+ Reageer
1 tot 2 van 2
    MVC Lid

Reacties
    2
    11-09-2016

Waar is de leuke spontane hoofddoekdragende dame, uitgestorven?? Lees verder

Selaam beste vrouw,

Ik open dit bericht nav persoonlijke ervaring, ik merk als ik een dame wil leren kennen dat het in het begin rozengeur en manenschijn is, je neemt elkaar serieus en vervolgens na 2 weken hoor je opeens iemand afhaken omdat diegene niet klaar is voor iets serieus, zelf zoek ik dat niet en dat is de reden dat ik via hier aan de juiste dame wil komen die voor me gaat en het beste wilt.
    Ik zal mezelf beschrijven en wat ik zelf zoek:

Ben een man van 27 die +- jaar vrijgezel is wel contacten gehad maar niet wat geworden
    Ben een spontane directe gezellige vrolijke leukgekke man, positiviteit staat bij mij voorop, aangezien dat de sleutel is naar succes, daarnaast ook romantisch dat is denk ik hoe elk man hoort te zijn.
    Zie er verzorgd leuk uit, qua postuur breed getraind, het is maar wat jij aantrekkelijk vind
    Afgestudeerd en werkzaam
    Wonend in de randstad heb liefst dat je ook uit de randstad of naast de randstad woont
    Doe ook aan vrijwilligerswerk aangezien elke lach die je iemand kan brengen mij zelf ook blij maakt

Wat ik zoek of graag wil:
    Een dame die het zat is om single en alleen te zijn, hoe oud je ook bent liefde en persoonlijkheid is niet leeftijdsgebonden
    Je weet wat je wilt en staat erachter je bent geen opgever, daarnaast gezellig spontaan serieus liefdevol en positief ingesteld
    Dus geen dramaqueen of koppigheid of redenen zoeken om ruzie te maken
    Qua uiterlijk: heb ik liever een hoofddoekdragende dame trekt mij meer aan, je heb een vrouwelijk(volslank) figuur, leuk uitziend
    Wat jij als dame in je verleden hebt meegemaakt of je nou gescheiden bent of net uit een relatie komt, ieder verdient een kans
    Dus laten we er het beste van maken

Mocht je geeinteresseerd zijn verzoek ik je een prive bericht te sturen
    Bedankt voor het lezen
    En tot ziens!