhaal dat verhalenrubriek waardig is.

Misschien tijdens de vakantie