1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2.119
    10-06-2002

    Ziyech gaat afzeggen

    Zoals ik al diverse malen heb gezegd zal Ziyech niet meer uitkomen voor Marokko zolang Renard de bondscoach is

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.858
    12-06-2016

    Die Renard moet hem ook niet oproepen wanneer het hem uitkomt of wanneer hij onder druk komt te staan.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    922
    01-07-2010

    Als hij het echt flikt om af te zeggen mag ie opdonderen

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Ow ik lees het juist

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.119
    10-06-2002

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Bron
    Hakim heeft het zelf een tijdje geleden gezegd en de Telegraaf heeft dat vandaag ook bevestigd http://www.telegraaf.nl/telesport/28..._Renard__.html

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.688
    18-10-2005

    Dan is het wel echt een tering lijer .. je speelt voor je land met volle trots ... dan zet je die haat voor je trainer maar op zij... je speelt voor je volk niet voor de trainer ... wat een bitch actie

  7. #7
    Niet lullen maar aan

    Reacties
    2.537
    06-06-2004

    Citaat Geplaatst door Ayew Bekijk reactie
    Als hij het echt flikt om af te zeggen mag ie opdonderen
    Hoezo opdonderen dat noemen ze ballen tonen en niet bukken voor een hond die je eerst negeert en daarna als een sletje erbij betrekt zonder uitleg niks.
    Laat die Franse hond maar kruipen !!!
    he niet lullen!! maar aanvallen!!!!!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Maar die zei ook erbij dat hij renard de laatste woord heeft en hij er niet veel aan kan doen. Hopelijk is die er gwn bij na de winst van de Europa league in sha Allah

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.119
    10-06-2002

    Renard heeft het tactisch ook slim gedaan voor zichzelf, aangezien hij nu niet meer als zondebok aangewezen kan worden en Renard weet al dat Ziyech niet meer gaat uitkomen voor Marokko onder zijn leiding.

  10. #10
    MVC Premium

    Reacties
    77.573
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    echt een vieze flikkeractie van hem ...van mij mag hij echt nu doodvallen of een zware blessure krijgen

    ik zet vanaf nu voodoo op hem zodat hij geen succes meer zal hebben tijdens zijn carriere

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.119
    10-06-2002

    Citaat Geplaatst door BONDSCOACH Bekijk reactie
    Hoezo opdonderen dat noemen ze ballen tonen en niet bukken voor een hond die je eerst negeert en daarna als een sletje erbij betrekt zonder uitleg niks.
    Laat die Franse hond maar kruipen !!!
    Trots voor je land gaat boven alles. Hij kan het met zijn voeten laten zien en Renard het tegendeel bewijzen

  12. #12
    Niet lullen maar aan

    Reacties
    2.537
    06-06-2004

    Citaat Geplaatst door ie_gekte Bekijk reactie
    Dan is het wel echt een tering lijer .. je speelt voor je land met volle trots ... dan zet je die haat voor je trainer maar op zij... je speelt voor je volk niet voor de trainer ... wat een bitch actie
    Dus met andere woorden jij geeft wel je kont nadat ze je eerst genaaid hebben !
    Laat Renard maar zelf tonen dat hij Ziyech graag wil!
    Hij heeft duidelijk aangegeven dat hij graag voor Marokko wil uitkomen maar niet onder Renard dat is zijn goed recht evenveel recht als dat Renard hem niet uitnodigt voor de Afrika cup zonder uitleg en afgeschreven spelers wel meeneemt!
    he niet lullen!! maar aanvallen!!!!!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.688
    18-10-2005

    Citaat Geplaatst door BONDSCOACH Bekijk reactie
    Dus met andere woorden jij geeft wel je kont nadat ze je eerst genaaid hebben !
    Laat Renard maar zelf tonen dat hij Ziyech graag wil!
    Hij heeft duidelijk aangegeven dat hij graag voor Marokko wil uitkomen maar niet onder Renard dat is zijn goed recht evenveel recht als dat Renard hem niet uitnodigt voor de Afrika cup zonder uitleg en afgeschreven spelers wel meeneemt!
    Waarom mijn kontje geven .. ik speel voor het mooiste land ter wereld voor mijn volk fuck die trainer ... dat gaat voor alles .. het is geen kwestie van mijn eer boven die van jou trainer Joe Ziyech denkt... je speelt voor je volk voor ons voor jou en mij en en tientallen miljoenen Marokkanen!!

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    2.119
    10-06-2002

    Citaat Geplaatst door BONDSCOACH Bekijk reactie
    Dus met andere woorden jij geeft wel je kont nadat ze je eerst genaaid hebben !
    Laat Renard maar zelf tonen dat hij Ziyech graag wil!
    Hij heeft duidelijk aangegeven dat hij graag voor Marokko wil uitkomen maar niet onder Renard dat is zijn goed recht evenveel recht als dat Renard hem niet uitnodigt voor de Afrika cup zonder uitleg en afgeschreven spelers wel meeneemt!
    Ziyech doet het toch niet voor Renard? Die moet het voor zijn land Marokko doen, daar heeft een coach niets mee te maken of dat hij zijn kont geeft. Van mij praat hij niet met hem of kijkt hem niet aan als hij maar voor zijn land uitkomt

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    12.290
    16-12-2014

    Citaat Geplaatst door BONDSCOACH Bekijk reactie
    Dus met andere woorden jij geeft wel je kont nadat ze je eerst genaaid hebben !
    Laat Renard maar zelf tonen dat hij Ziyech graag wil!
    Hij heeft duidelijk aangegeven dat hij graag voor Marokko wil uitkomen maar niet onder Renard dat is zijn goed recht evenveel recht als dat Renard hem niet uitnodigt voor de Afrika cup zonder uitleg en afgeschreven spelers wel meeneemt!
    Hij roept em toch weer op idioot.


    Dit is gewoon weer diva gedrag van Ziyech , lekker oprotten dan.