1. #16
    Niet lullen maar aan

    Reacties
    2.537
    06-06-2004

    Citaat Geplaatst door ********* Bekijk reactie
    Renard heeft het tactisch ook slim gedaan voor zichzelf, aangezien hij nu niet meer als zondebok aangewezen kan worden en Renard weet al dat Ziyech niet meer gaat uitkomen voor Marokko onder zijn leiding.
    Renard staat onder druk omtrent Ziyech dus hij selecteert hem wetende dat de speler zal weigeren dit wist hij anders ben je als coach nog dommer dan dom!!
    Zeker nadat Ziyech wereldkundig via de pers heeft laten weten dat hij onder Renard niet meer gaat uitkomen voor Marokko en die keuze heb je gewoon te respecteren Renard heeft dit veroorzaakt als Renard echt wil dat Ziyech komt dan pakt hij het vliegtuig naar Adam zo simpel is dit.
    Doet hij dit niet dan weet je genoeg !!
    he niet lullen!! maar aanvallen!!!!!

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    1.466
    23-01-2014

    Die renard moet in het belang van nationale elftal denken en Ziyech persoonlijk benaderen en niet door een of andere ballenjongen uitnodiging versturen

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Citaat Geplaatst door ie_gekte Bekijk reactie
    Waarom mijn kontje geven .. ik speel voor het mooiste land ter wereld voor mijn volk fuck die trainer ... dat gaat voor alles .. het is geen kwestie van mijn eer boven die van jou trainer Joe Ziyech denkt... je speelt voor je volk voor ons voor jou en mij en en tientallen miljoenen Marokkanen!!
    Citaat Geplaatst door ********* Bekijk reactie
    Ziyech doet het toch niet voor Renard? Die moet het voor zijn land Marokko doen, daar heeft een coach niets mee te maken of dat hij zijn kont geeft. Van mij praat hij niet met hem of kijkt hem niet aan als hij maar voor zijn land uitkomt

    Helemaal eens met jullie wollah...

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    2.119
    10-06-2002

    Citaat Geplaatst door ie_gekte Bekijk reactie
    Waarom mijn kontje geven .. ik speel voor het mooiste land ter wereld voor mijn volk fuck die trainer ... dat gaat voor alles .. het is geen kwestie van mijn eer boven die van jou trainer Joe Ziyech denkt... je speelt voor je volk voor ons voor jou en mij en en tientallen miljoenen Marokkanen!!
    precies net alsof Ziyech voor zijn trainer speelt die niet eens een marokkaan is

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    12.290
    16-12-2014

    Citaat Geplaatst door war_zazate Bekijk reactie
    Die renard moet in het belang van nationale elftal denken en Ziyech persoonlijk benaderen en niet door een of andere ballenjongen uitnodiging versturen
    En met een privejet ophalen.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Citaat Geplaatst door Izanovic. Bekijk reactie
    En met een privejet ophalen.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    1.688
    18-10-2005

    Citaat Geplaatst door ********* Bekijk reactie
    precies net alsof Ziyech voor zijn trainer speelt die niet eens een marokkaan is

    Leg dat maar aan die idioot uit haha

  8. #23
    Niet lullen maar aan

    Reacties
    2.537
    06-06-2004

    Citaat Geplaatst door Izanovic. Bekijk reactie
    Hij roept em toch weer op idioot.


    Dit is gewoon weer diva gedrag van Ziyech , lekker oprotten dan.
    Wie is hier van ons 2 de idioot degene die simpel en logisch beredeneert en het ook begrijpt dat Ziyech niet komt of degene die scheldt en balkt als een ezel??
    In ieder geval als je dit al niet wil snappen dan snap je de rest ook niet dus gaat het niet werken om een debiel als jij uit te leggen wat het nou precies inhoudt!
    In al hoceima protesteren ze dagelijks omdat een zelfde soort mensen ze steeds een oor aan naait zijn die mensen tegen hun vaderland nee totaal niet ze willen een waardig leven en behandeld worden als mens niet als pakezel snap je het nu dombo!!
    he niet lullen!! maar aanvallen!!!!!

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door war_zazate Bekijk reactie
    Die renard moet in het belang van nationale elftal denken en Ziyech persoonlijk benaderen en niet door een of andere ballenjongen uitnodiging versturen
    Hier neig ik inderdaad naar.

    Het was niet eens bij Zyech bekend, nog voordat het bij enkele media bekend was.
    Hala Madrid y nada mas

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Ziyech is nu egt dom bezig

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    1.466
    23-01-2014

    Nee dat niet
    Maar er is een geschil
    Dat is nooit uitgepraat
    Nu Ziyech finale staat el en tegen nl word gespeeld is er druk op renard en zal het veel over Ziyech gaan.
    Onder druk dus selecteert hij hem en niet eens persoonlijk contact zoeken .
    renard .
    Ziyech ziet de bui hangen en gaat waarschijnlijk 20 min invallen en dat krijgt renard zijn gelijk .

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Citaat Geplaatst door BONDSCOACH Bekijk reactie
    Wie is hier van ons 2 de idioot degene die simpel en logisch beredeneert en het ook begrijpt dat Ziyech niet komt of degene die scheldt en balkt als een ezel??
    In ieder geval als je dit al niet wil snappen dan snap je de rest ook niet dus gaat het niet werken om een debiel als jij uit te leggen wat het nou precies inhoudt!
    In al hoceima protesteren ze dagelijks omdat een zelfde soort mensen ze steeds een oor aan naait zijn die mensen tegen hun vaderland nee totaal niet ze willen een waardig leven en behandeld worden als mens niet als pakezel snap je het nu dombo!!
    Volgens mij ben jij hier de debiel bro en niet hij....

  13. #28
    Niet lullen maar aan

    Reacties
    2.537
    06-06-2004

    Citaat Geplaatst door ie_gekte Bekijk reactie
    Waarom mijn kontje geven .. ik speel voor het mooiste land ter wereld voor mijn volk fuck die trainer ... dat gaat voor alles .. het is geen kwestie van mijn eer boven die van jou trainer Joe Ziyech denkt... je speelt voor je volk voor ons voor jou en mij en en tientallen miljoenen Marokkanen!!
    Hij speelt voor Marokko maar niet meer onder Renard das gewoon heel simpel en ik geef hem groot gelijk niet met je laten spelen.
    Als jouw werkgever jou zo behandelt reageer jij dan ook zo of ga je weer braaf kontje likken??
    he niet lullen!! maar aanvallen!!!!!

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    2.119
    10-06-2002

    Citaat Geplaatst door Izanovic. Bekijk reactie
    En met een privejet ophalen.
    precies haha en op zijn knieƫn gaan

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    1.688
    18-10-2005

    Citaat Geplaatst door BONDSCOACH Bekijk reactie
    Hij speelt voor Marokko maar niet meer onder Renard das gewoon heel simpel en ik geef hem groot gelijk niet met je laten spelen.
    Als jouw werkgever jou zo behandelt reageer jij dan ook zo of ga je weer braaf kontje likken??
    Je speelt voor je land niet voor de trainer a eerloze mannetje die geen trots voor ze land heeft.. fuck de trainer je doet het voor de tientallen miljoenen Marokkanen .. je speelt niet voor het geld al de interlands maar voor je geliefde volk