1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door No-No Bekijk reactie
    TDM..die omschrijving treffend.
    En dat in het wilde westen wat amerika op dit moment is.
    Hey hey niet zo praten over je bondgenoot he. Rutte stuurt je zo het land uit als je over zijn leider praat.
    Heavy

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door No-No Bekijk reactie

    Mag ik bij jou onderduiken??
    Ik denk niet dat jij bij een Moslim wilt onderduiken.
    Heavy

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.208
    18-04-2014

    Citaat Geplaatst door No-No Bekijk reactie
    Beveiligers ik heb het over de erdoganjugend..of zijn die in nazigroene wehrmacht kleding nu ook beveiligers
    IAls je dan toch bezig bent met speculeren, hier een broodje speculoos en extra speculaas.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    1.208
    18-04-2014

    Citaat Geplaatst door No-No Bekijk reactie
    Lekker..maar heb net 2 moorkoppen op.
    Thanks but no thanks.
    Maare die erdoganjugend was beveiliging dus
    Ik zou zeggen contacteer Erdogan.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door No-No Bekijk reactie
    Damm..jij met je vooroordelen.
    Ik ga er zelfs 4 dagen zonder dwang logeren
    Is goed ik heb een boekenkast in de zolder. Daarachter is een kamer je mag er wel verstoppen. Mocht jij je vervelen ik heb er een kaars, doosje lucifers en dagboek bij gelegd.
    Heavy

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Nee hoor kijk naar de link, pas na de order uit de auto en knik van de beveiliger gaat het los. Erdogan mag de gevangenis in voor het opdracht geven tot geweld:


    http://nos.nl/artikel/2173926-ontlui...-betogers.html


    Citaat Geplaatst door DrWho Bekijk reactie
    Dat heeft Lucas niet goed gezien, ze waren al aan het vechten vanaf het eerste moment.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    1.208
    18-04-2014

    Citaat Geplaatst door No-No Bekijk reactie
    https://017qndpynh-flywheel.netdna-s...7.35.48-PM.png

    Deze in nazigroen..met wapen..hoorde dus bij erdogan zijn entourage??
    Ik denk een nazaat van de Rockefeller-clan. Hij wilde zich camoufleren, zodat niemand hem zag, maar hij is betrapt en toen werd hij boos. Het was namelijk een bucketlistding om op straat onzichtbaar te lopen.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    1.208
    18-04-2014

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Nee hoor kijk naar de link, pas na de order uit de auto en knik van de beveiliger gaat het los. Erdogan mag de gevangenis in voor het opdracht geven tot geweld:


    http://nos.nl/artikel/2173926-ontlui...-betogers.html
    Dat kun je niet zien vanaf de auto, dat het dan pas los gaat. Het is niet meer dan een aanname.

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    12.290
    16-12-2014

    Citaat Geplaatst door DrWho Bekijk reactie
    Dat kun je niet zien vanaf de auto, dat het dan pas los gaat. Het is niet meer dan een aanname.
    Onderbuik ...

    Jakko en de rest van de Islamhaters hier hebben een Erdogan obsessie,kunnen niet helder nadenken wanneer het over Erdogan gaat,

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Hahaha, de hele wereld ziet het en dan raaskal je nog om die gast te verdedigen. Weet je wat het met jouw onderbuik is? Die wordt door Erdogan om je verstand gewikkeld...

    En maar islamhaat erbij halen... ik zou maar eens denken over een andere posterboy dan meppert Erdogan voor de islam..




    Citaat Geplaatst door Izanovic. Bekijk reactie
    Onderbuik ...

    Jakko en de rest van de Islamhaters hier hebben een Erdogan obsessie,kunnen niet helder nadenken wanneer het over Erdogan gaat,

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door No-No Bekijk reactie
    Shokran.
    Ik heb ook stroopwafels en haring gekocht alvast.
    Lekker Hollands van me.
    Heavy

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Op dat moment hoor je de protesters nog gewoon hun slogans roepen, en is er dus niks aan de hand. Pas daarna hoor je geschreeuw van het meppen. Geloof wat je wilt, ik weet wel beter. Dit loopt slecht af voor Erdi, wat een modderfiguur..

    ordinaire maffiabaas, opperhooligan..



    Citaat Geplaatst door DrWho Bekijk reactie
    Dat kun je niet zien vanaf de auto, dat het dan pas los gaat. Het is niet meer dan een aanname.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    1.208
    18-04-2014

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Op dat moment hoor je de protesters nog gewoon hun slogans roepen, en is er dus niks aan de hand. Pas daarna hoor je geschreeuw van het meppen. Geloof wat je wilt, ik weet wel beter. Dit loopt slecht af voor Erdi, wat een modderfiguur..

    ordinaire maffiabaas, opperhooligan..
    Er had al een incident kunnen zijn, of dat een demonstrant zomaar op iemand insloeg. Zoveel mogelijkheden. Ik snap dat je Erdogan niet mag, maar dat moet niet je conclusies beïnvloeden.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Vraag het de Amerikaanse senatoren die om de uitzetting van Turkse ambassadeur vragen. Misschien weten die je te overtuigen. Ciao ciao..

    maar ff serieus, dan nog hebben die gasten geen enkel recht erop los te slaan. het is Amerikaans grondgebied, en Erdi was op geen enkele manier in gevaar, dat zie je duidelijk, en hij wordt om toestemming gevraagd....

    maar denk er het jouwe van... je bent van een steeds kleinere groep Erdi-huggers..


    Citaat Geplaatst door DrWho Bekijk reactie
    Er had al een incident kunnen zijn, of dat een demonstrant zomaar op iemand insloeg. Zoveel mogelijkheden. Ik snap dat je Erdogan niet mag, maar dat moet niet je conclusies beïnvloeden.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    1.208
    18-04-2014

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Vraag het de Amerikaanse senatoren die om de uitzetting van Turkse ambassadeur vragen. Misschien weten die je te overtuigen. Ciao ciao..
    Nu heb je het opeens over Amerikaanse senatoren?? Vind je het lastig om bij het filmpje te blijven?