1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Ewa ja als als.. Als de man slecht is voor z'n vrouw is zij daardoor misschien weer minder goed voor de kinderen. Als de man zn kinderen en vrouw slaat is ook niet goed voor het gezin he? How about you both be good parents. Slechter vader kan catestrofaal zijn voor het gezin, net als wanneer de moeder een slechte moeder is. Hoeft geen of of te zijn.
    Wil je het perfecte, streef ernaar. We zijn hier om de Almachtige te aanbidden. Dus stop met broeken dragen en doe wat je moet doen om het perfecte te halen en das het paradijs. Zo.simpel is het, katiran mina al awalin, 9alilan mina al a5erin. Veel van de eerste, weinig van de laatste. En dit is wie het paradijs zal betreden, veel moslims van het begin en weinig van de laatste

  2. #17
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Idd ik kwam met een tegenreactie. Zij had het over mannen, ewa tot door haar broers haar in haar jeugd hebben gepest en ze mannen haat tegenwoordig e
    Jij levert constant kritiek op vrouwen, betekent dit dat jij vrouwen haat doordat er in jouw jeugd iets gebeurd is?

    Men mag en moet gewoon kritisch zijn maar dit op reële en eerlijke wijze doen. Er zijn helaas veel mannen die de vrouwen niet goed behandelen. Kijk hier ook maar hoe mannen over vrouwen praten in bijvoorbeeld in een topic over als je vrouw naar een man zou kijken.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Jij levert constant kritiek op vrouwen, betekent dit dat jij vrouwen haat doordat er in jouw jeugd iets gebeurd is?

    Men mag en moet gewoon kritisch zijn maar dit op reële en eerlijke wijze doen. Er zijn helaas veel mannen die de vrouwen niet goed behandelen. Kijk hier ook maar hoe mannen over vrouwen praten in bijvoorbeeld in een topic over als je vrouw naar een man zou kijken.
    Ze heeft het zelf gezegd, dus ik vind niets uit. Ik haat geen.vrouwen, men moeder krijgt elke dag meerdere knuffels van mij. Maar ik haat wel die feministische leeghoofden die denken het te zijn en.hiernkn het westen leven, terwijl ons geloof duidelijk zegt te emigreren naar een islamitisch land. Het is erg gesteld met deze generatie

  4. #19
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Ze heeft het zelf gezegd, dus ik vind niets uit. Ik haat geen.vrouwen, men moeder krijgt elke dag meerdere knuffels van mij. Maar ik haat wel die feministische leeghoofden die denken het te zijn en.hiernkn het westen leven, terwijl ons geloof duidelijk zegt te emigreren naar een islamitisch land. Het is erg gesteld met deze generatie
    Wees hier dan ook gewoon respectvol. Niemand hier "denkt het te zijn" maar eerlijk is eerlijk mannen moeten ook kijke naar hoe zij vrouwen behandelen en onderdrukken. En dat moet je gewoon opvatten voor wat het is, dat betekent niet dat het probleem bij de mannen ligt. Het zegt dat het probleem niet alleen bij de vrouwen ligt en dat is gewoon waar.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Als jij zoals mijn broers zou zijn had je dit wel begrepen en mij gelijk gegeven ipv de waarheid te gaan verdoezelen.
    Mijn broers hebben onder grote geleerden in het buitenland gestudeerd en daarnaast functies als ingenieurs artsen en twee hebben eigen ondernemingen en verdienen wat jij in een jaar verdient binnen een maand. En niet alleen mijn broers maar ook mijn zussen.

    Mij hebben ze opgevoed met de islam en hebben mij geleerd om voor mijzelf na te denken en onafhankelijk te zijn. En dat is dankzij hun hulp al hamdoulilah gelukt. Ik ben vrij van dat achterlijke cultuur wat ze jou met de paplepel hebben ingoten wat "islam" moet voorstellen.

    Moge Allah mijn broers Jannat al firdaus geven amin. En meer mannen zoals mijn broers onze Umah mee doen verrijken amin.
    en dat durft over islam te praten. dat drol lacht andere mensen uit doormiddel van riz9 die de almachtige heeft gegeven. zoiets vind ik triest want mensen praten maar weten niet wat de achtergrond van die persoon is met wie ze praten. ik zou maar beter zwijgen want je hebt jezelf bewezen met je achterlijke belgeverstand

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Wees hier dan ook gewoon respectvol. Niemand hier "denkt het te zijn" maar eerlijk is eerlijk mannen moeten ook kijke naar hoe zij vrouwen behandelen en onderdrukken. En dat moet je gewoon opvatten voor wat het is, dat betekent niet dat het probleem bij de mannen ligt. Het zegt dat het probleem niet alleen bij de vrouwen ligt en dat is gewoon waar.
    tjah we kunnen moeilijk wijve respecteren die geen schaamte of zelfrespect kennen e

  7. #22
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    tjah we kunnen moeilijk wijve respecteren die geen schaamte of zelfrespect kennen e
    Kijk jij duldt geen enkele kritiek op mannen, zelfs niet wanneer dit terecht is. Je kunt alleen komen met een respectloos antwoord over vrouwen. Dus newsflash: jij bent deel van het probleem.

  8. #23
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    en dat durft over islam te praten. dat drol lacht andere mensen uit doormiddel van riz9 die de almachtige heeft gegeven. zoiets vind ik triest want mensen praten maar weten niet wat de achtergrond van die persoon is met wie ze praten. ik zou maar beter zwijgen want je hebt jezelf bewezen met je achterlijke belgeverstand
    Jij bent dus zo hypocriet he. "Mensen praten maar weten niet wat de achtergond van die persoon is" terwijl je zelf altijd vaders, broers, opvoeding, jeugd en andere dingen erbij haalt terwijl je die persoon niet eens kent.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Je tante opent topics over dildo's wat verstaan jullie precies onder schaamte
    Voortuin uit mijn hoekje blijven viespeuk. Dat ik niet op je domme puntjes reageer betekent dat je mijn tijd niet waard bent. Dan moet je niet nog gaan sturen.
    Dit is wat ik bedoel , want een babygedrag

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Jij bent dus zo hypocriet he. "Mensen praten maar weten niet wat de achtergond van die persoon is" terwijl je zelf altijd vaders, broers, opvoeding, jeugd en andere dingen erbij haalt terwijl je die persoon niet eens kent.
    Bent ge weer gefrustreerd

  11. #26
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Bent ge weer gefrustreerd
    Ik wijs je ergens op, als je vind dat praten over iemand waarvan je de achtergrond niet kent niet hoort moet je het zelf ook niet doen. Valt me op dat je op dit soort dingen niet inhoudelijk kunt reageren.

  12. #27
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Als op de man spelen niet meer helpt en ze het heet onder de voeten beginnen te krijgen gaan strooien met takfier. Ga aub geen moeite doen om deze leeghoofden nog iets te laten begrijpen. Dat is dweilen met de kraan open.

    Ik heb me zegje weer gedaan voor vandaag, im out.

    Moge Allah de Ummah bevrijden van deze leeghoofden en ons echte mannen er voor terug schenken amin.
    Amin

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Echt zo een leeghoofden uitspraak. Hoor je vaak van die broeders met baard en uitkering haha.

    Ga studeren een baan zoeken en wat maken van je leven. Geld komt niet uit de lucht vallen
    haha maar er is een probleem, ik krijg geen uitkering, dus daar heb je weer een leugen verspreid zoals een kowada. geen tijara, geen geld. kga eens bellen naar men neef van marokko om te zien hoe het daar gaande is

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Ik wijs je ergens op, als je vind dat praten over iemand waarvan je de achtergrond niet kent niet hoort moet je het zelf ook niet doen. Valt me op dat je op dit soort dingen niet inhoudelijk kunt reageren.
    ik doe het niet. ze heeft zelf ooit gezegd dat ze hard is geworden doordat haar broers haar hebben gepest. voor jou tijd. jij spoort soms niet wollah, je volgt enkel van die rotte shikhat

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Amin
    dag des oordeels