1. #166
    MVC Lid

    Reacties
    2.350
    02-10-2014

    Ik kap ermee sorry boys

    Blijkbaar jaag ik die arabs weg hier op deze site

  2. #167
    MVC Lid

    Reacties
    2.350
    02-10-2014

    Ben zeker geen nationalist maar ageer hier tegen sommige arabs die de underdog proberen en of willen criminaliseren

    Ik kom altijd op voor de mindergeschikte en ageer altijd tegen de sterke tegenpartij

    Net zoals isreal vs Palestina hoe kun je nou partij kiezen voor de zionisten

  3. #168
    MVC Lid

    Reacties
    2.350
    02-10-2014

    De Friezen hebben ook een eigen vlag de Zeeuwen ook

    Dat wil niet zeggen dat ze niet bij Nederland horen

  4. #169
    Altijd paraat

    Reacties
    10.147
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    ik heb card national bij de hand, zie nergens wat jij zegt
    Citaat Geplaatst door Boeqelwa Bekijk reactie
    Plaats het tegen het licht
    Neem je gsm, doe dat lampje aan en plaats je ID ertegen aan
    Klopt, ik heb het bij verschillende ID kaarten gedaan met fel licht.

    Ik wist dit ook niet...

  5. #170
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Le7bib & Bou9elwa

    Tering... de marokkaanse Dolce & Gabbana

  6. #171
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    doet marokko nu niet, pas als er rust terug keert dan worden ze 1 voor 1 opgepakt
    Maar zou de Marokkaanse overheid vreedzame demonstranten gaan oppakken?

  7. #172
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door iemandt Bekijk reactie
    Het is de vraag wat zij vreedzaam noemen. Als er een verbod komt en er word door geprotesteerd, dan is het geen vreedzame protest maar een verboden protest...
    Waarom zou je een demonstratie moeten verbieden? En hoe kan je op voorhand zeggen dat de demonstratie een gewelddadig karakter heeft? Ik namelijk begrijp dat niet.

  8. #173
    MVC Lid

    Reacties
    2.350
    02-10-2014

    Dit is wat ze willen naar mijn idee anders heb ik het mis werkgelegenheid infrastructuur gezondheidszorg

    Als ze meer willen verdienen ze de knuppel

  9. #174
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    waarom is het zo moeilijk om gewoon te kunnen discussiƫren zoals het hoort.ieder heeft zijn mening en dient gerespecteerd te worden..
    vanwaar al die haat onderling wanneer er topics zijn zoals deze.
    het is laag zeer laag om te zien hoe Marokkanen onderling van alles en nog wat voor elkaar wensen.

    hoe oud zijn jullie eigenlijk en wat is het doel van dit soort discussies..

    allah yahdina 7ata yaddina.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  10. #175
    MVC Lid

    Reacties
    2.772
    29-05-2009

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    waarom is het zo moeilijk om gewoon te kunnen discussiƫren zoals het hoort.ieder heeft zijn mening en dient gerespecteerd te worden..
    vanwaar al die haat onderling wanneer er topics zijn zoals deze.
    het is laag zeer laag om te zien hoe Marokkanen onderling van alles en nog wat voor elkaar wensen.

    hoe oud zijn jullie eigenlijk en wat is het doel van dit soort discussies..

    allah yahdina 7ata yaddina.
    Helemaal gelijk broer. We zijn moslims en we dienen elkaar zo te behandelen. Hele tijd mensen in een hoekje stoppen zal niks oplossen. Marokko is pas 60 jaar onafhankelijk en we verwachten nu al een verzorgingstaat ala Nederland. Nederland kreeg pas eind jaren 70 haar huidige welvaartsstaat en dat maar liefst zo 300 jaar na hun onafhankelijkheid zowat dus het is totaal niet realistisch.

    Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

  11. #176
    Verbannen

    Reacties
    12.290
    16-12-2014

    Als het over dit soort onderwerpen gaat zie je ook altijd dezelfde leden reageren die normaal nergens anders reageren , het zijn niks anders dan fitna zaaiers die je het beste gewoon kan negeren.

  12. #177
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Ik ben er helemaal klaar mee.gewoon kappen met dat demostreren. Anders ga ik naar marokko om de boel stil te krijgen.


    Ik heb riffijnse vrienden die gewoon op vakantie willen en geen gezeur willen. Corrupt zijn we allemaal.er zal niks veranderd in Marokko wie er ook komt te regeren en vooral de rwaffa niet .Wie zijn al die moskee oplichters hier in Nederland. Wie zijn al die witwassers hier. Wie zijn al die drugsverkopers .Wie zijn al die vrouwen onderdrukkers .juist shab alhoceima.





    En laten we eerlijk zijn.shab Alhoceima staan niet echt bekend om mensen die werken.of wil je ook zeggen dat die 86% die niet werkt in Nederland dat dat ook de schuld is van Rabat .hahaha


    Zolang de moskee niet vol is in de rif zal het nooit goed komen.let maar op mij woorden .

  13. #178
    MVC Lid

    Reacties
    196
    13-03-2014

    Wouldcha3b# wouldsaudi wat hebben rwafa jou aangedaan? uitgekleed op middelbare school?

  14. #179
    MVC Lid

    Reacties
    196
    13-03-2014

    zakof doe wat aan je nick. je gaat jezelf flikker noemen. schandalig

  15. #180
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door gast2014 Bekijk reactie
    zakof doe wat aan je nick. je gaat jezelf flikker noemen. schandalig
    ben wel eens met zakof, ze zijn oververtegenwoordigd in criminaliteit