1. #76
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door BilalElKhattabi Bekijk reactie
    De aarde wil Khan.
    jingis

  2. #77
    Dat zit wel snor ~

    Reacties
    823
    22-02-2017

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    jingis
    Die wilde geen Turk worden.

  3. #78
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door BilalElKhattabi Bekijk reactie
    Die wilde geen Turk worden.
    begrijpelijk

  4. #79
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door BilalElKhattabi Bekijk reactie
    Tegenwoordig kennen de vrouwen zichzelf goed, maar hun man die willen ze liever niet kennen.
    Waarom is het voor mannen geaccepteerd kritiek te uiten op vrouwen ook al is dit soms onterecht en mag een vrouw geen kritiek uiten op mannen zelfs als het terecht is?

  5. #80
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Waarom is het voor mannen geaccepteerd kritiek te uiten op vrouwen ook al is dit soms onterecht en mag een vrouw geen kritiek uiten op mannen zelfs als het terecht is?
    zwijgen hypocriet

  6. #81
    Dat zit wel snor ~

    Reacties
    823
    22-02-2017

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Waarom is het voor mannen geaccepteerd kritiek te uiten op vrouwen ook al is dit soms onterecht en mag een vrouw geen kritiek uiten op mannen zelfs als het terecht is?
    Ik zie daarin geen verschil tussen man en vrouw.

    Met andere woorden: "Weet ik niet."

  7. #82
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door BilalElKhattabi Bekijk reactie
    Ik zie daarin geen verschil tussen man en vrouw.

    Met andere woorden: "Weet ik niet."
    Ik dus ook niet! Daar gaat het mij hierin om, men moet het probleem niet bij vrouwen of mannen leggen maar naar de rol van beiden kijken, dat is het enige wat ik hier stel en zoals je ziet wordt dat niet gewaardeerd terwijl er verschillende topics zijn waar kritiek op vrouwen centraal staat.

    Een vrouw mag een mening hebben, veel mannen snoeren een vrouw liever de mond. Dat hoort gewoon niet.

  8. #83
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Ik dus ook niet! Daar gaat het mij hierin om, men moet het probleem niet bij vrouwen of mannen leggen maar naar de rol van beiden kijken, dat is het enige wat ik hier stel en zoals je ziet wordt dat niet gewaardeerd terwijl er verschillende topics zijn waar kritiek op vrouwen centraal staat.

    Een vrouw mag een mening hebben, veel mannen snoeren een vrouw liever de mond. Dat hoort gewoon niet.
    is tog normaal, sommige dingen moeten opgepoetst worden

  9. #84
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    wat me vaak opvalt is dat dikzakjes hier meestal zitten te klagen en zagen over het wereldse, maar ze mogen het hebben

  10. #85
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Haha echt een gaylord. Altijd over het mannelijke geslachtsdeel en dildo's praten.
    Hij zegt wel meer gekke dingen. Snel aangebrand. Je kan niet zeggen dat een man iets onaardigs heeft gedaan zonder dat hij komt met "wijven" dit en dat en slechte opvoeding.

  11. #86
    Dat zit wel snor ~

    Reacties
    823
    22-02-2017

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Nee wij zijn koeien en eten gras en hebben geen flauw idee wat jij daarmee insinueerde lolll
    Niet vechten met de bewakers van Erdogan he.

  12. #87
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Hij zegt wel meer gekke dingen. Snel aangebrand. Je kan niet zeggen dat een man iets onaardigs heeft gedaan zonder dat hij komt met "wijven" dit en dat en slechte opvoeding.
    kom met waarheid. je begint te irriteren a haloefa

  13. #88
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    haha like duh.. Hij probeert credits van bontkraagjes te krijgen zodat hij savonds over hen kan gaan fantaseren. Dat je dat niet doorhebt. Dit is een Gaylord for real!
    Vreemde gedachte heb je

  14. #89
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Hey gaylord ga is je "mattie" vragen of je achterop de scooter mag ofzo. Kun je even je frustraties ontladen
    Heb amper in men leven op een scooter gezeten a vrome feminist. Ik rijd liever met de auto en bij goe weer op de fiets

  15. #90
    Qatadah

    Reacties
    3.704
    21-10-2011

    Dit zijn allemaal de verotte fruiten die zijn gekomen nadat de moslims tussen de ongelovigen begonnen te leven. Het probleem is nu ook overduidelijk te zien de moslim(a)s willen hetzelfde hebben/zijn als de ongelovigen.

    Alhamdulillah hebben wij de licht van islaam. Die ons alles heeft onderwezen en de rollen van de mannen en de vrouwen heeft laten zien.

    Het probleem is dat de moslims niet terugkeren naar de quraan wa sunnah... en dan krijg je dit soort feminist of zo.

    We moesten is onze best doen om zoals de Sahaba/ sahabiyaat te zijn in plaats van zoals de ongelovigen proberen te zijn.

    Hijrah is daarom ook een heel belangrijk punt in de islaam.






    .اللهم اضرب الظالمين بالظالمين وأخرجنا من بين أيديهم سالمين