1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Citaat Geplaatst door KLETSKOUS Bekijk reactie
    Ik heb het dan anders opgevat. Ik heb misschien ook ander nieuws gelezen en gehoord.
    Renard was duidelijk dat hij tegen Ivoorkust met Belhanda zou starten,en dat was de reden dat Ziyech boos werd,hij wilde in basis en fakte een blesure bij Ajax waar renard zn doktors hem niet eens hebben onderzocht,terwijl het de regels zijn voor interland wedstrijden,ze kregen alleen een brief van Ajax na zoveel dagen,frmf arts heeft Ziyech niet gezien

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    98
    05-06-2015

    Citaat Geplaatst door TrumpDump Bekijk reactie
    Renard was duidelijk dat hij tegen Ivoorkust met Belhanda zou starten,en dat was de reden dat Ziyech boos werd,hij wilde in basis en fakte een blesure bij Ajax waar renard zn doktors hem niet eens hebben onderzocht,terwijl het de regels zijn voor interland wedstrijden,ze kregen alleen een brief van Ajax na zoveel dagen
    We hebben hem niet nodig. Dat hij voor Ajax kan spelen, zegt al genoeg. Genoeg talenten.

  3. #48
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door Izanovic. Bekijk reactie
    En met een privejet ophalen.

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Belhanda op zn plek die is hele seizoen in vorm,fysiek ook sterk

    https://youtu.be/gtIiP-q5UZA

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    3.460
    13-10-2013

    Ik hoop dat Renard nog 10 jaar bondscoach blijft.

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    169
    01-03-2017

    ziyech heeft gelijk. hij deed het eigenlijk gewoon goed en hoorde niets.
    en nu ineens wel.

    renard moet opdonderen.

  7. #52
    MVC Premium

    Reacties
    16.211
    22-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Ziyech is een baas

  8. #53
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Ziyech zei 'ik krijg denk ik toch geen uitnodiging' en wat doet Renard hij nodigt 'm uit.

  9. #54
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.753
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Wat een heerlijke dikke middelvinger van Ziyech naar Renard toe.


  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    777
    04-12-2009

    Die ziyech moet stoppen met raar doen en niet huilen als we opeens WK 2018 gaan halen en dan weer smeken om voor Marokko te spelen. Dan ook gewoon je mannetje blijven en lekker de wedstrijden op tv kijken.

  11. #56
    Verbannen

    Reacties
    12.290
    16-12-2014

    Citaat Geplaatst door Magrhebi Bekijk reactie
    Die ziyech moet stoppen met raar doen en niet huilen als we opeens WK 2018 gaan halen en dan weer smeken om voor Marokko te spelen. Dan ook gewoon je mannetje blijven en lekker de wedstrijden op tv kijken.
    Alsof Renard hm nog gaat oproepen ,hij heeft het nu voor zichzelf verpest

    Had zijn trots opzij moeten zetten en gewoon moeten gaan.
    In "landsbelang" denken.

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door ie_gekte Bekijk reactie
    Als jij zo denkt ben ik blij dat jij nooit voetballer bent geworden
    Ik gun wel overigens. Maar kijk eens even naar Marokkanen om je heen.
    Hala Madrid y nada mas

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door Izanovic. Bekijk reactie
    Alsof Renard hm nog gaat oproepen ,hij heeft het nu voor zichzelf verpest

    Had zijn trots opzij moeten zetten en gewoon moeten gaan.
    In "landsbelang" denken.
    Mark van Bommel heeft ooit geroepen nooit meer onder Marco van bnasten uit te willen komen doordat hij hem links liet liggen terwijl hij bij Barcelona speelde en volgens mij de Champions league won.
    Met Bayern Munchen werd hij kampioen.

    Onder Bert van Marwijk speelde hij de sterren van de hemel en schopte hij het tot aan de finale. Hij kwam nog harder terug.

    Ik hoop dat Ziyech terug komt net zo hard als Mark van Bommel en een prijs wint als aanvoerder met Marokko onder een andere bondscoach
    Hala Madrid y nada mas

  14. #59
    Verbannen

    Reacties
    12.290
    16-12-2014

    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Mark van Bommel heeft ooit geroepen nooit meer onder Marco van bnasten uit te willen komen doordat hij hem links liet liggen terwijl hij bij Barcelona speelde en volgens mij de Champions league won.
    Met Bayern Munchen werd hij kampioen.

    Onder Bert van Marwijk speelde hij de sterren van de hemel en schopte hij het tot aan de finale. Hij kwam nog harder terug.

    Ik hoop dat Ziyech terug komt net zo hard als Mark van Bommel en een prijs wint als aanvoerder met Marokko onder een andere bondscoach
    InshAllah

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    2.083
    28-10-2015

    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Iedereen maakt Ziyech met de grond gelijk omdat hij niet voor zijn land wilt spelen zolang Renard het voor het zeggen heeft.
    Ziyech is een van de beste spelers die Marokko heeft voortgebracht.
    Jullie hebben hier als reden voor dat hij niet in belang speelt van zijn land.

    Echter moeten wij ook kijken naar Renard, Ik denk juist dat het NIET selecteren van Ziyech tijdens afrika cup, dat dat niet in het belang was van Marokko.

    Met Ziyech hadden we Egypte technisch kapot gespeeld en was 1 van die 20 kansen een goal geweest.

    Het is eigenlijk van 2 kanten niet in belang van Marokko maar ik begrijp Ziyech wel. Overigens begrijp ik de Marokkaanse fans ook. Die vinden dat je je eer op zij moet zetten.

    Geloof me, jullie zijn ook Marokkanen en Marokkanen hebben moeilijke koppigheid.
    100 procent gelijk.